Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajaa epäillään oppilaan pahoinpitelystä Ylivieskassa

Vierailija
07.11.2006 |

Huh, huh..Lapseni on ko. koulussa, eikä meille vanhemmille ole tiedotettu asiasta ollenkaan. Ei ole vaikea arvata, kun koulussa ei ole kuin yksi mies opettajana, että kuka on kyseessä..

Opettajan epäillään pahoinpidelleen 11-vuotiasta oppilasta Ylivieskassa.

Poliisin esitutkinnan mukaan miesopettaja oli käsityötunnin alussa kehottanut oppilaita ottamaan esille keskeneräiset käsityönsä. 11-vuotias poika ei ollut löytänyt omaa työtään. Oppilaalla oli tullut työn etsimisessä opettajan kanssa erimielisyyttä.

Tällöin opettaja oli tarttunut poikaa vaatteista kiinni ja vienyt hänet varastoon. Varastossa opettaja oli iskenyt nyrkillä oppilaan sivuitse hänen takanaan olleeseen seinään. Oppilaalle ei syntynyt tapauksessa fyysisiä vammoja.

Tapaus sattui Päivärinnan koululla 20. syyskuuta.

Poliisi on tutkinut tapausta pahoinpitelynä. Asia siirrettiin tänään syyttäjälle syyteharkintaa varten.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu Pohjanmaan - ja ehkä koko Suomen - tympeimmät ihmiset.

Vierailija
2/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut Ylivieskassa lapsuuteni ja ihan kiva paikka on. Vieläkin vierailen paljon. On paljon koulutusta jne. Kamala juttu kyllä!

T:Ex-Ykalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksesta jotain tietävänä sanoisin että antakaahan olla !!!! Ko. opettaja on ollut koulukiusattuna jo pari vuotta eikä näköjään loppua näy. Ihan hirveetä kun ihminen saadaan muilutettua tuohon tilaan.

Vain oppilas ja opettaja tietää totuuden. Saas nähdä kuinka nyt käy....edellinen syytös oli perätön.

Vierailija
4/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua hommaa nykyään kouluissa. Bussissa ollessa kyllä huomannut millaiseksi nuoret ovat muuttuneet. Puhutaan isoon ääneen mitä sattuu ja nautitaan jos aikuiset ihmiset paheksuvat. Toivottavasti sitä osaa kasvattaa lapsensa siten, ettei tartte hävetä.

Vierailija
5/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, et nyt on tuomio joko hoitoon suostuminen tai sitten potkut. Tuskin nyt sentään 11 v itse keksii tämmöisiä asioita?! Minun lapset ei ole kyseisessä koulussa, mutta ainakaan itse en suostuis painamaan asiaa villasella. Kunnon tutkinta asiasta on tehtävä.

Vierailija
6/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan siis syyllistynyt perheväkivaltaan. Taitaa olla tehty kärpäsestä härkänen tuossa jutussa.

Vierailija
7/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin harjoittelemassa siellä Ykassa yhdessä koulussa opiskeluaikana ja tällöin ainakin " tarkkisluokalla" oli sellainen viinaan menevä, hermoheikko äijä. Karsea tapaus. Yritti siellä varasto huoneessa kopeloidakin. Puistatus. Olinkinjo unohtanut koko tyyypin, mutta nyt muistui mieleen tuon uutisen takia.

Vierailija
8/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itseäni kankkusessa, jos joutus opettaan 30 lasta, jotka huutas ei uskos niin palas se pinna myös mullakin. Mutta pitää ajatella, että tekee työnsä kunnolla ja juo vapaalla. Menis mies hoitoon ja sais elämänsä kuntoon! Miehiä opettajissa harmittavan vähän, joten olis hyvä jos tämä tapaus sais " onnellisen" lopun.

Vierailija
9/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lapsia ole koskaan lyönyt.

9

Vierailija
10/10 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiin käsiksi. Ajattelee tätä lasta, varmaan jäänyt kammo koko asiasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi