Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella valitsette ketjut, jotka luette / joihin vastaatte?

Vierailija
07.11.2006 |

Itse ohitan yleensä suoraan kaikki epäselvät otsikot, tyyliin: " Auttakaa mua joku, en tiiä mitä tehä!" Tai otsikot, jotka jo huutavat provoa. Samoin vauva-aiheiset jutut ei yleensä niin paljon kiinnosta (Joo, tiedetään, tämä on vauva-lehden palsta, mutta kun itsellä ei ole lapsia).

Kiinnostavia sen sijaan ovat esim. asumista, harrastuksia ja ihmissuhteita käsittelevät ketjut. Avaan helpommin sellaisen ketjun, johon on jo tullut paljon vastauksia, koska ajattelen, että siellä on ehkä käyty mielenkiintoista keskustelua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vastauksia on paljon, en viitsi avata, kun en ehdi lukemaan kaikkia. Joku alle 15 on hyvä.

Vierailija
2/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten harmittaa, jos aihe ei kiinnostakaan itseä yhtään, esim. käsittelee jotain lapsen tiettyä ikävaihetta tm. Parisuhdejutut kiinnostavat yleensä, laihdutus ja sisustus myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaan aina lasten kasvatusta koskevat jutut, sillä olenhan itse kasvatustieteilijä.

Lisäksi avaan ne, joissa käsitellään saman ikäisiä lapsia kuin minulla.

Lisäksi parisuhdejutut.

Yleensä myös vastailen galluppeihin.

En koskaan tuhlaa aikaani niihin, jotka ovat provoja, herjoja tai sekstistisia niin, että joku perverssi käy utelemassa naisisita. Useinkaan en avaa niitä, joissa epäselvä otsikko.

Vierailija
4/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ärsyynnyt vauva-jutuista??

Vierailija
5/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ohitan yleensä suoraan kaikki epäselvät otsikot, tyyliin: " Auttakaa mua joku, en tiiä mitä tehä!" Tai otsikot, jotka jo huutavat provoa. Samoin vauva-aiheiset jutut ei yleensä niin paljon kiinnosta (Joo, tiedetään, tämä on vauva-lehden palsta, mutta kun itsellä ei ole lapsia).

Kiinnostavia sen sijaan ovat esim. asumista, harrastuksia ja ihmissuhteita käsittelevät ketjut. Avaan helpommin sellaisen ketjun, johon on jo tullut paljon vastauksia, koska ajattelen, että siellä on ehkä käyty mielenkiintoista keskustelua.

Vierailija
6/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään johdonmukaista siinä mitä luen ja mitä jätän lukematta. Ihan fiiliksen mukaan.

Vierailija
7/7 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toisaalta lapsiasiat tietysti kiinnostaa. Luultavasti muutkin valikoi lukemisensa, sitähän tässä juuri yritin kysellä. Ap