Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eläisi enää? Elämäni on surkeaa, enkä jaksa mitään.

Vierailija
19.12.2022 |

Inhoan mitä ympärillä näen. Ihmiset ovat mitä ovat..
Tämä maailma etoo. Tämä on sairas leikki.
Inhoan myös elämääni eikä energiaa ole.

Voisin vaikka vain sekoilla huolella kuukauden eli rällätä, juosta alasti ja avannossa kännissä. Olla saunassa, tehdä nuotion ja paistaa makkaraa, kuunnella musiikkia ja nauttia vaikka miehistä ilman estoja, olla mukana jossain spurgu juhlassa. Nauraa hetkelle ja vähät välittää mistään. Sitten kun olen tarpeeksi heilunut ja pistänyt ranttaliksi ni kuolo korjaisi. Näin tässä vähän olen ajatellut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perustaisit some-tilin "Viimeinen raivokas kuukauteni", saisit varmaan paljon seuraajia. Kuulostaa nimittäin kiinnostavalta projektilta. Jos kerran ei millään ole enää väliä, sama vaikka jakaisit kaiken koko maailmalle.

Vierailija
2/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee noita asioita, jos ne tuntuvat sinusta hyviltä. Vaikuttivat ilmaisilta tai edullisilta asioilta eli ei tule ainakaan velkaa eikä tuossa rikoksiakaan mainittu, joten ei sinulle tulisi sellaisiakaan seuraamuksia tuosta ranttalivaiheesta.

Ranttalivaiheen jälkeen voit sitten pohtia mitä seuraavaksi haluat. Voi kunpa itsekin olisin hetken ollut ranttali ennen lapsia ja uskaltanut tehdä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen alan viettämään baarielämää. Laskut jätän maksamatta. Menen jatkoista seuraaviin.

Missä on parhaat baarit tällaiselle elämälle Pirkanmaalla. Oisko joku Akaa?

Pubiruusuna loppuelämä. Olen nainen 28v, ehkä edes jotain menoa on luvassa.

ap

Vierailija
4/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla olisi varmaan rennompaa. Ehkä säätila vaikuttaa myös.

Vierailija
5/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perustaisit some-tilin "Viimeinen raivokas kuukauteni", saisit varmaan paljon seuraajia. Kuulostaa nimittäin kiinnostavalta projektilta. Jos kerran ei millään ole enää väliä, sama vaikka jakaisit kaiken koko maailmalle.

No mikä ettei. Ainoa vaan, että joku ilmoittaa ja joudun sitten varmaan M1:llä lähtemään ennen kuin edes kunnolla ehdin aloittamaan ja sometili suljetaan.

Minulle on ihan sama mitä tässä enää tekee kun ei jaksa normaaliakaan elämää. Ihan hyvin voin mennä seurueesta seuraavaan, tutustua ihmisiin ja pitää hauskaa vailla mitään ehtoja. Kunhan vain sekoilen kuukauden hyvällä tavalla, en siis satuta tietenkään ketään vaan pidän hauskaa ja olen osana seurueita. Itse maksan juomani.

ap

Vierailija
6/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Vegasiin.

Vierailija
7/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata näitä tarinoita! Jos ihminen on oikeasti kovin kypsä eloonsa, niin tuskinpa sitä tulisi näin tyhjänpäiväiselle palstalle avautumaan.

Vierailija
8/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Las Vegasiin.

Nää Suomen pakkaset ja avanto riittää hyvin. Voiko mitään tunnelmallisempaa olla kun sytyttää nuotio mökin pihalla talvisessa maisemassa, hyvää juomaa, sauna päällä ja musiikki soi. Vähän avautumista, spontaaneja ideoita ja naurua. Ei huomisella väliä.

ap

Vierailija
9/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat taiteellisesti lahjakkaalta. Voisit kirjoittaa vaikka kirjan.

Vierailija
10/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitaudit

Vierailija
11/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Jumala rakastaa ja voi auttaa sinua. Älä anna periksi, Ap, jotain mielenkiintoista voi olla tulossa.

Vierailija
12/12 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Las Vegasiin.

Nää Suomen pakkaset ja avanto riittää hyvin. Voiko mitään tunnelmallisempaa olla kun sytyttää nuotio mökin pihalla talvisessa maisemassa, hyvää juomaa, sauna päällä ja musiikki soi. Vähän avautumista, spontaaneja ideoita ja naurua. Ei huomisella väliä.

ap

Ihan vaan tiedän ja kerron sullekin, että sitten kun oot hetken pyörinyt baarikierroksillasi, nauttinut ehkä vähän muutakin ja jättänyt laskut maksamatta, niin sitten sulla ei kohta ole enää mitään mökkejä missä tunnelmoida saunanraikkaana kynttilänvalossa hyvän juoman ääressä.