Miten merkityksellistä se voikaan olla yksinäiselle ihmiselle KUN JOKU tulee ja haluaa jutella vain. Yhtäkkiä tunnen edes hieman eläväni enemmän.
Ihan puskista, yksi ihminen otti minuun yhteyttä. En tunne häntä enkä ole nähnyt. Hän vain sattuu olemaan samassa some-ryhmässä ja sattumalta asumme aivan lähekkäin.
Hän vain halusi ottaa yhteyttä eräästä asiasta, sitten tutustuimme ja olemme keskustelleet monenlaisista asioista.
Olen ollut todella syvällä tässä yksinäisyydessä ja merkityksettömyydessä mihin eri elämänvaiheet ovat minut vieneet. Ykskaks kohtaan ihmisen, jonka kanssa meillä on kemiaa, samoja kiinnostuksenkohteita ja huumoria.
Haluamme tavata rennoissa olosuhteissa ja mennä kulttuuria katselemaan ja kokemaan.
Yhtäkkiä minusta tuntuu, että tässä elämässä on jotain, edes jotain merkityksellisyyttä. Olen saanut kokea edes pienen muistutuksen siitä, mitä on olla normaali kiinnostava ihmiinen ja jolla on jotain annettavaa toiselle sekä toinen pystyy antamaan myös minulle jotain tärkeää ja arvokasta. Inhmillistä kohtaamista.
En tiennyt edes, että tämä voi vaikuttaa itseeni näin positiivisella tavalla. Paljon toivon sitä kanssakulkijoillekin, merkityksellisiä kohtaamisia.
Kommentit (5)
Kyllä, ottakaa ihmiset toisiinne yhteyttä. Naapureihin, työkavereihin, sukulaisiin, vaikka kantabaarin yksinäiseen kulkijaan. Sillä voi olla hyvin erityinen merkitys ja tapahtumaketju jokaisen ihmisen elämään.
Ei some anna mitään jos se pysyy vain sillä tasolla, vaan tarvitaan toimintaa ja yhteyttä ihan aidosti.
Ap
Keskustelu jatkuu. Olen oikeasti onnellinen jo tästä, sekä siitä, että me mennään todella treffeille!
Ihanaa, en edes ole tiennyt kaivata moista mutta koska niin monet asiat sulautuu kiinnostuksessamme asioita kohtaan yhteen niin haluamme tavata ihan kunnolla ja erilaisten illan ohjelmien merkityksessä.
Mitä ihmettä! Viime viikolla elämäni oli vielä yhtä yksinäistä kurjaa olemista ja nyt aivan erilaista, miten piristävää tämä voi olla. :)
Ei edes haittaa jos tästä ei tule suurempaa ystävyyttä tai muutakaan mutta ainakin olen taas elämässä jollain tasolla mukana.
Ap
Aivan ihanaa 🤗 nautitaan elämästä.
Kivaa