Tuottaako shoppailu teille enemmän hyvää mieltä vai ahdistusta?
Ostin tänään kaikkea kivaa ja ihan tarpeellista, mutta jotenkin silti alkoi ahdistaa :( Normaalia?
Kommentit (9)
Ahdistusta. Menee rahetsua ja kotona neliöt pienenee
Nyt ahdistaa kun olen työtön ja täytyy olla tosi tarkka rahoista, muulloin tuo hyvää mieltä.
Se riippuu ihan siitä, mitä on tullut ostettua ja kuinka paljon. Kuten kaikissa asioissa elämässä, liikaa hyvää asiaa muuttuu huonoksi asiaksi kovin äkkiä.
En potisi ahdistusta, jos tiedän ostaneeni jotain sellaista, mitä tiedän käyttäväni. Tai edes sellaisesta, josta saan iloa. Mutta jos olen ostanut jotain, minkä käyttökelpoisuudesta olen epävarma, eikä se tee edes iloiseksi, kyllä ahdistun. Ne menee sitten kiertoon, joko annan jollekin, tai myyn.
Muutenkin nyt alkaa tammikuussa ostolakko, joka taitaa jatkua koko kevään.
Epämiellyttävää ja ahdistavaa. Yritän selvittää etukäteen, mistä haluamaani tuotetta löytyisi ja aina kuin vain mahdollsita, ostan postimyynnistä.
Kaupat on epäviihtyisiä, sekavia ja meluisia paikkoja. Vaikea kuvitella, että kukaan nauttisi shoppailusta.
Hyvää mieltä jos onnistun. Pahaa mieltä ja harmia jos en löydä sitä mitä olusin halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävää ja ahdistavaa. Yritän selvittää etukäteen, mistä haluamaani tuotetta löytyisi ja aina kuin vain mahdollsita, ostan postimyynnistä.
Kaupat on epäviihtyisiä, sekavia ja meluisia paikkoja. Vaikea kuvitella, että kukaan nauttisi shoppailusta.
Tarkoitin siis että jälkikäteen alkoi ahdistaa. Vaikka ihan varmasti tulevat käyttöön.
Mä inhoan tilaamista. Vihaan pakettien avaamista. Kaupassa tuotteen valitseminen on paljon miellyttävämpää.
NAISILLA hyvin yleistä ja yleistyvää SHOPPAILU ADDIKTI.
Sairaus sekin.
Riippuvuus kuin peliriippuvuus.
Ei tuota.