Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt lukemaan ihmisten työhakemuksia. Kokemattomuus ja ketutus paistaa läpi

Vierailija
19.12.2022 |

Miksi haette työpaikkoja, joihin ette haluakaan päästä? Jonkun täytyy lukea kaikki hakemukset läpi ja vielä perustella, miksi tehtävään valittu oli paras jne. Älkää pliis hakeko, jos ette ole tosissanne ja korjatkaa nyt edes ne kirjoitusvirheet. Apua varmaan löytyy, jos omat taidot eivät riitä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiitokset Sannuskalle aktiivimallista

Vierailija
2/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on omaan työhöni yli 20 vuoden työkokemus, mutta osaamiseni on varmasti kovempi kuin yli 30 vuotta samassa hommassa olleilla. Olen aina saanut tehdä vaativimpia projekteja. Pelkkä kokemus tai vuodet työssä eivät tuo osaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jopakopa silläkin on työllistävä vaikutus!! 🤪

Vierailija
4/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen aktiivimalli 2 hain vain paikkoja joita uskoin voivani hoitaa.

Nyt pitää hakea neljää paikkaa /kuukausi. Joka kuukausi haen sellaisiakin paikkoja mihin minulla ei ole mitään mahdollisuutta päästä tai vaikka pääsisin niin en selviäisi niistä töistä. Kun sopivia paikkoja ei ole niin sitten haetaan sopimattomia. Olen kyllä pyrkinyt hakemaan paljon kunnille ja valtiolle noita höpöpaikkoja etten turhaa kiusaisi normaali firmoja.

Vierailija
5/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se neljä paikkaa kuukaudessa, sanoi ministeri Haatainen. Otapa ap siihen älypäähän yhteyttä.

Vierailija
6/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma ala haettu, on laajennettava hakua. Näin menee ohjeet, että lue nöyränä vaan hakemuksia.

Vierailija
7/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät osaa työllistää.

Eikä paljon muutakaan.

Vierailija
8/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi perustulo loppuisi tämä naurettava ja kallis sirkus.

Vierailija
9/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä tavaa niitä niin tarkasti, että kirjoitusvirheetkin ärsyttävät! Nopealla silmäilyllähän sen jo näkee onko kyseessä potentiaalinen hakija.

Vierailija
10/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän sulle maksetaan. Heitä silppuriin jos et osaa työtäsi hoitaa varmasti löytyy innokkaampi lukija.

Vierailija
11/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää. Minun ei onneksi tarvitse mitään syväĺlisiä perusteluja antaa, joten kertakaikkisen onnettomat voi heittää sivuun ensimmäisen rimanalitus virkkeen jälkeen. Hyviäkin tulee pilvin pimein, keskityn niihin.

Vierailija
12/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksellani voin ihan taatusti hakea vähintään neljää paikkaa kuukaudessa. Jokaiseen työhön haluan ihan aidosti ja panostan hakemuksiini sen mukaan. Niistä ei löydy kirjoitusvirheitä, eikä ole ketutusta, joka voisi paistaa läpi.

Vierailija
13/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi, että ne kirjoitusvirheet saattavat olla tarkoituksella laitettu niihin hakemuksiin?

Vierailija
14/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitukseen kaksi hakutapaa: hakulomake ja sähköpostilla osoitteeseen huuhaahakemukset@firma.fi

Vierailija
15/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap täällä valitat? Valita Sannalle ja muille tovereille hallituksessa, nehän tuon aktiivimallin ovat suuressa viisaudessaan sorvanneet.

Vierailija
16/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi kirjottaa maksettavaa palkkaa työpaikka ilmoitukseen? Olen nyt toisella haastattelukierroksella työpaikkaan ja vieläkään en ole saanut selkeää vastausta paljonko työstä maksetaan. Mitä järkeä käydä hirveä rumba läpi, pudottaa hakijoita, koska jos "voitan" en aio ottaa paikkaa vastaan jos palkkaus ei ole mieleinen ja joutuvat aloittamaan haun uudestaan. Ketä tuo hyödyttää?

Vierailija
17/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-toimiston sivuilla pitäisi olla niissä työpaikkailmoituksissa sellainen rasti, että "Hae kaikkia työpaikkoja". Silloin voisi kirjoittaa yhden standardimuotoisen hakemuksen ja nappia painamalla se lähtisi aivan jokaiseen tarjolla olevaan työpaikkaan sen sijaan, että täytyy jokaiseen paikkaan erikseen täytellä jotain täysin idioottimaisia lomakkeita heidän omilla nettisivuillaan sun muuta sirkusta!

Vierailija
18/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimallia pari vuotta ollut,tätähän se.

Vierailija
19/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi kirjottaa maksettavaa palkkaa työpaikka ilmoitukseen? Olen nyt toisella haastattelukierroksella työpaikkaan ja vieläkään en ole saanut selkeää vastausta paljonko työstä maksetaan. Mitä järkeä käydä hirveä rumba läpi, pudottaa hakijoita, koska jos "voitan" en aio ottaa paikkaa vastaan jos palkkaus ei ole mieleinen ja joutuvat aloittamaan haun uudestaan. Ketä tuo hyödyttää?

Etkö ilmoittanut palkkatoivetta hakiessasi? Jos toive ja heidän budjetti heittävät kovastikin, ei haastattelukutsua edes tule.

Vierailija
20/23 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylisuuri palkkatoive ei estä haastatteluun joutumista, joudun turvautumaan erityiskeinoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän