Ärsyttää, kun aspat puhuvat päälle ja taukoamatta niin, ettei väliin ehdi sanoa mitään
Tätä ollut jo useamman kerran havaittavissa, VAIKKA SOITTAISIN ENSIMMÄISTÄ KERTAA AIHEESTA. Hirveä papatus ja vaihdetaan lennosta aihetta, vaikka minä yritän sanoa väliin jotain, huoh😑
Kommentit (8)
Aspana voin sanoa että todella moni asiakas puhuu niin paljon, etten saa esitettyä väliin yhtään kysymystä. Että kai meitä on sitten molemmin päin.
Minulle on myös tehty niin, että kun olen soittanut asiasta x ja tehnyt sen selväksi, ei mitään epäselvää, niin asiaan on vastattu ympäripyöreästi ja sitten vaihdettu aihetta täysin muihin juttuihin tyyliin "mutta katsoin niin täällä tiedoissasi on tällaista, mites tämän tilanne, oletko tehnyt sitä ja tätä ja tuota blaablaablaa?" Alkaa kauhea kysely aiheesta, josta en ole edes ottanut yhteyttä. 😑
Vierailija kirjoitti:
Aspana voin sanoa että todella moni asiakas puhuu niin paljon, etten saa esitettyä väliin yhtään kysymystä. Että kai meitä on sitten molemmin päin.
No tässä ei ole kyse siitä.
Ap
Voisitte ehkäpä muistaa sen, että asiakkaalla on syy soittaa. Asiakas joutuu maksamaan puhelun. Antakaa sen hemmetin asiakkaan puhua!
Olen kai liian hyvä kuuntelija, kun minulla on jokunen tuttu jotka on niitä papattajia. Puhelimessakin puhutaan ja puhutaan, eikä taukoa ole. Selitetään puolen kylän asiat, niin kuin minua kiinnostaisi ventovieraitten asiat. Itselläkin olisi jotain sanomista, mutta väliin ei pääse. Yksikin sitten lopettaa äkkiä "Nyt pitää mennä lenkittämään koira "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hirveen vaikea auttaa asiakkaan ongelmassa kun en ole mikään ajatustenlukija, sen takia joutuu kysymään tarkentavia kysymyksiä. Mutta tiedät varmasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hirveen vaikea auttaa asiakkaan ongelmassa kun en ole mikään ajatustenlukija, sen takia joutuu kysymään tarkentavia kysymyksiä. Mutta tiedät varmasti paremmin.
Luitko ollenkaan tuota aloitusta?
- eri
Erityisesti ärsyttää se, että aspa vastaa asiaani, papattaa siitä aikansa ja antamatta minulle suunvuoroa vaihtaa aihetta ja vie tyyliin puhelun loppuun asti kysymättä minulta mitään😑