Anaalipano
Olen vanhemmalla iällä tutustunut anaalipanon maailmaan ja täytyy sanoa, että on ollut upea lisä seksielämään. Mitä muut mieltä?
Kommentit (19)
Joko ap olet saanut kunnon nuolennan sinne? Se vasta hyvää onkin
Puolisoni pitää myös anaaliseksistä ja se on meillä säännöllinen, molempien haluama vaihtoehto. Pari edellistä kertaa puoliso on pyytänyt minua työntymään pyllyynsä ja en todellakaan ole vastustellut.
Pojat pojat!! Pylly on kakkimista varten!
Meillä isäntä saa säännöllisesti mussa kiinni olevaa dildoa peppuunsa. Itse en pidä peppupanoista, mutta mielestäni annan toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin myöskin tutustua siihen. Antavana ja ottavana osapuolena. T: m53
Mä voin opettaa
M50.
Vierailija kirjoitti:
Joko ap olet saanut kunnon nuolennan sinne? Se vasta hyvää onkin
Kyllä yleensä nuoletan miehelläni kaikki paikat.
Vierailija kirjoitti:
Myskinhajuinen ja karvainen valkovuoto rämemajava kusemista varten.
Mikkelissä olis kanssa yks ukm jota kiinnostaisi kyseinen harrastus näin miesten kesken😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myskinhajuinen ja karvainen valkovuoto rämemajava kusemista varten.
Niinpä, nussminen on sottaista touhua!
Ota yhteyttä jos anaalihommat kiinnostaa molemmin päin. Olen m53 naiselle varattu. Etsin siis ukm tai bi miestä kokeilemaan. Ensin vois tutustua näin anonyymisti. Olen Pirkanmaalta.
Olen kiitollinen lyhyeen pyrähdykseeni homoelämässä, missä opin anaalipanojen salat. Nyt vakioheterona harrastan aina välilä anaalia.
Nuollessani anusta haluan myös räjähtäviä pieruja,koska niiden yllätyksellisyys jotenkin kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
otappa eduskunnan kahvilassa asia esiin ensi viikolla niin tuleeko kommenttia ns haavisto auki
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin M50 olet? Ookko ukm?
Olen myös ukm, laitan sinulle sähköpostia juolun jälkeen.
Yksi tapa löytää anaalista kiinnostuneita voisi olla kakkaemoj rintapielessä. Jospa tämä tapa lisääntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tapa löytää anaalista kiinnostuneita voisi olla kakkaemoj rintapielessä. Jospa tämä tapa lisääntyisi.
Rintamerkki on jo olemassa. Se on ruiskukka... ruskea ruiskukka on ilmiselvä peppureikä.
Kokoomus on saanut tunnuksensa juuri tuon piilomerkityksen takia.
Haluaisin myöskin tutustua siihen. Antavana ja ottavana osapuolena. T: m53