Muita joilla narsistinen vanhempi ja siksi vietätte joulun yksin?
Äitini kuoli kun olin teini, isäni on uudessa liitossa sen naisen kanssa jonka kanssa petti äitiäni (ja siksi äiti kuoli koska ei kestänyt isän jatkuvaa henkistä kidutusta, ymmärtänette pointin).
Isä on omalla alallaan menestynyt ja mittaa kaiken rahassa. Mm. sen miten paljon ketäkin arvostaa. Minä saatoin saada pikkuruisen joulukillingin, siinä missä hänen naisystävänsä tytär sai tuhansia jne.
Itse olen aikuisikäni kärsinyt mt-ongelmista koska kotielämä oli lievästi sanottuna rankkaa. Minut oli piesty hiljaisuuteen ja vannotettu kertomasta mitään siitä mitä kotona tapahtui.
Nyt olen aikuinen. En edes nuori aikuinen. Mutta minulla on asuntoni isäni armosta. Menin avaamaan tyhmän suuni ja sanoin kaverille että isäni oli juoppo kun olin lapsi. Tämä kantautui hänen korviinsa. Nyt en saa mennä viettämään joulua heidän kanssaan, ja sain taas "killingin" joululahjaksi. Ja hänen naisystävänsä muistutti siitä kerrasta miten ihanaa hänellä oli silloin kun he "unohtivat" kutsua minut Lappiin jouluksi. Ja isä-parkani on kuulemma nyt syvästi haavoittunut minun takiani.
Olen vihdoinkin täynnä. Kurkkuani myöten täynnä. Tämän myötä olen vapaa. Jos minun kehno lapsuus haavoittaa parka-isiä niin siihen tukehtukoot!