Kiihottaisi antaa vanhemmalle miehelle
Mua on alkanu kiihottaa ajatus et antaisin vanhemmalle miehelle. Salaa et kukaan ei tietäis. Onks ihan normaalia? En jostain syystä pääse ajatuksesta eroon. Tekeekö muutkin salassa sitä?
Jotenkin tuntuu et jos joku kaveri ihailee jotain vanhempaa naista ja sanoo sitä puumaks sille nauretaan, mut en koskaan vois sanoo ääneen et onpa komee et panisin jotain 45v miestä.
Oon 18v, kokemuksia on kertyny 2. Onks se kokemus ja itsevarmuus mikä vanhemmissa miehiss muitakin kiihottaa?
Kommentit (20)
Jos mielesi tekevi, niin tee.
Hoida homma salassa, älä paljasta tietojasi, ei paneminen ketään pilaa.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Olet damaged goods ikäistesi kuvioissa tuon jälkeen. Tuollaisten hetken mielijohteiden takia ei kantsi pilata omaa elämää jonkun himokkaan ikämiehen kourissa.
Höpöhöpö. Nuoremmat miehet jonottaa jos kuulevat että Sara on käynyt oppimassa uusia temppuja joltain hopeaketulta. Ja pakkoko siitä on kertoa kellekään.
Mun mielestä elämästä saa ja pitää nauttia kunhan ei tee mitään mikä on rikollista tai muuten peruuttamatonta.
Sinnittele fantasioiden kanssa vielä pari vuotta ja hanki kokemuksia ikäistesi poikien kanssa. Mieltymykset eivät katoa mihinkään, mutta tarpeet jäsentyvät kokemusten myötä. Kun olet 20 -vuotias, silloinkin on vielä 45 -vuotiaita miehiä ja et ole enää ihan vasta-alkaja petileikeissä. M55
Minua miehenä ajatuksena kiinnostaa nuori nainen. Mutta naisen pitäisi olla henkisesti kypsä. Ei nappaa mitkään isä - tyttö leikit.
Itseäni ei todellakaan kiinnosta mitkään roolileikit tai sellaiset. Jotenkin vain antautua varmoihin käsiin ja tulla otetuksi.
Sara1 kirjoitti:
Itseäni ei todellakaan kiinnosta mitkään roolileikit tai sellaiset. Jotenkin vain antautua varmoihin käsiin ja tulla otetuksi.
Ja mitä luulet saavasi? Sen , että mies pökkii kunnes saa. Siinä olet sitten tullut "otetuksi".
Vierailija kirjoitti:
Sara1 kirjoitti:
Ja mitä luulet saavasi? Sen , että mies pökkii kunnes saa. Siinä olet sitten tullut "otetuksi".
Eiköhän se tuossa alussa jo tullut selväksi, että ap haluaisi nimenomaan kokenutta ja itsevarmaa miestä, joten onko pakko tähänkin väenvängällä tuoda tuota mielikuvaasi pökkivästä miehestä, joka ajattelee tasan omaa nautintoaan? Sellainen mies ei nyt ollut tässä ap:lla haussa. Oma kokemukseni on, että nimenomaan vanhemmat miehet ovat paljon parempia sängyssä kuin nuoret, joiden joukossa on juurikin noita pökkijöitä.
Tälleen kokeneena 49-vuotiaana herrana tekisin kaikkeni, että kokemus olisi 18-vuotiaalle naiselle ikimuistoinen hyvällä tavalla.
Ei se paneminen pelkästään vaan hidas nauttiminen ja naisen nautinnon kohottaminen.
Sara, laita viestiä vanhemmalle miehelle, niin jutellaan lisää.
Tutkijamies at protonmail piste com
Ei. Näin 45v miehen näkökulmasta olet aivan liian nuori. 25+v alkaa olla ihan alarajalla, että jaksaa kuunnella....
M45
Vierailija kirjoitti:
Sara1 kirjoitti:
Sä oletkin saanut pelkkiä pökkijöitä. Ei tartte olettaa, että näin olisi kaikilla muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Sara1 kirjoitti:
Hopeakettu panostaa rakasteluun jotta nainen saa useita kertoja ja itse saa useammin kuin kerran seksiä.
Nuorella miehellä on paljon kovempi kiire päästä testaamaan seuraavaa kukkaa.
Tia29 kirjoitti:
Yli 40 pappa ja joku 15cm pippeli ei nappaa.
Hyvä, että Tia sulla on omat asian jiirissä.
Tia29 kirjoitti:
Yli 40 pappa ja joku 15cm pippeli ei nappaa.
Tiallakin on jo parasta ennen päiväys mennyt umpeen. Ala vaan jo käyttämään push uppeja, niin saat vielä tissisi ryhdikkäästi törröttämään. Kymmenen vuotta lisää, niin alkaa jo kuumat aallot vaeltelemaan vartalossa. Siis reilu 10 vuotta aikaa harrastaa hyvää (toivottavasti) seksiä. Tsemppiä talveen.
Ei oo mitään ihmeellistä. Mä oon sun ikäsenä harrastanut seksiä 60v. leskimiehen kanssa muutaman kerran. Mielenkiintoinen kokemus.
Kyllä olis ihana opettaa nuorta neitiä sekasin saloihin. Katsella kun laukeaa kiemurrellen. Tuntea nuori kosteus ja kiima.
Joo. Joo ihan totta, mutta vain: rahasta. rahalla.
raha.raha.raha on tytön Paras! ystävä.. (Marilyn:" diamons ARE girls BEST! friend.. " elokuvasta.)
En suosittele. Olet damaged goods ikäistesi kuvioissa tuon jälkeen. Tuollaisten hetken mielijohteiden takia ei kantsi pilata omaa elämää jonkun himokkaan ikämiehen kourissa.