Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä kanava myydä vauvan vaatteita ja -tavaraa (Helsingissä?)

11.11.2006 |

Eli missä olette saaneet hyvin kaupaksi vauvan pienimmät vaatteet sekä tarvikkeita (rintareppua,sitteriä, jumppalelua, mobilea, rintapumppua...)? Onko jokin kirppis erityisesti vauvakansan suosiossa? Mieluusti Pohjois-Helsingin läheltä, mutta muutkin vinkit käy. Entä nettimyynti? Itse ostin ja myin eteenpäin odotusvaatteita onnistuneesti Vauva-lehden kirppiksellä,mutta vauvanvaatteilla ei taida olla samaa menekkiä? Vai tuleeko ihmiset niitä kotiin katsomaan? Kaikkea ei jaksaisi käydä valokuvaamaan jne. Jossain Huuto.net:ssa oli sellaisen starttipaketteja koottu,mutta eivät olleet kovin suosittuja ja aloitushintaakaan ei usein oltu huudettu.

Vinkkejä siis, missä vauvakansa käy ja tavara + vaate vaihtaa omistajaa. Rikastua ei ole tarkoitus, kunhan saisi joulun tieltä pois nurkista.

Kiitti!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksaa postitella eikä hintoja pistä korkeiksi niin huutonetin kautta käy kauppa hyvin.... laittaa joko muutaman vaatteen pakettina tai sitten yksittäin.... sitä kautta olen minä ainakin saanut vaatteille uudet omistajat! tosin sinnikkyyttä siihen monesti vaaditaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla