TAMMIKUUTTARET ja TÄHDET tapaavat Tapiolassa!
Moi!
Lupasin tätä erillistä aloitusta / viestiä tapaamisesta. Lupailin jo Pajunkukankin paikalle :). Magda_Lenahan se oli ilmoittautunut.
Tavataan keskiviikkona 21.5 klo 10 Tapiolan Stockan Tempossa, täydenkuun jälkeisenä päivänä! Pinoutukoot kaikki halukkaat tähän!
Tempoon pääsee hissillä karkkiosaston takaa katutasosta. Hisseille pääsee myös K-kauppa Aslakin ja Stockan väliseltä kujalta.
T. Ametisti ja Olavi
Kommentit (12)
Pajunkukka + Inna
P.S. Ametisti olitkin huomannut näköjään jo mua aiemmin, että minä ja Magdalena oltiin menty sekaisin :)
Ollaanko me kolmestaan pajunkukan ja strutsin kanssa? Vai onko muita tulossa paikalle? Miukkis, Sammermanni tai Mantelihammas?
Ametisti ja Olavi
jos tämä viimeinen dieetinpurkukokeilu ei tee ensi yöstä helvettiä! mutta toivottavasti tulen!!!
En ollu ajatellu tulla, mutta pitäiskö kuitenkin yrittää.... Kun on tuo 10 vähän aikaista... Josko tullaan vaikka klo 11 tms... Täytyy katsoa...
T: Miukkis & Milla
Huomiseen sitten. Miukkis, bussi Kampista Tapiolaan kestää n. 10min. Tule vaikka myöhässä!
Ametisti ja Olavi
Keskiviikot ovat huonoja päiviä meillä toukokuun loppuun.Pitäkää kivaa ja juokaa maitokahvia minunkin puolestani :)
Saavumme siis, minun ehdotuksenihan tämä aikainen aamu olikin, vaikka mulle se on onkin jo myöhempi, koska kuten huomata saattaa, aamukuuden herätys on ihan tavallista.... :D
Nyt ottaa pattiin, mutta mä en uskalla tulla. Mulla on luultavasti angiina ja koko perhe yskii. Vaikuttaa sen verran ikävältä tämä pöpö, että en halua sitä teille tartuttaa. Pitäkää hauskaa!
Strutsi
Nyt ottaa pattiin, mutta mä en voi tulla. Mulla on luultavasti angiina ja koko perhe yskii. Vaikuttaa sen verran ikävältä tämä pöpö, että en halua sitä teille tartuttaa ja mulla on sairas kolmonenkin kotona. Pitäkää te hauskaa!
Strutsi
Nyt ottaa pattiin, mutta mä en voi tulla. Mulla on luultavasti angiina ja koko perhe yskii. Vaikuttaa sen verran ikävältä tämä pöpö, että en halua sitä teille tartuttaa ja mulla on sairas kolmonenkin kotona. Pitäkää te hauskaa!
Strutsi
Sivusto ilmoittaa, että keskustelut on poissa käytöstä (vaikka näyttää viestit). Kuitenkin lähetetty viesti näemmä menee läpi. Tsiisus, mitä koodausta!
/Strutsi - pahoittelee häiriköintiään
Tullaan mukaan, as always.
Strutsi ja neiti