Ostin Kiehu maitojuomaa, miten tätä käytetään?
Ajattelin tehdä riisipuuroa maidosta, mutta ostinkin vahingossa maitojuomaa, en maitoa. Tuossa Kiehu maitojuomapurkissa luki niin pienellä tuo "juoma" sana, etten huomannut ostaessa. Tarkoittaako tämä nyt sitä että mun pitää juoda se maito? Eihän juomaa voi käyttää puuroon..
Kommentit (9)
"Maitojuoma on siis maitoa, josta on poistettu tai johon on lisätty jotain, mikä ei maidon määritelmään kuulu.
Esimerkiksi jos laktoosi on poistettu kokonaan lopputuloksena on maitojuoma. Valion Kiehu-maitojuoma puolestaan on proteiinisuodatettua."
Itse keittäisin siinä maitojuomassa 400g makarooneja ja lisäisin 150g voita.
Maitojuomahullulla viinapullo auennut.
Mua alkoi naurattaa kun muistelen pari vuotta titten vanha mummo kyseli kaupan nuorelta myyjältä, että eikö teillä ole sitä tavallista kevytmaitoa täällä on vaan tätä laktoositonta kevytmaitojuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi naurattaa kun muistelen pari vuotta titten vanha mummo kyseli kaupan nuorelta myyjältä, että eikö teillä ole sitä tavallista kevytmaitoa täällä on vaan tätä laktoositonta kevytmaitojuomaa.
Hyvä mummo! Kohta on vaan laktoositonta, gluteenitonta, vegaanista kevytmaidon tyylistä juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvää jauhenlihan kanssa.
Pitää ensin tuo muistaa ryöpätä vai pestäkö se sittenkin oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvää jauhenlihan kanssa.
Pitää ensin tuo muistaa ryöpätä vai pestäkö se sittenkin oli?
Ryöppäät kiehu-mölöjuomassa tietenkin. Ja pistät hyvin jemmaan jääkaapissa, että mies ei syö sitä yöllä.
Kiehuttelet nyt vaan puuron siitä, hyvä tulee.