Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISTEN viimeisen viikon maanantai

06.11.2006 |

Heh... Huomatkaa positiivinen otsikko. Eikös se nyt ole niin, että meä lähdetään tällä viikolla synnyttämään?!!? Tai otetaan ainakin asenne sellaiseksi... Vaikkakin ei tietenkään mitään oireiluja täällä siihen suuntaan. Eilisestä lähtien ollut maha TOOOSI löysällä ja tänä aamunakin olen jo kaksi kertaa käyttää isommalla tyhjennyksellä. Oliskos tuo nyt joku merkki? Toivottavasti.

Mitään limajuttuja tai supistuksia ei ole taaskaan kerrottavana. Blaah. Äitinikin, joka yleensä on kuin itse tyyneys, alkoi jo eilen menettää malttiaan. Meillä kun on niin, että sisko tulee myös synnytykseen mukaan (miehen lisäksi) ja äiti menee sijaistamaan siskoa. Joten on siis koko perhe kovasti sidottuna tähän tapahtumaan... Eipä ihme, että alkaa muilla menemään hermo piukeelle, kun ei voi suunnitella menojaan oikein mitenkään. Ihan jo äitini ja siskoni puolesta toivon, että tämä lähtisi tulemaan mahd. pian...

Aloitin tuossa perjantai-iltana tekemään itselleni villapaitaa ja vannoin, ettei se saa valmistua ennen vauvan syntymää... Noh: nyt on enää toinen hiha tekemättä, ja sen saan valmiiksi tänään. Että tuli sitten vauvalle vähän kiire. :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan edelleen.

Anoppi se lohkaisi eilen hauskan jutun....soitti miehelle ja ihmetteli, että miten se laskettu aika ei nyt yhtään pidä paikkansa (????). Miehen työkaveri puolestaan ihmetteli, että no jo on kummallista kun ei ole syntynyt, että onpas " tiukassa" ......alkaa jo pikkuisen sieppaamaan noi kyselyt. Tutustuisivat vaikka johonkin raskaus/synnytys-aiheiseen opukseen....(raskauden kesto: 38-42 viikkoa...)

Itsellä on ihan hyvä olla, mutta muut tuntuvat käyvän kuumana kun mitään ei tapahdu :)

Olen henkisesti varautunut siihen, että vkonloppuun mennään, ja sitten käynnistetään.

Ei ole auttanut siivoukset, seksit, ei maanittelu, ei manaaminen :)

Pitäisköhän kysyä, saako marraskuisiin liittyä aikaa tappamaan :)

Dirah 41+4

Vierailija
2/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se viimeinen viikko!!!! Väkisinkin....

Tein eilen sellaisen tempauksen, että laitoin kaikille viestit (mummot ja muut), että kaikki ok, ensi viikolla käynnistetään...vaikka todellisuudessa lauantaina viimeistään. Mutta saavatpa mielenrauhan ja odottelevat kiltisti sinne ensi viikkoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että joka kerta kun puhun jonkun kanssa, ihmiset aikatauluttavat!!! Eilen äitini mietti että voi voi kun hän on sitten vkonloppuna mökillä jos se silloim syntyy....ja huomenna koulutuksessa vuorokauden, että jos sitten tossa keskellä viikkoa....niin pääsisi katsomaan.

Myöskin muutama mun kaveri on pohtinut ääneen näitä, että kun pääsisi katsomaan, kun nyt on se ja se työvuoro jne jne.

Kyllä tämä vauveli tulee täältä ihan oman aikataulun mukaan :)

Meille tuli miehen kanssa vkonloppuna myös riitaa siitä, että pohtivat kaverinsa kanssa varpajaisajankohtaa....miehellä kun on yksi ainoa vapaa vkonloppu lopuuvuoden aikana. Jotenkin mua vaan alkoi ärsyttämään, että ne varpajaisetko tässä on kaikista tärkeimmät.....no miehen kavereille tuntuvat kyllä olevan, tärkeämmät kuin sille itselleen.

Vierailija
4/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös nuo varpajaiset tuntuvat olevan nyt tosi tärkeä juttu... Eli pitäis ajoittaa kuulemma tuo synnytys viikonloppuun, niin olis kivempi viettää varpajaisia. Yeah, right! Ihanku se nyt olis musta kiinni... Toisaalta itse olen asettanut ehdoksi noille varpajaisille, että ne on vietettävä silloin, kun itse olen vielä laitoksella. Sitten kun ollaan kotona, niin ulkonaliikkumiskielto astuu voimaan toistaiseksi. Elikästen: kun nyt on sitten maanantai, niin aikaisintaan torstaina voisi synnytellä, että olis kiva viettää varpajaisia. :)

Täytyy varmaan tosiaan siirtyä kohta väliaikaisjäseneksi marraskuisiin.. Ei huono idea.

Mutteri 40+6

Vierailija
5/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitä usko! Nyt rv 41+2 ja aivan epätoivo ja raivo.

Mun tarina: 1-2, 2-3, 3-4, 4-5 ja viime yön supistellu epäsäännöllisesti. Limatulppaa suurin osa lähti jo 1-2 välisenä yönä. 4pv yöllä tuli verensekaista limaa ja kuulostelin vauvan liikkeitä. Juuri sain kuulumaan tunnin sisällä ne 10 liikettä. Pyhäinpäivä/Lauantaiaamunapas en sitten saanut 10 liikettä ja soitin kättärille, kehoittivat tulemaan päivystykseen. No, mentiin ja kohdunkaulakanava oli hävinnyt sekä 3cm ulkosuu auki. Miettikkää! Viimeksi tungettiin jo epiduraalia silloin ja pian oli synnytys.

No eilenaamuinen ja päivä alkoi olla jo aika tuskaa, kun en ollu nukkunu kuin pätkiä supistusten välillä. Soitin etteikö todellakaan voida tehdä mitään? No, meinas että hommatkaa vain lapsenhoitaja ja lähtekää tulemaan - haetaan paperit osastolle.

No kahden maissa oltiin käyrillä, kaikki hyvin, noin 10-13 min.välein supistuksia, ei kunnollisia vaan aika siedettäviä. Kohdunsuulla oli aivan sama tilanne. Kätilö soitti lekurille ja kysyi vauhdittamisesta mielipidettä. Ei käynnistämistä, vaan odotellaan käynnistymissupistuksia.

Synnyttämään lähdettiin mut kotona ollaan. Vaihtoehtona olis ollu osastolle nukkumaan jääminen ----- jee jee. Pyysin sitten lääkkeet mukaan että saan nukkua kotona paremmin. No, viime yönä alkuyö meni unessa. Viiden maissa kukuin noin tunnin.

Täällä sitä kärvistellään siis edelleen ilmaisesti se 3cm auki. Eikä supistuksen supistusta.

Minä voin pitää pinoa sitten ensi viikollakin, en uskokaan että tämä vaavi syntyy tällä viikolla.

Huomenna yliaikaiskontrolli. Pari kertaa ronkittu, eikä mitään vaikutusta.

Niin ja se piti vielä mainita että kaikki kauhistelee mahan kokoa että miten iso ja että on varmaan iso vauva.

Että sellaista viikoilla 41+2.

2xlokamamma

Vierailija
6/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olin jo aivan varma,että 2xlokamammalla on jo nyytti sylissä! Miten ne ei kättärillä avita tuota avautumista? Aika outoa antaa kärvistellä noin älyttömästi, jos on jo 3 senttiä auki! Jessus. Mä olen myös tulossa kättärille ja nyt alkoi kyllä mietityttämään, missä vaiheessa mahtavat käynnistää. Varmaan siinä vaiheessa, kun vauva täyttää kohdussa 1 vuoden... Se oliskin hauskaa.

Luulen kyllä, että olen itsekin vielä ensi viikolla täällä availemassa pinoja, mutta pakko oli laittaa otsikko optimistiseksi... :)

Koitahan lokamamma kestää!

Vierailija
7/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis tasan 41+0.

Terkkariin piti tänään päästä mutta terkkari on kipeenä ja sieltä pitäisi jonkun toisen terkan soitella mulle aikaa. Eipä ole kuulunut.

Hirveä olo edelleen, joka paikkaan koskee mutta mitään ei tapahdu. Mulla varmaan se Kättärin kontrolli sit torstaina. On se jumalauta ihmisen kidutusta jos ei ikinä käynnistetä!

Me ollaan menossa Kättärin Haikaranpesään, mut sekään ei toteudu jos menee vielä tämän viikon yli. Sinnehän ei yliaikaisia huolita.

Pelottaa, miten suureksi vauva ehtii kasvaa.

AAAARGH!

Vierailija
8/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.....onpas kurjaa että oli jo tossa vaiheessa 2xlokamammalla, ja sitten laittoivat vielä kotiin. Mun kaveri synnytti Hyvinkäällä ja oli vähän vastaava tapaus, oli vatsa muutaman päivän ylikin LA:N ajan olivat laittamassa kotiin, mutta kaverini ei suostunut lähtemään :) Ja siis ihan p...stä toi että pitää vielä noiden supistusten kanssa kärvistellä noin kauan....

Siitä käynnistämisestä vielä, että mulle sanoi lääkäri (Hyvinkäällä) että ei käynnistetä missään nimessä ennen 42+2 jos kaikki on muuten ok, eli sydänkäyrät, lapsivesi, happitilanne ja äidillä verenpaine ja puhdas pissa....

Eli kannattaa ottaa se 42+2 kiintopisteeksi. Mulla se on ensi lauanatai, joten olettaisin että sunnuntaina, tai nyt viimeistään maanantaina päästäis hommiin.

" Ennen vanhaan" käynnistettiiin kuulemma paljon herkemmin näitä synnytyksiä, mutta mulle sanoi lekuri että tutkitusti tuli enemmän komplikaatio-synnytyksiä, eli päädyttiin hätäsektioihin ja imukuppisynnytyksiin. Sen vuoksi ne ei käynnistä, vaikka nyt äidille henkisesti ja fyysisesti tuskaa olisiki...Eli yritetään ajatella positiivisesti ja ajatellaan että näin lapselle ja meille paras.

Niinanii....Siitä koosta minäkin kysyin ja mulle sanoi lääkäri, että yliviikoilla ei todellakaan kasva enää 200 g viikossa, ja että jollain 100-200 g ei ole muutenkaan synnytyksen kannalta mitään väliä. Tätähän mäkin pelkäsin, että vauva on iso jne. Mutta vauva suurikokoisuuskaan ei ole kuulemma syy käynnistämiseen...mutta yritä nyt olla stressaamatta sen koon kanssa! Ultraavat kyllä siellä kontrollissa ja katsovat lantion tilanteen. Mäkin olen kokoa 32/34 lantiosta ja arvioi että hyvin mahtuu tulemaan.

Sun kannattaa ehkä sielä yliaikaiskontrollissa kertoa jos sulla on ihan hirveitä kipuja, kertoa että et pärjää niiden kanssa! Mulla on vähän sama juttu tämän turvotuksen kanssa, pahenee vaan koko ajan, mies sanoi että mulla varmaan tulee raskausarvet noihin jalkapöytiin, on ne niin hurjan näköiset....

Mulla on nämä kivut menneet sillai sykleissä, tällä viikolla se yksi ilta oli ihan hirveä kun tuntui että kainalosta alaspäin sattuu koko kroppaan. Eilen oltiin liikenteessä pariinkin otteeseen ja käytiin kaupassakin, mutta ei tullut kipuja ihme kyllä.

Ulkona on kaunis talvisää, lunta sataa hiljalleen. Eilen näin lasten laskevan mäkeä kun ajettiin ohi, ja olin kateellinen jopa noille lapsille!!!

Se tässä on varmaan raskain puoli, kun on jo viikkoja ollut tuomittu istumaan sisällä------aaarrrgggh.

Mutta otan kyllä takaisin heti kun on mahdollisuus!

Vierailija
9/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkä täällä mennään 41+1 ja tänään käyty kättärillä yliaikaiskontrollissa.Varautukaa sinne menijät että tuskin saatte oikeaa painoarviota siellä.Itsellä painoarvio kaksi viikkoa sitten vähän yli neljä kiloa ja tänään 3.6 kg-eli meille tuleekin hauska vauva.Laihtuu tuolla vatsassa 200 g/viikko. Liekö mulla kohtalon tovereita?

