Saatiin työpaikalta joulukassi - Dominokeksiä, Jyväshyvän Kaneli Kardemummakeksejä ja... Kuka hitto tarvitsee tämmösiä nollanaposteltavia.
Ja vielä jotain Matilde Vicenzi Savoiardi-keksejä.
Ainoa järvä purnukka kassissa oli Järkisärki -särkisäilyke ja Lipton tee.
Mihinkähän voisin jättää kassin, jossa jäljellä avaamattomat keksipaketit. Ei kukaan pultsarikaan niistä saa ravintoa, jos jätån ratikkapysäkille
Kommentit (43)
Kiittämätön olet. No kuule jätä vaan jonnekin näkyvälle paikalle, joku ottaa mielellään.
Ei kai missään muualla kuin Suomessa ajatella koko ajan ja kaikessa ravintoarvoa. Mikä suomalaisia oikein vaivaa?
Monen mielestä jouluna on lupa herkutella. Kaalisoppaa on ihan tarpeeksi harmaassa arjessa mätetty.
HSEn adonis kirjoitti:
Mitä itse ostaisit työnantajana?
No vaikka jotain lähituottajan luomukauraryynejä esim ja tuo särkisäilyke oli hyvä. Ja vaikka pieni luomumehupullo.
Tuommosen lisäaine, glukoosifruktoosisokeripläjäyksen sijaan.
Ja Jyväshyväkin on lopetettu jo aikapäiviä sitten. Missä lie nykyään valmistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja Jyväshyväkin on lopetettu jo aikapäiviä sitten. Missä lie nykyään valmistetaan.
Näkyy olevan Fazer Makeiset ostanu tuotemerkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai missään muualla kuin Suomessa ajatella koko ajan ja kaikessa ravintoarvoa. Mikä suomalaisia oikein vaivaa?
Eikä Suomessa ennenkään ole ajateltu. Vielä 15 vuotta sitten ei kukaan vahtinut, miten paljon ruoassa on proteiinia tai että juhlaruokaankaan ei saisi lorauttaa kermaa. Ja vähemmän ylipainoisia silloin oli kuin nyt.
Ehkä vähän tämän aiheen vierestä, mutta minulla oli juuri yksi kaveri käymässä, jota en ole tavannut aikoihin. Olin laittanut kahvit ja leiponut lihapasteijoita ja suklaakakkua. Hän päivitteli useaan otteeseen, että miten meillä ollaan niin hoikkia, vaikka syödään tällaisia joka päivä. Eikö enää ole tapana tarjota vieraillekaan mitään herkkuja, pitääkö kaiken olla aina ihan arkista, jos tuostakin tuli käsitys, että ruokavaliomme on joka päivä tuollainen.
Olet ymmärtänyt väärin lahjan idean. Ei sen tarkoitus ole olla jotain mitä tarvitaan, vaan jotain ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Miksi valitat lahjasta.
Siksi, koska joudun näkemään vaivaa etsimään näille uuden omistajan. Roskiin en viitti laittaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin lahjan idean. Ei sen tarkoitus ole olla jotain mitä tarvitaan, vaan jotain ylimääräistä.
Olisin tarvinnut kyllä jotain tiskiröttejä tähän aikaan vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
Mitä itse ostaisit työnantajana?
No vaikka jotain lähituottajan luomukauraryynejä esim ja tuo särkisäilyke oli hyvä. Ja vaikka pieni luomumehupullo.
Tuommosen lisäaine, glukoosifruktoosisokeripläjäyksen sijaan.
Ei kai se lahja voi kaikkia miellyttää. Esimerkiksi meillä ei koskaan käytetä kauraryynejä mihinkään, eikä juoda mehuja.
miten kehtaat haukkua keksejä. siellä on valtava määrä leipureita, pakkaajia, myyjiä ja muita työntekijöitä, jotka saavat elantonsa noista keksien leivonnasta. ole todella kiittämätön ja et tule menestymään koskaa elämässäsi tuolla asenteella. o
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys,ilkeys,häijyys ja suoranainen pahuus status,ulkonäkö ja raha merkkaa monille enemmän kuin lähimmäisen tai tuntemattoman auttaminen vilpittömin sydämin, myös kiittäminen on ylivoimaisen vaikeaa valitetaan ettei ole sitä tai tätä,nyrpistellään nenää joka asiassa samaan aikaan muualla maailmassa käydään sotia ja ihmiset menettää kotinsa ja moni kuolee nälkään,täällä Suomessa mässäillään ja valitetaan ettei ole mieliruokaa tms.
Eikö ajatus ole tärkein? Vaihtoehtona olisi parempi ettei saisi mitään? Mitä itse olisit työnantajana hankkinut..?