Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI miehet haluaa seksiä?

Vierailija
11.11.2006 |

Fyysinen mielihyvä, hurmaaminen, mikä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis tunne juttu. Ja järjellä ajatellaan sitten, että aina parempi mikäli ei johda huollettavien määrän kasvamiseen.

Vierailija
2/4 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen että se on vietti mikä eniten tässä kutsuu. Siis järjellä ajatellen koko homma on ihan älytöntä. Silti mikään maailmassa ei voita sitä tunnetta. Miksi? Siksi että vietit vie meitä....ja vaikka ihmisiä ollaan niitä ei voi ohjailla paljoa.

Itsekin voin tunnustaa että upea naisen peppu voi olla niin hiton ihanan kiihottava juttu että sitä ei voita mikään. Kuulostaako fiksulta? Heh.....

Terv: Viettien orja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pussit on täynnä ja turvoksissa, mikään muu ei liiku päässä kuin seksi. Kun pussit on tyhjennetty ja on mukava, raukea ja helpottunut olo, voi keskittää ajatukset taas muihin asioihin...hetkeksi ;-)

Vierailija
4/4 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ainakin mulla niin että muutaman tunnin on seksin jälkeen hyvä olo, sitten se paine alkaa taas tuntua alapäässä ja ajatukset palaa takaisin seksiin. Kivaa toisaalta mutta rasittavaa. Viime yönäkin naitiin pitkään ja perusteellisesti. Tänä aamuna oli varmaan kolmas ajatus päässä että taas pitäisi saada. Käy sääliksi tuota naista toisaalta. Käsi heilumaan vaan niin saa huilata hänkin välillä..