Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko susta kuvattu videoita tai kaitafilmiä lapsena?

Vierailija
21.12.2022 |

Onko vielä tallessa?
Pystyykö vielä katsomaan?
Tukeeko katsottua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta olen ollut tv:ssä esitetyssä ohjelmassa kun olimme viemässä orivarsoja kesäksi saareen Hauholla.

Paikalla oli kuvausryhmä ja pääsimme kaverini kanssa kuvattavikai telkkariin. Näin tämän sitten myöhemmin televisiossa.

Toisen kerran olin avustajana, ihan sattumalta jouduin poimituksi mukaan kun joku filmiryhmä kuvasi kaappauskohtausta jossa bussi kaapattiin. En koskaan nähnyt lopputulosta.

Vierailija
2/4 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. tässä tapauksessa suutarin lapsella on kengät. Isäni tekee noita hommia ammatikseen ja kasarin alussa jo kuvaili meitä lapsia videokameralla. 

Ovat tallessa ja on myös digitoitu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä on kilometrikaupalla kaitafilmejä, olemme 1960-luvulla syntyneitä (sisarukseni ja minä). Veli teki suuren työn muutama vuosi sitten lajitellen ne, ja tallennutti ne dvd-levyille. Kyllä katsotaan! Minä itse taas olen omien lasteni syntymästä asti kuvannut videoita. Niitäkin katsotaan.

Vierailija
4/4 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meistä on kilometrikaupalla kaitafilmejä, olemme 1960-luvulla syntyneitä (sisarukseni ja minä). Veli teki suuren työn muutama vuosi sitten lajitellen ne, ja tallennutti ne dvd-levyille. Kyllä katsotaan! Minä itse taas olen omien lasteni syntymästä asti kuvannut videoita. Niitäkin katsotaan.

tuollaiset ovat myös loistavaa ajankuvaa, ja saattavat kiinnostaa ulkoisia tahoja. Loistavaa, että teillä on noita. 

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän