Lue keskustelun säännöt.
Matkailualan ihmiset, help! Mistä kannattaa hakea HARJOITTELUPAIKKA?
13.11.2006 |
Kyse Uudenmaan läänistä, mieluiten pk-seudulta. Kaikkialta tulee vain kieltäviä vastauksia tai pelkkä hiljaisuus. Pitäisi tehdä 8 viikon työharjoittelu, myös palkaton käy. Olen ottanut yhteyttä jo moneen yritykseen, mutta ei tärppää.
Olen jo yli 30v, opiskelen matkailun restonomiksi, suuntatumisena matkatoimisto.
Olenko jo liian vanha harkkariksi? Olin töissä 10v ravintolassa ja nyt olen etsinyt " uuden alan" töitä. Tarjoilu ei oikein hotsittaisi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse opiskelen palvelujen tuottamisen ja johtamisen koulutusohjelmassa, myös restonomiksi. En ole kuitenkaan mikään asiantuntija, vasta-aloittaneena, joten en ole varma mitä vaatimuksia sinun harjoitteluajan töilläsi olisi.
Itse kokeilisin hakea netistä kaikki mahdolliset yksityiset matkailupaikat, joissa olisi vaikkapa ruoka-, majoitus ja ohjelmapalveluja. Sitten vain kehuisin aikaisempaa kokemustani ja tarjoituisin tekemään kaikkea mahdollista, kun vain saisi myös uusia kokemuksia ja oppisi uusia töitäkin. Yksityiset pienyrittäjät ottavat ilolla vastaan kaiken ilmaisen avun...
Onnea opiskeluun ja työharjoitteluun!