Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emmaljunga Classic vm07

23.08.2008 |

En ole löytänyt mistään mielipiteitä Emmaljungan Classikeista. Ceroxeista ym löytyy kyllä ja ne näyttävät kyllä olevan suositumpiakin. Mutta mikä siis on erona noihin classiceihin? Löysin hyvät käytetyt vain vuoden vanhat ja haluaisin kuulla miksi nämä eivät tunnu olevan niin suosittuja kuin muut mallit. Jostain taisin kuulla että liian leveät tms. Onko kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ratas mutta erillisellä vaununkopalla. Ollaan tykätty kovasti. Kaverilla on just Ceroxit joten osaan näitä vähän verrata. Nämä ovat itseasiassa kapeammat kun ceroxit ja kevyemmät työntää. Ceroxeista tekee suositun varmaan heittoaisa, mutta itse en ole sitä kaivannut. Classiceista vaihtaa työntösuunnan tosi helposti istuinosaa kääntämällä, itse teen sen lennossa ;) Classicit on perinteisemmän näköiset, että ehkä ihmiset haluavat sporttisemmat ceroxit. Tiedä häntä!? Itse olen kyllä nähnyt myös Classiceita liikenteessä.

Vierailija
2/2 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tykätty on. Erona tosiaan toi työntösuunnan vaihtaminen eli heittoa ei ole. Me ollaan kanssa pärjätty hyvin ilman sitäkin. Suosittelen. jA Tietty että värejä ei ole niin isoo valikoimaa kun muissa esim cerox-mallissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla