Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko tällaisen hoitolaukun?

11.11.2006 |

Hei!

Kertokaahan kokeneemmat onko tällainen hoitolaukku hyvä?

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&produc…

Anoppi ostaa eli älkää katsoko hintaa;) vaan käytännöllisyyttä ja jos tätä et ostaisi niin mitä suosittelisit???

Kiitos avusta=)

waimo

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta kuvan alka kun valikosta selaa GR8X kuvan niin näkee sisällön...

Vierailija
2/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostaisi -en raaskisi kun katsoin hintaa kuitenkin :)- mutta jos anoppi maksaisi, ottaisin riemusta kiljuen vastaan! Varmasti tosi hyvä ja monikäyttöinenkin, välillä nimittäin olen kironnut kun " ei tullutkaan otettua reppua selkään" , tuonhan sai selkämalliksikin? Joskus kiireessä kassin ja vauvan kanssa reppu olisi käytännöllisempi. Ja pulloa tarvitseville termospussi erinomainen, kännykkätasku myös plussaa.

Onnittelut loistavan anopinvalinnan johdosta =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pirteä väri tuo chili! *unelmoi joskus itselleenkin moisen saavansa*

Vierailija
4/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Oli kätevä varsinkin pienemmän lapsen kanssa kantoliinaillessa. Pienen kanssa oli tosi mukavaa, kun sai lapsen makaamaan omalle alustalle ja vaihtovaipat, peppupyyhkeet jne. oli kätevästi vieressä saatavilla.

7 kk jälkeen ei ole juuri tullut käytetyä.

Vierailija
5/12 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenteista. Itsekään en raaskinut tilata mutta kun anoppi kyselí mitä voisi ostaa esikoisellemme niin tätä ajattelin=) Väri onkin seuraava päänvaiva, vaunut on gessleinin mustat jossa vain pepitaa pienessä määrin, musta hoitolaukku olisi näin ollen " oikea" valinta mutta tosiaan tuo chili on tosi hyvä väri kans mutta kun vauva on poika niin senkään puolesta punainen ei oikein iske... ehkä olen tylsä ja päädyn tuttuun ja turvalliseen mustaan...

Jos muilla on kommentteja niin kirjoitelkaa mielellään!

Vierailija
6/12 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... voiko sitä kiinnittää vaunujen aisaan? Itse ainakin koen, että on kätevää, että hoitolaukku pysyy hyvin kiinni aisassa, ettei laukkua tarvitse kantaa tai laittaa vaunujen alle, missä se helposti likaantuu.

Vierailija
7/12 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo sama hoitolaukku ja värinä chili : ) Meidän vaunut on puna-mustat ja minusta tuo väri jotenkin piristää kokonaisuutta. Muistaakseni laukussa oli ovh jotain 75 eur. Hintansa arvoinen on kyllä ollut. Tavaraa sinne mahtuu aika paljon ja se että laukku levittäytyy hoitoalustaksi on aivan loistavaa. Plussaa myös runsaista taskuista ja erillisestä kännykkäkotelosta. Itse olen kantanut laukkua enimmäkseen olalla, silloin kun se ei ole vaunun aisassa. Jos vielä anoppi sponssaa niin osta pois : )

Vierailija
8/12 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole kallis, noilla " ominaisuuksilla" ja takuulla . Vaunujen " omat" hoitolaukut maksavat usein n. 50 ¿ ja ainakin vielä pari vuotta sitten esim. Brion laukku oli ruma, epäkäytännöllinen ja pelkkää rahastusta. Musta on aina hyvä valinta! Sopii (miehenkin) olalle riippumatta vaatteiden väreistä.

Vierailija
9/12 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, missä tuota aiot käyttää. Avattuna systeemi näyttää aikas leveältä. Entä mihin tuossa laitetaan vaihtovaatteet? Meillä ne ovat tilaa vievimmät. Lisäksi kommentoin, että meillä lapsi kiepahtaisi masulleen eli olisi tuon oikean puoleisen läppäsysteemin päällä. Alustahan ei ole kovin leveä, tosin sen saa irti. Sen sijaan pituutta näyttäsi olevan kiitettävästi. Laukku on myös tosi kauniin näköinen. Painoista en tiedä, mutta reilu kilo kuulostaa paljolta. Tosin se saattaa olla ihan vakipaino hoitolaukuille ja esittelyssä sanotaan laukkua kevyeksi.

Meillä on käytössä kaksi hoitolaukkua eri tilanteisiin. Lyhyillä reissuilla (neuvola, avoin pk., kauppareissut) on sairaalasta saatu Liberon kassi, johon mahtuu tarvittava (pari vaippaa, hoitoalusta, harso, pari puhdistusliinaa ja vaihtopaita). Pidemmillä reissuilla (muutaman tunnin kyläilyt) on miehen jostain mainoslahjana saama korkea laukku, jossa on taskuja enemmän. Hoitoalustana on siis muovitetu frotee ja se mahtuu mukavasti mihin hyvänsä. Ratkaisumme ei kyllä ole tyylikäs, mutta meille käytännöllinen. Jos olisi anoppi ollut ostamassa, niin sitten meillä varmaan olisi oikea hoitolaukku.

Vierailija
10/12 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä aivan vastaavanlainen hoitolaukku. Ostin Lidlistä, maksoi noin 30 eur. (Ja äskettäin näkyi olevan tarjouksessa 20 eur!) Eli vinkkinä vaan jos joku, jolla ei ole sponsoria haluaa tuollaisen hankkia, värit tummansininen ja musta!

Mutta vastaus kysymykseesi; kannattaa hankkia. Tarvittavat tavarat ovat näppärästi käsillä vauvan maatessa omalla alustallaan. Itse olen saanut kaiken tarvittavan; vaipat, vaihtovaatteet, pikku pyyhkeen, kosteuspyyhkeet, harson ja jopa muutaman lelunkin mahtumaan hyvin. Kassi tietysti ' täyspakkauksen' jälkeen pullottaa hieman, mutta viis siitä. Mukavia reissuja sinulle vauvan kanssa :=)

Vierailija
11/12 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, musta käy kyllä kaikkiin muihin väreihin ja on ehkä helpommin esim. kaupaksi menevä kun aikanaan luopumisen aika koittaa! *nyökyttelee*

Meillä on myös ollut tuo Liberon ihana lila pikkukassi minireissuilla ja joskus kiireessä päätin että otetaankin enemmän tavaraa mukaan - varaharsoa, vaihtovaatetta - ja tungin optimistina niitä Liberon kassiin.. ja vetskari hajosi. Tai ei vetskari, mutta siitä vierestä kangas, tai siis vetskarin ompeleet hajosivat.. käytännöllinen olisi tuo pieni kassikin lyhyillä reissuilla, mutta risana se tuolla lojuu kun äiti näköjään kuluttaa kallisarvoiset päiväunihetket mielummin netissä mitä neulan ja langan kanssa..

Että kannattaa kyllä suoraan pakata isompaan kassiin eikä sulloa vaan pieneen (KYLLÄHÄN NE TÄNNE MAHTUU! ' rits' ).

Vierailija
12/12 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä laukku on ruma. Mä en jostain syystä tykkää varsinaisista hoitolaukuista yhtään, ne tuntuu kaikki olevan jotenkin salkkumaisia ja aivan järkyttävän isoja.

Meillä käytettiin hoitolaukkuna Marimekon kassia, joka oli ollut mulla koululaukkuna ennen esikoisen syntymää. Tarpeeksi iso olematta aivan jättiläinen, taatusti kevyempi kuin tuo kyseinen hoitolaukku, vetuketjulllinen tasku edessä avaimille, läpän alla kaksi pikku taskua omalle kännykällä ja kukkarolle. Varsinaiseen laukkuosuuteen mahtuu vallan mainiosti esikoisen ja kuopukse vaipat, muutama harso ja varavaatteet. Harsoa olen pitänyt hoitoalustana myös.

Toivottavasti et nyt suuttunut, mutta kun kerta mielipidettä kysyit niin ajattelin että saa sanoa myös eriävän mielepiteen!