Ensitreffit alttarilla 2.0
Osallistujat esiteltynä
Kommentit (4175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kukkalähetykset ovat niin kiusallisia.
"Ota iisii tää aamu"Mielikuvituksettominta tuotesijoittelua, jota olen pitkään aikaan (ehkä koskaan) nähnyt. Renekin oli aseteltu niin, että kukkapuska näkyi peilin kautta. Nauroin ääneen, kun huomasin tuon. Oli niin huvittavan keinotekoista.
Räikeätä tuotesijoittelua joo ja mahdollisesti jopa johdateltukin tilannetta, mutta mitä sitten? Rene teki joka tapauksessa kuitenkin eleen lähettääkseen Tildalle kukat. Ei pidä olla koko aikaa niin kyyninen ja etsiä miinuksia. Minä tykkään Renestä, ihan kehityskelpoinen tyyppi.
Rene teki eleen :D No kai nyt teki, kun tuotanto sanoi, että nyt on Interfloran mainoksen paikka ja tässä sulle sanat sitä varten. Pitää olla todella ulalla mainostelevision toiminnasta, jos vakavissaan luuli, että tuo päälle liimattu kohtaus oli Renen omaa keksintöä :D Ei ole kyynisyyttä tiedostaa faktat mainostv:n viihdeohjelman toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ota iisii tää aamu"Mielikuvituksettominta tuotesijoittelua, jota olen pitkään aikaan (ehkä koskaan) nähnyt. Renekin oli aseteltu niin, että kukkapuska näkyi peilin kautta. Nauroin ääneen, kun huomasin tuon. Oli niin huvittavan keinotekoista.
Räikeätä tuotesijoittelua joo ja mahdollisesti jopa johdateltukin tilannetta, mutta mitä sitten? Rene teki joka tapauksessa kuitenkin eleen lähettääkseen Tildalle kukat. Ei pidä olla koko aikaa niin kyyninen ja etsiä miinuksia. Minä tykkään Renestä, ihan kehityskelpoinen tyyppi.
Ei kai tuossa Reneä arvosteltu, vaan käsikirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Vera sitten nauttii päivästä Renen kanssa, eikä mene sekin vain Matin arvostelemiseksi Renelle.
No menihän se. Kaikki muut osallistujat olivat huomaavaisia kumppaniaan kohtaan, eivätkä alentuneet haukkuman. Veraa ei pidätellyt mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vera, oikeesti. Tallonut matin itsetunnon maan rakoon ja myöskin pitkä miinus koko projektista 🙄
Piti vielä haukkua Mattia Renellekin ja kertoa Matin kommenteista seksiin liittyen - ja vielä televisiossa!
Veera on kyllä häpeäksi koko naissukukunnalle.
Minua häiritsee molemmissa Enskareissa se, että jotkut ulkopuoliset "asiantuntijat" kuvittelevat omaavansa jumalallisen kyvyn parittaa ihmisiä onnistuneesti. Juuri ja juuri ymmärrän vielä sen, että tuollaista TV-mätsäystä kokeilee kerran, mutta se menee täysin käsityskykyni yli, että edes toistuvat tappiot eivät saa osaa "asiantuntijoista" (ajattelen tässä esim. Kari Kanalaa) lopettamaan tätä julmaa jumaluusleikkiään.
Maajussille morsian -ohjelmassa kaikki viimeisen kauden maajussit löysivät itselleen puolison. Mistä tämä valtava ero Enskareihin? No Maajussille morsian -ohjelmassa puolisoehdokas VALITSEE ITSE maajussin tv-ohjelman perusteella ja lähestyy tätä kirjeellä. Tämän jälkeen maajussi VALITSEE ITSE puolisoehdokkaansa kirjeiden, mahdollisten puheluiden, pikatreffien, ryhmätreffien ja farmiviikon perustella. Avainsana on OMA, ei asiantuntijoiden valinta.
Jokaisen psykologin pitäisi tietää, että TOISEN PUOLESTA valitseminen simuloi narsistista käytöstä. Halua kontrolloida. Luulisi, ettei psykologiaa lukenut koskisi tuollaiseen konseptiin pitkällä tikullakaan. Luulisi!
