Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko sellaisia perheitä, missä vanhemmat ovat rikkaita mutta lapset köyhiä?

Vierailija
02.12.2022 |

Mikä tähän on syy?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni tiedän ja syynä narsistiset vanhemmat.

Vierailija
2/3 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvin toimeentulevasta kodista, ja vanhempani olivat kotoa muutettuani takuulla rikkaampia kuin minä. Ja ovat edelleen.

Kun aloin rakentaa omaa elämääni, minun oli opeteltava rahankäyttöni niin, että pärjäsin sillä mitä tienasin. Vanhemmiltani en edes odottanut mitään avustuksia.   Aika pitkään opiskelleena minulla oli myös aika iso opintolaina maksettavana, jonka ilman muuta hoidin  ja hoidan edelleen itse. Vielä on maksettavaa.

Olen pitänyt itsestäänselvänä että en voi jäädä roikkumaan vanhempieni rahapussin nyöreihin vaan minun on rakennettava oma elämäni ja talouteni itse.

Jos oikein kova paikka tuli, kysyin kyllä lainaa ja sain, mutta useimmiten sain sen ilman takaisinmaksu velvoitetta. Olisin varmasti saanut enemmänkin mutta kun ei anna periksi alkaa elää kenenkään avustuksillaja armoilla. Haluan olla itsenäinen ja hoitaa asiani itse. Ailuinen kuitenkin olen ja asun omillani.

On hieno tunne kun saa omilla ansioillaan ja työllään saavutettua asioita. Oman kodin hankinta oli ensimmäinen.  Olen opiskeluajoista tehnyt kovasti töitä, päämääräni on ollut pärjätä. Nyt muutaman vuoden ollut vakituinen työ ja opintoja vastaava työ ja toimeentulo. Rikas en ole, mutta erittäin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Itseni. Toki hieman vanhemmat ovat minua rahallisesti auttaneet , mutta hyvin vähän...siihen nähden että olen ainoa lapsi.ja ensi vuonna 50v...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi