1500 nettopalkka, onko huono?
Kommentit (15)
Pärjäisin, jos olisi pakko. Onhan tuo parempi kuin ei mitään.
No mulla ei oo ihan noinkaan paljon, netto n.1300€. Voisi tietysti enemmänkin olla, mutta toisaalta rakastan sitä että teen töitä vain arkisin aamupäivällä ja osa-aikaisesti, viikonloput ja illat aina vapaata.
Brutto on se ratkaiseva, nettoon vaikuttaa moni asia. Ei vain veroprosentti. Kyllä tuolla pärjää, mutta täytyy varmaan miettiä tarkemmin sen käyttöä. Jos asuu valtavassa sähkölämmitteisessä omakotitalossa, ei kyllä pärjää, jos yksin maksaa kustannukset. Pärjääkö? Paha sanoo, kun kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Som dagsersättning helt OK. Kommer faktiskt inte varje dag upp till det.
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei oo ihan noinkaan paljon, netto n.1300€. Voisi tietysti enemmänkin olla, mutta toisaalta rakastan sitä että teen töitä vain arkisin aamupäivällä ja osa-aikaisesti, viikonloput ja illat aina vapaata.
Tämä olisi myös osa-aikainen arkipäivätyö, 6h/ päivä. Se on kyllä iso plussa itsellekin.
Ap
Onhan se huono, siivotessakin sai paremmin. Pärjää kyllä.
Kyllä tuolla toimeen tulee hyvin mutta ekstra 500 euroa tuohon ei haittais yhtään.
Riippuu siitä että tarvitsetko autoa työmatkoihin.
Jos autoa tarvitset niin et pärjää palkallasi mutta jos et tarvitse niin se on siinä ja siinä pärjääkö palkalla.
Itse en pärjäisi 1500e nettopalkalla koska asumiskulut minulla on 600-700 euroa kuukaudessa sekä auton kulut kuukaudessa 200e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi myös osa-aikainen arkipäivätyö, 6h/ päivä. Se on kyllä iso plussa itsellekin.
Ap
Kyllä, se on oikeastaan itselläni ainoa syy miksi teen tätä työtä. On ihanaa olla aina kotona lapsia vastassa kun tulevat koulusta ja tehdä sitten ruoka yhdessä jne.
No, mun vaimolla on tuollainen. Itselläni 1900€ ja saa tuolla esim vaikka uuden omakotitalon.
Ei mikään erityisen huono. Joku 1000-1200€ netto on jo ihan toista maata.
Vierailija kirjoitti:
No, mun vaimolla on tuollainen. Itselläni 1900€ ja saa tuolla esim vaikka uuden omakotitalon.
Niin saa
Esim. Tampereen metsistä
Pärjäisin ja olen vuosia pärjännytkin. Nyt onneksi palkka noussut "jopa" 1800 e/netto mutta pska palkkahan tuokin on. Yli 2000 e nettopalkkaan en tule pääsemään ikinä :(
On.