Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysteen juojat!

08.11.2006 |

Tässä taannoin juttelin imetystukihenkilön kanssa, joka sanoi, että " teetä on juotava paljon, jotta se tehoaisi" . Minä höpsö en sitten siinä yhteydessä tarkentanut, että mitä " paljon" tarkoittaa. Itse juon sitä 1-2 litraa päivässä. Miten paljon te muut sitä jaksatte juoda? Ihan hyvää tavaraa tuntuu olevan! Mutta olenkohan jo mennyt itse liiallisuuksiin ;) ??

Kyselee

annelie

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lisätä että mulla siis todella on auttanut!

Ennen annettiin nannia lisäksi mutta nyt ei ole enää tarvinnu ollenkaan :)

Vierailija
2/6 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä semmoinen kokemus, että mulla meni vatsa aivan sekaisin Vauvan ilo -teestä mutta Mammatee sopi oikein hyvin ja on mielestäni auttanut lisäämään maidon määrääkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juomaan jossain vaiheessa kun kuvittelin(?) maidon vähenneen. Juon kaksi mukillista päivässä ja mielestäni sekin jo auttoi. Luontaistuotekaupan myyjä sanoi myös, että kannattaisi juoda vähän enemmän. Tuo 1-2 litraa tuntuu tosi paljolta, en usko että ainakaan enempää tarvitsee juoda. Itse ajattelin juoda tästä eteenpäin 3 tai 4 mukillista.

Vierailija
4/6 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 1,5 litran kannullinen " vauvaniloa" päivässä.. viimesen kupillisen juon yöllä neidin syötön jälkeen!

Mulla vauvanilo teetä ja sit weledan imetysteetä. Weledan ohjeessa on että 3-6 kupillista eli sitäkin neuvotaan juomaan melkeen 1,5 litraa.

Ei kai siitä haittaakaan ole vaikka sitä enempi hörppii :) Tykkään ainaki että on ihan hyvää!

Vierailija
5/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siitä ollut mielestänne apua?? Voisin meinaa ajatella kokeilla ko teetä, jos se mielestänne on auttanut....

bambola

Vierailija
6/6 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan Vauvaniloa olen nyt sitten nauttinut muutaman viikon ajan. Ja musta kyllä tuntuu, että siitä on oikeasti apua! Mulla oli jonkinlainen " imetyskriisi" silloin muutama viikko sitten; tuntui, että rinnat olivat ihan tyhjät ja vauva söi mielestäni tosi huonosti (=vähän). Vauva taisi tosin juuri silloin " tilata lisää maitoa" imemällä tosi usein (vaikkakin tosi vähän kerrallaan), ja siksi rinnat tuntuivat niin tyhjiltä. No, siihen hätään ostin kuitenkin Vauvaniloa ja nyt tuntuu kyllä, että maitoa tulee ihan kunnolla taas - siis kyllä mielestäni jopa paremmin kuin ennen tätä pikku kriisiä! Eli vaikka vauvan tiheällä imullakin oli maidontulon kasvuun osuutensa, niin silti minusta Vauvanilo on auttanut suuresti. Ja koska maidon riittävyys (tai usko siihen, että se riittää) on osittain myös itseluottamuksesta kiinni (ainakin minulla) niin siihenkin Vauvanilo auttoi, vähän niin kuin lumelääkkeen tavoin ;)

annelie