Olenko tyranni vai teinkö oikein?
En ole viiteen vuoteen päässyt mihinkään illanistujaisiin lapsen vuoksi ja etenkin siksi ettei mies pysty töidensä vuoksi katsomaan lasta iltaisin.
Tässä on kuitenkin ollut kertoja kun mies on itse yömyöhään käynyt illanistujaisissa ja minä sitten olen aina ollut lapsen kanssa kotona. Tämä siitä syystä että mun kaverini pääasiassa asuu kaukana synnyinkaupungissani.
Kuitenkin on pitkälti miehestä kiinni voiko tällaisia järjestää, että olisin vaikka yhden kokonaisen yön pois.
Nyt jouluna kun oltiin miehen porukoilla käymässä tässä ihan lähellä niin mies taas passitti mut lapsen kanssa kotiin ja huikkasi vaan että laitapa lapsi nukkumaan.
Alkoi vituttamaan.
Kun mies tuli kotiin tilitin tälle että se olen sitten minä joka seuraavan kerran johonkin illanistujaisiin menee ja hän ei mene yhtään minnekään ennen ku minä olen päässyt edes kerran johonkin. Mies väitti suostuvansa ( luultavasti tästä edespäin sama jatkuu mutta ei kerro mulle )
Mutta haluan tietää olinko kohtuuton vai en ?
Varmaan tulee että eroa jne. Mutta lapsen vuoksi en ihan heti ole lähtemässä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Haukotus.
Katsoppas, miehenikin eksyi tänne
Ap
Minä en ainakaan pistänyt yhtään pahaksi aikoinaan miehen satunnaisia menoja, van jäin mielelläni lasten kanssa kotiin. Ja jos olisin halunnut lähteä jonnekin, niin olisin sanonut miehelle, että katsopa työsi sen mukaan, että olet lasten kanssa aikaan x ja minä menen silloin. Se olisi järjestynyt ongelmitta. Ei siihen olisi tarvittu sen enempiä selityksiä ja raivareita, koska mieheni on ihana ja haluaa minunkin olevan ihana hänelle ja perheelle.
Mitä sitä siis suotta työevaa kiroilemaan jo valmiiksi, vaan järjestät itsellesi reissun ja sovit siitä miehen kanssa sitovasti. Mies etsii lapselle toisen hoitopaikan vaikka vanhemmiltaan, jos hänelle tulee jotain. Avaa suusi ja juttele niin kuin aikuiset juttelevat, ei se enempää vaadi.
Kasvakaa kumpikin aikuisiksi, jo ihan lapsenkin takia.
Yhdessäolo ei saa olla vankila eikä elinkautinen.
lapsen takia et halua erota? mites se, että lapselle huonompi olla riitaisessa perheessä kuin sopuisasa puolikkaassa? ehkä ennemminkin lompsan takia et tahdo erota?
Viŧun tylsä tarina, jos ihan rehellinen olen. Kolmella lauseella olisi asia tullut selväksi ja yhtä viŧun tylsä se olisi sittenkin ollut. Sinusta nyt ei vaan ole provoilemaan. Menepäs niitten penskojesi kanssa vaikka ulos.
Vierailija kirjoitti:
Viŧun tylsä tarina, jos ihan rehellinen olen. Kolmella lauseella olisi asia tullut selväksi ja yhtä viŧun tylsä se olisi sittenkin ollut. Sinusta nyt ei vaan ole provoilemaan. Menepäs niitten penskojesi kanssa vaikka ulos.
Allekirjoitan ylläolevan!
Miten joku jaksaa väkertää näitä ylipitkiä ja ylitylsiä stooreja 🙄
Oletko vielä oikeasti ollut edes menossa illanviettoon? Nyt sovit kavereidesi kanssa. Että sinä järjestät tapaamisen, ja mies huolehtii lapsen. Eihän tuo nyt ole tosikaan ettet viiteen vuoteen ole missään ollut ja lapsella on isä.
Toivottavasti oot provo etkä tossu!
Miten viikonloput? Ei kai mies sentään ihan joka ilta töitä tee.
Mutta jospa lähtisitkin joskus reissuun jo aamulla.
Minunkin lasteni isä kävi toisinaan viihteellä eikä ollutkaan paikalla lasten luona silloin, kun minun piti lähteä johonkin. Se tapaus muistetaan vieläkin, vaikka siitä on aikaa yli 20 vuotta. Ja ehkä muistavat myös ne, jotka herättelin aamulla miestä tavoitellessani.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin voisi tiivistää.
Haukotus.