Kieltämättä erilaisia paritusohjelmia on mielenkiintoista katsoa, joten ehdotan Enskarit 3.0 -formaattia, jossa asiantuntijat valitsevat ennalta parit, mutta osallistujat eivät tiedä sitä. Sen jälkeen osallistujat lähetetään maalle ”kesäleirille” ja seurataan, syntyykö siellä spontaanisti yhtään paria, ja jos syntyy, ovatko parit juuri niitä, jotka asiantuntijat olivat paperilla ennalta mätsänneet. Siinä meille katsojille hauskaa viihdettä ja osallistujat eivät tule nolatuiksi feikkihäillä perheidensä ja ystäviensä edessä, eivätkä riudu viikkotolkulla onnettomissa suhteissa.
Siellä ”kesäleirillä” voi sitten olla tutustumispelejä, kilpailuja, illanistujaisia, pikatreffejä, oikeita treffejä jne.
Ei akateeminen ota nuohoojaa. Siinä syy, miksi ei nappaa. Huonosti valittu pari. Kumpikin ihan hyviä, mutta eivät sovi toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rene teki sen, koska käsikirjoituksessa luki niin. Ei pidä olla niin naiivi, että kuvittelee mainoksen olevan Renen oma ajatus. Ja sehän ei toki Reneltä ole pois, että hänet laitettiin tuollaiseen mainokseen mukaan. Sellaista pitää välillä tehdä, kun mainoskanavalla esiintyy. Ihan normaalia. Ei ne aiemmat kukkalähetyksetkään olleet miesten oma idea vaan puhdasta tuotesijoittelua eli mainontaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsee molemmissa Enskareissa se, että jotkut ulkopuoliset "asiantuntijat" kuvittelevat omaavansa jumalallisen kyvyn parittaa ihmisiä onnistuneesti. Juuri ja juuri ymmärrän vielä sen, että tuollaista TV-mätsäystä kokeilee kerran, mutta se menee täysin käsityskykyni yli, että edes toistuvat tappiot eivät saa osaa "asiantuntijoista" (ajattelen tässä esim. Kari Kanalaa) lopettamaan tätä julmaa jumaluusleikkiään.
Maajussille morsian -ohjelmassa kaikki viimeisen kauden maajussit löysivät itselleen puolison. Mistä tämä valtava ero Enskareihin? No Maajussille morsian -ohjelmassa puolisoehdokas VALITSEE ITSE maajussin tv-ohjelman perusteella ja lähestyy tätä kirjeellä. Tämän jälkeen maajussi VALITSEE ITSE puolisoehdokkaansa kirjeiden, mahdollisten puheluiden, pikatreffien, ryhmätreffien ja farmiviikon perustella. Avainsana on OMA, ei asiantuntijoiden valinta.
Jokaisen psykologin pitäisi tietää, että TOISEN PUOLESTA valitseminen simuloi narsistista käytöstä. Halua kontrolloida. Luulisi, ettei psykologiaa lukenut koskisi tuollaiseen konseptiin pitkällä tikullakaan. Luulisi!
Kieltämättä erilaisia paritusohjelmia on mielenkiintoista katsoa, joten ehdotan Enskarit 3.0 -formaattia, jossa asiantuntijat valitsevat ennalta parit, mutta osallistujat eivät tiedä sitä. Sen jälkeen osallistujat lähetetään maalle ”kesäleirille” ja seurataan, syntyykö siellä spontaanisti yhtään paria, ja jos syntyy, ovatko parit juuri niitä, jotka asiantuntijat olivat paperilla ennalta mätsänneet. Siinä meille katsojille hauskaa viihdettä ja osallistujat eivät tule nolatuiksi feikkihäillä perheidensä ja ystäviensä edessä, eivätkä riudu viikkotolkulla onnettomissa suhteissa.
Siellä ”kesäleirillä” voi sitten olla tutustumispelejä, kilpailuja, illanistujaisia, pikatreffejä, oikeita treffejä jne.
