Mitä teillä on jo valmiina aattoa varten, siis ruokia?
Kommentit (13)
Lanttulaatikko on valmiina pakastimessa. Huomenna graavaamms lohen, perjantaina teen joulun jälkiruoan ja rosollin. Aatoksi ei jää kuin karjalanpaisti.
Ei mitään. Suurin osa ruuista ostetaan valmiina. Loput (kuten lihapullat ja palapaistikastike) tehdään aattona.
Syödään aattona sisarusten kesken vanhemmillani. Minun listalla on rosolli, bataattilaatikko, juustokakku, lohisalaatti.. Kaupassa käyty, mutta muuten en ole vielä laittanut tikkua ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Syödään aattona sisarusten kesken vanhemmillani. Minun listalla on rosolli, bataattilaatikko, juustokakku, lohisalaatti.. Kaupassa käyty, mutta muuten en ole vielä laittanut tikkua ristiin.
Ootko sinä tai sisaruksesi tehnyt tänne jo jonkun aloituksen?
Kinkku pitää vain kypsentää. Aattoaamuna teen puuron ja tuoreet tortut paistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sinä tai sisaruksesi tehnyt tänne jo jonkun aloituksen?
Minä en ole ja mulla on vain kolme veljeä. Luulen, etteivät ole:D
Ei mitään vaan perjantai aamuna haetaan kaupasta kaikki ihan valmiina. Mennään jätti markettiin jo aamu kuudelta kun ei ole vielä ruuhkia.
Vielä ei mitään, mutta huomenna teen taatelikakun. Pe teen sillikaviaarin, kraavaan lohen ja teen porkkanalaatikon (kun en löydä hyvää kaupasta) ja laitan kinkun uuniin. la tortut, kananmunat ja kastike sekä lohi savustuspönttöön. Muut kaupan hyllyltä pöytään.
Ostin taatelikakun, tulee halvemmaksi ja hyvää on.
Pari pulloa on skumppaa jääkaapissa. Kaikki ruuat jouluksi ostetaan perjantaina..Olen ollut flunssassa koko viikon.
Kaikki valmiina!
Siellä ne vaan valmiina kaupan hyllyillä odottaa hakijaa👍