Vierailija
10/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti ihan hyvä, että vauvalla kaikki hyvin, itsellä samoin. On vaan sellainen hautomo-olo, kun ei omista sisaruksista tai miehen sisaruksista tai kavereista kukaan muu ole hautonut poikasta näin pitkään. Tulee vaan niin kade, kun ei pääse ulos, ei oikein liikkumaan, ei viitsi oikein ton tirppanan, 1v kans lähteä shoppailemaankaan... Vankina täällä odottelemassa päivästä ja viikosta toiseen. Osasin jo kyllä odottaa että yli menee, olin siitä ihan varma, mutta nämä supistelut ois voinu jäädä sinne synnytyspäivään.

Mulla sitten isänpäivän jälkeisenä maanantaina käynnistys, jos se on viikoilla 42+2.... eli viikon päästä ja silloin käyn ihan oikeasti vielä avaamassa maanantaiaamuna pinon jos niin käy. Todennäköisesti viimeinen hautoja!

Supistuksia en jaksa enää toivoa, siinä kun kovettuu maha ihan rauhassa :)

2XLOKAMAMMA

Vierailija
11/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kyllä noihin painoarvioihin sokeasti luottaisi. Kysyin vielä eilen siltä lääkäriltä, että ihanko varmasti en mitän norsua synnytä, sanoi mulle että ihan jo kohdun koostakin voi päätellä että ei missään nimessä ole yli nelikiloinen. Sanoi toki että arvion ollessa 3,6-3,7 se voi myös olla 3,4 kiloa tai 3,9 kiloa.

Mielenkiinnolla seurataan kuinka paljon menee pieleen ;) Mun kaverille annettiin painoarvioksi 11 v. sitten 3,9 kiloa ja poika oli yli viisikiloinen :) Tosin menetelmät olivat silloin vähän erilaiset...

On varmaan tosi raskasta olla pienen lapsen kanssa kotona tässä tilanteessa. Siis itsellä on sinällään helppoa, että ei ole kuin oma napa mistä huolehtia.

Jaksamista kanssasisarille!!!

Vierailija
12/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muuten tosi hienot vehkeet, kun noita arvioita lasketaan ultralla vauvan päästä ja raajoista....ennen vanhaan vaan " käsikopelolla" arvioitiin.

Mua ei kyllä niinkään ole huolettanut vauvan koko, vaan tämä oma koko....nimittäin kun loppuajankin tullut kilo viikossa, niin olen miettinyt että mitenhän mahtaviin mittoihin sitä oikein pääsee ennen synnytystä. Onneksi ei tarvinnut käydä eilen vaa' alla.... :) Mutta 25 kilon raja meni jo, en oikeastaan halua edes tietää.....Varmaan se 80 pamahtaa rikki ennen kuin laitokselle pääsen.

Kuinkahan nopsasti nesteet lähtee....th uhkasi että turvotus pahenee vielä synnytyksen jälkeen mutta lähtee sitten laskemaan. Kuinka monta kiloa sitä oikein voikaan olla nestettä ihmisen kehossa...?!

Vierailija
13/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua lokamamma, kyllä on sympatiat sun puolella. pitäis vissiin ottaa ottaa kunnon aktivisteista oppia ja köyttää itsensä sinne sairaalan petiin ja kieltäytyä lähtemästä!!!!

Mulla tänään kanssa aika positiivinen fiilis kun tuossa hokasin että viimeistään ens viikolla (en jaksa olla niin optimistinen että sanoisin tällä viikolla) meillä on kaikilla oltava nyytit sylissä IIKKKKK!!!!

Mulla keskiviikkona taas äippäpoli ja kyllähän niiden täytyy jo jokin päivämäärä mulle antaa kun johonkin toimenpiteisiin meinaavat ryhtyä. Odotan aika jännityksen sekaisin tuntein tuota keskiviikkoa, että meinaavatko että seuraava toimenpide olisi käynnistys vai antavatko sectiopäivän, riippuu kuulemma tuosta kohdunsuun tilanteestä mitä meinaavat tehdä... Toisin melko varma olen etteivät mitään päivää anna vielä/enää tälle viikolle vaan menee ainakin maanantaille!!!

Tuosta kokoarviosta joku kyseli kokemuksia: mulla ollut kokoajan noususuuntainen, ettei onneksi ole päässyt laihtumaan tuo mahan asukki niinkuin jollekkin oli arviossa käynyt. Viikolla 37 arvio 3300g viikolla 40 arvio 4200g ja tämän viikov arvio selviää ylihuomena!!! Mulla kyllä ainakin toiveissa että noilla luvuilla arvio olisi reippaasti yläkanttiin....

lumipyryisin terveisin berrysa 41+0

Vierailija
14/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ei näyttänyt saavan hurjaa kannatusta tuo mun ehdottamani viimeinen viikko... :) Olen kyllä ajatellut itsekin olla ensi viikolla vielä täällä odotuspuolella. Äsken kävin kolailemassa lunta takapihalta ja taloyhtiön roskiskatoksen edestä. Olipahan homma, kun oli aika painavaa lunta...

Meitä näyttää olevan kättärille menijöitä aika montakin? Ainakin neljä, jos oikein laskin: 2xlokamamma, minä, Niinanii, Aliisa. Oliko muitakin? Mehän ruuhkautetaan se sitten ensi viikolla!

Tuosta painoarviosta: mulle on tehty vaan neuvolan käsikopelolla painoarvio ja se keikkuu tuossa 4 kilon tienoilla nyt. Mahan koostakin kuulemma voi jotakin päätellä, kun olen 178 pitkä ja sf-mitta oli viikko sitten huimat 38 cm. Ja voisin vaikka vannoa, että on noussut taas. Syy arvailuun: kun vauva laskeutui muutama viikko sitten, tuli hetkessä taas huomattavasti helpompi hengittää. Nyt on taas alkanut puuskutus ja raskas hengitys. Vauva kuitenkin edelleen laskeutunut, mutta lienee nyt jo niin iso, että täyttää taas tuon yläkerrankin kiitettävästi. Tai on sitten vaan sellaisessa asennossa, että se vaan tuntuu isolta. Huomenna taas neuvola, ja sitten varailen ya-kontrolliin aikaa, jossa tehdään varmaan tuo virallisempi painoarvio.

Omasta painosta sen verran, että mulla on myöskin noussut nyt viimeisillä viikoilla reilun kilon viikossa paino, eikä ole edes turvotusta! Jeesus sentään. Eivät neuvolassa olleet kovin huolissaan, kun muuten on tullut raskauden aikana yhteensä vain 13 kiloa. Niistä tosiaan tuo 3 kiloa viimeisen kuukauden aikana. Hiukan hirvittää lähteä huomenna taas vaa' alle. Mites sitä sanotaan: alle satakiloiset punnitaan neuvolassa: mulla kasassa vasta vähän yli 90, joten eipä tässä mitään hätiä vielä... Ei tarvita edes Pekkaniskaa nostamaan.

Mutteri tokavikaa viikkoa odotuspalstalla

Vierailija
15/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki tämän palstan epätoivoiset lokakuun odottajat. Olen varsinaisesti kirjoitellut yhdellä toisella palstalla, mutta siellä kaikki muut lokakuiset ovat jo synnyttäneet/synnyttämässä, ja jäin yksin mahani kanssa :( Ajattelin jos voisin liittyä vielä teidän seuraanne, kun omat tunnelmani ovat aika samanlaiset kuin teillä.

Mun tilanne: eka lapsi tulossa (myös kaikille isovanhemmille eka lapsenlapsi), oma ikä 25, mies 27. Menossa Päijät-Hämeen keskussairaalaan synnyttämään jos sinne asti joskus pääsisi! Laskettu aika oli 31.10, eli nyt rv40+6. Mitään ennakko-oireita ei ole, ei limatulppaa, ei kivuliaita supistuksia, ei mitään!!! Vauva vähän laskeutunut, mutta ei kuulemma kiinnittynyt lantioon. Jotakin kivuttomia suppareita tulee silloin tällöin ja närästyksen kiskaisen yhden rennien silloin tällöin.

Muakin välillä mietityttää vauvan koko. Sf mennyt koko ajan yläkäyrän tuntumassa, tänään sf 36,6. Oma paino noussut tähän mennessä 19,5 kg.

koettakaahan pärjäillä!

Vierailija
16/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa loppumetreille Lalaa1!!!

Mutteri...mullakin on ollut jo viikko sitten sf-mitta 38?! Ja olen 168 cm pitkä, mutta silti ei pitänyt mitenkään kauhean isona.....

Mulla on kyllä ISO maha, johtunee siitä että olen tosi kapea vyötäröstä ja lantiosta, joten koko maha on kasvanut ihan suoraan eteenpäin...

Olet pystynyt tekemään lumitöitä...aika sissi :)

Vierailija
17/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa siihen mittaan tuijottaa!Mulla huiteli sf yläkäyrien yläpuolella ja tyttö painoi syntyessään 3525g...eli ei ollut mikään jätti!Pojasta sama juttu ja painoa oli 4030g eli jonkin verran isompi mutta ei kuitenkaan mikään suuren suuri!Luottavasin mielin vaan!

Onnea viimeisille metreille!Täällä taustalla ollaan odotuksessa mukana! =) Kohta on nyytit kaikilla lokalaisilla kainalossa =)

levila ja Manna 3vkoa ja 5pvä

Vierailija
18/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Lalaa mukaan kärvistelykerhoon! Täällä ollaan sovittu, että ollaan ensi viikkoon asti!

Dirah: mulla oli myös tuo sf-mitta viikko sitten tuo 38 cm ja olivat sitä mieltä, että se on aika paljon siihen nähden, että mulla on kuitenkin keskivartalossa pituutta aika paljon, johon se vauva mahtuisi... Ei se kyllä varmastikaan mitään sen kummemmin tarkoita, mutta katotaan mitä sanovat huomenna neuvolassa.

Niin, ja ne mun lumityöt oli lähinnä varmaan huvittavan näköistä puuhastelua, kun kaksi lapiollista sain mätettyä tuota painavaa lunta, niin pakko oli hetkeksi hengähtää ja puuskutella. Onneksi suurin osa naapureista on kuitenkin päivätöissä, etteivät porukalla olleet todistamassa tätä hämmästyttävää tapahtumaa. Kaikkea hullua sitä tekeekin, jos se vaikka auttaisi jotakin...

Nyt on pakko jatkaa piparkakkutaikinan syömistä, kun äiti toimitti veljensä leipomosta järkyttävän säkin... Aika oksetus olo alkaa olemaan jo, mutta ei auta. Taikinahan saattaa pilaantua! Mies yritti puhua jotakin ihan kummallista kieltä, että haluaisi kuulemma ihan paistettunakin maistaa. Mutta: mies on tämän illan poissa, joten jännä nähdä, onko taikinaa vielä jäljellä huomenna. :D

Vierailija
19/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustalla kuulumisianne lueskellut. Täällä la 31.10 eli 40+6 meneillään. Ensimmäistä odotellaan. Yksinäinen synnytyskassi odottaa tuossa eteisessä siirtoa NKL:lle ties kuinka monetta viikkoa ja sukuluaiset ja kaverit soittelee vartin väliin, että eikö se vieläkään tule. (Hyvää tarkoittavat ja kivahan se on että soittaa, mutta... No, kyllähän te tiedätte). Välillä pientä menkkamaista jomotusta mutta hiljaista on muuten. Saikulla olen ollut liitoskipujen vuoksi heinäkuusta lähtien, eli alkaa tulla aika hippasen pitkäksi.

Vierailija
20/21 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mä repesin kun luin näitä teidän kirjoituksia.....muutetaanko suoraan koko pinon nimi Kärvistelykerhoksi :)

Juu, mulla myös sairaalakassi ollut tossa eteisessä jo niin kauan, että alkaa hämähäkinseittiä kasvaa sen päällä :)

Päivä kohokohta oli tänään se, että kaveri käytti mua paikallisessa ostoskeskuksessa isänpäivälahja-ostoksilla.

Ilmoitin just miehelle, että saa luvan käyttää mua joka päivä jossain ulkona ihmisten ilmoilla...muuten iskee mökkihöperyys.

Ja täälläkään ei muuten vieläkään merkkiäkään mistään synnytyksestä. Toukka vaan möyrii tuolla innoissaan, ja pahoinpitelee mua sisäisesti, ei ole tosiaan mitään perhosen lepatuksia enää noi liikkeet...