Tää olis kova! Veikkaus voisi kehittää oheen rahapelin, jossa voisi lyödä vetoa erilaisista etapeista ja lopputuloksista. Lopuksi katsotaan kuka asiantuntijoista mätsäsi parhaiten. Huonoiten pärjännyt asiantuntija saisi viikon telttailuloman Veran kanssa Konalassa. 24h nettilive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä erilaisia paritusohjelmia on mielenkiintoista katsoa, joten ehdotan Enskarit 3.0 -formaattia, jossa asiantuntijat valitsevat ennalta parit, mutta osallis!!tujat eivät tiedä sitä. Sen jälkeen osallistujat lähetetään maalle ”kesäleirille” ja seurataan, syntyykö siellä spontaanisti yhtään paria, ja jos syntyy, ovatko parit juuri niitä, jotka asiantuntijat olivat paperilla ennalta mätsänneet. Siinä meille katsojille hauskaa viihdettä ja osallistujat eivät tule nolatuiksi feikkihäillä perheidensä ja ystäviensä edessä, eivätkä riudu viikkotolkulla onnettomissa suhteissa.
Tää olis kova! Veikkaus voisi kehittää oheen rahapelin, jossa voisi lyödä vetoa erilaisista etapeista ja lopputuloksista. Lopuksi katsotaan kuka asiantuntijoista mätsäsi parhaiten. Huonoiten pärjännyt asiantuntija saisi viikon telttailuloman Veran kanssa Konalassa. 24h nettilive.
Ai kauhee! Nyt oli sellanen rangaistus häviäjälle, että kyllä hän heittäytyy mieluummin suoraan bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rene teki eleen :D No kai nyt teki, kun tuotanto sanoi, että nyt on Interfloran mainoksen paikka ja tässä sulle sanat sitä varten. Pitää olla todella ulalla mainostelevision toiminnasta, jos vakavissaan luuli, että tuo päälle liimattu kohtaus oli Renen omaa keksintöä :D Ei ole kyynisyyttä tiedostaa faktat mainostv:n viihdeohjelman toiminnasta.
"Täytyy nyt lähettää kukkia, kun tilaisuus tarjoutui." Tiesin jo tästä lauseesta, ettei ollut hänen oma ideansa se, eikä hän niitä kukkia maksanut.
Ai kamala mä pelkäsin että se asiantuntijanainen ravistelee päänsä kokonaan irti! Sellaista raivoisaa nyökyttelyä harvoin näkee.
Verasta on jo sanottu kaikki mahdollinen täällä.
Mutta silti pakko sanoa uudestaan. Herranjestas mikä muikkeli!
Julma, itsekäs ja yksinkertainen kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vera on peestä mutta miksi ihmeessä haukut Konalaa?
Matti vetää hyvin. Välillä näkee, että häntä naurattaisi emännän jutut mutta puree huultaan.
Ikävä kyllä, Matista kuitenkin näkee, että jotkut piikit on menneet ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Ei akateeminen ota nuohoojaa. Siinä syy, miksi ei nappaa. Huonosti valittu pari. Kumpikin ihan hyviä, mutta eivät sovi toisilleen.
Jos edustusvaimoa etsii, niin ei varmasti. Mutta aitoon rakkaussuhteeseen voi sopiakin, jos henkilökemiat kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Petri on tehnyt päätöksen jo heti alttarilla eikä ole edes halunnut tutustua tiiaan kun ulkonäkö ja ikä ei miellytä 🙄miks hakeutuu tälläseen formaattiin missä tarkoitus olis tutustua henkilöön eikä ulkokuoreen 🤷
Miksi sille tuupattiin nelikymppinen nainen, kun mies haaveilee lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Petriä vaivaa?
*Ajattelen kuin 44-vuotias*
*Täytän ristikoita niin kuin tässä iässä kuuluu*Haloo!!! Ihan niin kuin toinen jalka haudassa.
Haloo!!! Etkö huumoria tunnista? :D
Vera taitaisi sopia paremmin aikuisviihteen pariin. Tuntuu hänen ajatukset ja vitsit pyörivän vahvasti seksin ympärillä. Sillähän kiiluu ihan silmät päässä, kun puhutaan "tuhmia".
Täytyy huomioida, että Janne on Einolle käytännössä hyvänpäiväntuttua vastaavalla tunnetasolla. Ei sellainen voi kovin suuria reaktioita herättää, vaikka sairastuminen ikävä juttu onkin.