Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon ihminen kestää viiniä päivässä

Vierailija
26.12.2022 |

Mies aloitti joulupäivänäkin viinilasillisen 16 CL klo 15. Hän haki aina lisää kun lasillinen loppui, eli 3-5 krs tunnissa. Tämä jatkoin yhdeksään asti, jolloin vaihtoi kossukolaan. Sen jälkeen menin nukkumaan. Hän jatkoi iltaa.
Hän juo päivittäin jo vuosikymmeniä. Mietin, kuinka paljon ihminen oikein pystyy juomaan. Hän ei sammalla, ei menetä tasapainoaan. Ainoastaan puhetta tulee taotta ja jutut muuttuvat ihan typeriksi ja saattaa pimahtaa tyhjästä.
Olen jo muuttanut pois, mutta olimme yhdessä lasten tykönä. Promillemäärääthän olisi sellaisia, että itse kuolisin. Mutta kai harjoittelu tekee mestarin

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo tunnissa 90 kg mies

Pullo 1. 0,93 promillea

Pullo 2. 1,87

Pullo 3. 2,80

Pullo 4. 3,73

Pullo 5. 4,67

Pullo 6. 5,60

Eipä ihme, että halusit pois seurastaan kuuden tunnin jälkeenei oo ihminen enää. Kova juoppo pystyy nuo vetämään

Vierailija
2/4 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä.

En usko että saat tuohon varmaa vastausta täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiksi tullaan treenaamalla.  Elimistö tottuu ja vaatii tietyn määrän alkoholia, jotta alkoholisti pystyy jossain vaiheessa edes toimimaan. Vuosikymmenten käyttö kyllä jättää kaikkiin jälkensä. Alkoholismi on etenevä sairaus. Kuusikymppinen suurkuluttaja on psyykkisesti ja fyysisesti ihan eri kunnossa kun 30-40 vuotias.

Vierailija
4/4 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä joi vähintään 2 pulloa viiniä päivittäin vuosikymmeniä. Joskus piti muutaman päivän/viikon taukoja kun äitini kunnolla mäkätti hänelle. Ihme kyllä hän eli yli 70-vuotiaaksi, mutta maksasyöpään kuoli keltaisena. Naiset kestää juopottelua huonommin, joten jos vielä nelikymppisenä naisena juopottelee niin alkaa olla viimeiset hetket pelastaa itsensä. Ne toleranssithan kasvaa päivittäisessä juomisessa niin paljon, että pieni nainenkin voi juoda ihan uskomattomia määriä ja silti pysyy tolpillaan.