Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2.0

Vierailija
07.11.2022 |

Kommentit (4175)

Vierailija
3161/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nurmikonleikkuun jo olla. Piste.

Ei kaikki katso ohjelmaa suurennuslasilla ja kuuntele joka sanaa. Käyvät vaikka välillä vessassa.

Ihan on ymmärrettävää, että joku asia menee ohi tai ymmärtää sen väärin.

Vierailija
3162/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme pyhimykseksi Tiia nostettu täällä. Mielestäni antoi kylmän ja ilkeän kuvan itsestään jo alkumetreillä, kun kertoi, kuinka ei halua kilttiä miestä, sillä sellaiseen Hän pyyhkii jalkansa 😳

Mielestäni oli ihan hyvää kohtalon ivaa, että sai miehen, johon itse ihastuikin, mutta mies ei kiinnostunutkaan hänestä. Nyt saa Tiia tyytyä rappuralliin...

Tiialla on humoristisen räväkkä tapa ilmaista asioita, ei sitä tarvitse niin kirjaimellisesti ottaa.

Mielestäni hän tarkoitti sitä että itsenäisenä, verbaalisena ja prätkäilevänä rokkimimminä ei olisi sopiva pari kiltille ja perinteiselle miehelle.

Niin Tiian useampaan kertaan kertoimia asioita ei tarvitse niin kirjaimellisesti ottaa. Petrin puheista taas huomioidaan kaikki pienet välisanatkin ja kai jo sanomattomat lauseiden välitkin. Niin samanlaisesti osallistujien suhtaudutaan

Mitenköhän olisi suhtauduttu, jos Rene, Petri tai Matti olisivat sanoneet, että heille ei käy liian kiltti nainen tai hän pyyhkii niihin jalkansa. Eli käyttää naista silloin kynnysmattona.

Tai Janne, että pyyhkii häneen jalkansa jos kumppanilla ei ole tarpeeksi itsetuntoa.

En kyllä osaa edes kuvitella heidän kenenkään suuhun sellaista lausetta.

Oli huumoria tai ei, ei tunnu kivalta. Ei kukaan ihminen ole toisen kynnysmatto. Tai jos jollain on huono itsetunto niin sitä ei fiksu ihminen käytä hyväkseen tai ivaile.

Tiiasta välittyi hieman kylmä ja jäykkä vaikutelma. Uskon, että on pohjimmiltaan ihan mukava, mutta itse en tulisi toimeen. Petrikin varmaan toivoi kumppanilta lämpimämpää luonnetta. Ymmärrän hyvin, mitä Petri haki sillä romanttisuus kommentilla. Voin hyvin kuvitella, ettei Tiiaa kauheasti mitkään romanttiset puitteet ja hieno miljöö kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ihmiset ovat kovempia, toiset herkempiä, mutta eivät ole välttämättä sen huonompia.

Ei kukaan ole sanonut että herkät olis huonompia. Tässä oli kyse siitä millaisen ihmisen kanssa mieluiten seurustelisi. Kyllä, olisi ok kenen tahansa sanomana, että seurustelisi mieluiten jonkun kanssa joka ei ole kovin herkkä. Saahan sitä pitää vaikka blondeistakin, eikä nekään ole ruskeaverikköjä huonompia. Kyllä toi olis ihan normaali toive keltä vaan mieheltä tai naiselta. 

Vierailija
3164/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuota Veraa jaksaa parisuhteessa?

Vierailija
3165/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera se syö rasvaista juustoa ja suolaa mielin määrin, kun ne ovat Renen tarjoamia. Mihin se terveysruoka unohtui? Kyllä on kaksinaamainen ihminen.

Vierailija
3166/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera vääristelee kuvas Matista. Hänen mielestään Matti loukkaantuu Veran vitseistä. En ole kyllä huomannut loukkantumista, eri aaltopituuksilla olemista kyllä.

Vierailija
3167/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vera, oikeesti. Tallonut matin itsetunnon maan rakoon ja myöskin pitkä miinus koko projektista 🙄

Vierailija
3168/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri asioita ihmiset tarkoittaa käytöstavoilla. 

Jollekulle on hirveän tärkeää, että ovet avataan ja tuolit tarjotaan ja treffit maksetaan.

Minusta on tuhat kertaa tärkeämpää, että ollaan ystävällisiä, empaattisia ja hienotunteisia, kohdellaan toisia hyvin. Ruoka minulla on varaa maksaa itse ja oven avaaminen on toki mukava ele, mutta ei nyt kovin oleellista.

Vierailija
3169/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekulle on hirveän tärkeää, että ovet avataan ja tuolit tarjotaan ja treffit maksetaan.

Minusta on tuhat kertaa tärkeämpää, että ollaan ystävällisiä, empaattisia ja hienotunteisia, kohdellaan toisia hyvin. Ruoka minulla on varaa maksaa itse ja oven avaaminen on toki mukava ele, mutta ei nyt kovin oleellista.

Itsekkäälle ihmiselle olennaisinta on, että HÄNET huomioidaan. Veran kaikesta tekemisestä ja sanomisista paistaa se, että minäminäminä ja muulla ei ole väliä. Minun tapani vitsailla on ainut oikea. Minun tapani puhua seksistä on ainut oikea. Minun ruokavalioni pitää huomioida. Minulle pitää avata ovet. Minulle pitää luoda turvallinen tila jne. Itse ei kuitenkaan laita tikkua ristiin, että mikään noista tapahtuisi hänestä toisen suuntaan. Esim. "Sinusta on siis epämukavaa puhua seksistä ruokapöydässä, joten voi olla tekemättä niin" tai "Haluat siis taco-maustetta tortillaan. No tehdäänkö sitten niin, että minä mausta oman osani jauhelihasta ja sinä oman osasi?" 

Vierailija
3170/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri ja Tiian kohdalla on mielestäni selvää että Petrin oikea kynnyskysymys on Tiian ikä ja se ettei lapsia enää ehdi / pysty tekemään ja Tiia aika selvästi ei niitä myöskään halua.

Janne ja Eino. Symppis pari mutta ärsyttää Einon ylitsepursuava tyytyväisyys nykyiseen sinkkuelämään. "ei voisi kuvitella muuttavansa yhteen tai missää nimessä pois Rovaniemeltä" ja oli heti järjestämässä "bileitä" kun Janne joutui lähtemään tutkimuksiin / oli sairaana. Tuntui ettei Einoa kiinnosta asettuminen ja mentaalisesti vielä jossain parikymppisten biletilassa. Ex piti tuoda omiin häihinkin - kiertäisin kaukaa tällaisen ihmistyypin jos oikeasti etsisin kumppania.

Tilda ja Rene. Tilda vaikuttaa ihanan kauniilta symppis analysoijalta. Rene sen sijaan ulkonäellisesti ok, mutta tuntui ettei sen suusta kuullut _mitään_ syvällistä koko 18 jakson aikana, miehestä sai vähän yksinkertaisen kuvan. Tahmeat liikkeet liekö joskus kaatunut vakavasti pyörällään? Silti hyvä kaikissa lajeissa mitä harrastelivat.

Vera ja Matti, noh näistä onkin jo jauhettu aivan tarpeeksi..

Eino ei ole ollenkaan kypsä parisuhteeseen, miksi edes lähti ohjelmaan, jos haluaa elää sinkkuelämää ja lennellä kukasta kukkaan.

Oli myös tökeröä puhua juhlimaan lähtemisestä, kun toinen on juuri saanut tiedon syöpäepäilystä. Ok, no lähe sä sairaalaan ni mä lähen bilettämään (muiden miesten kanssa), heippa!

Vierailija
3171/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vera vääristelee kuvas Matista. Hänen mielestään Matti loukkaantuu Veran vitseistä. En ole kyllä huomannut loukkantumista, eri aaltopituuksilla olemista kyllä.

Lähinnä menee niin päin, että Vera loukkaantuu, kun hänen "hulvaton hassuttelunsa" ei uppoa Mattiin. Ja sekin sitten on Matin vika. Veran mielestä siis. 

Vierailija
3172/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä, että millainen ihminen sanoo muutama päivä sitten tapaamalleen ihmiselle, että "sun tyyli on epäsiisti, sun pitäisi muuttaa sitä (sellaiseksi kuin minä haluan)". 

Vierailija
3173/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin ja Veran kohdalla Häntä pitäisi kohdella hyvin, mutta hän itse on epäystävällinen, empatiakyvytön, moukkamainen ja kohtelee toista huonosti. Joku oven avaaminen on tosiaan isossa kuvassa hyttysen pierru.

Vierailija
3174/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kukkalähetykset ovat niin kiusallisia.

"Ota iisii tää aamu"

Vierailija
3175/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ota iisii tää aamu"

Mielikuvituksettominta tuotesijoittelua, jota olen pitkään aikaan (ehkä koskaan) nähnyt. Renekin oli aseteltu niin, että kukkapuska näkyi peilin kautta. Nauroin ääneen, kun huomasin tuon. Oli niin huvittavan keinotekoista. 

Vierailija
3176/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset ihmiset ovat kovempia, toiset herkempiä, mutta eivät ole välttämättä sen huonompia.

Ei kukaan ole sanonut että herkät olis huonompia. Tässä oli kyse siitä millaisen ihmisen kanssa mieluiten seurustelisi. Kyllä, olisi ok kenen tahansa sanomana, että seurustelisi mieluiten jonkun kanssa joka ei ole kovin herkkä. Saahan sitä pitää vaikka blondeistakin, eikä nekään ole ruskeaverikköjä huonompia. Kyllä toi olis ihan normaali toive keltä vaan mieheltä tai naiselta. 

Euihän siitä ole kysymys etteikö saisi sanoa millaisen ihmisen kanssa mieluummin seurustelisi.

Mutta se tyyli ja sanamuoto.

Jos sanoo etten halua seurustella blondien kanssa, pyyhin niihin vain jalkani niin ei se kovin kunniottavaltakaan tai arvostavaltakaan unnu.

Kyse on siis ihmisten kunniottamisesta yleensä. Vaikkei jonkuntyyppisen ihmisen kanssa halua seurustella ei se tee tästä ihmisestä kynnysmattoa.

Mutta näinhän Tiia sanoi, jopa julkisesti ääneen.

Vierailija
3177/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ota iisii tää aamu"

Etenkin kun tuokin "huomaavaisuus" on sponsoroitu. Ei siis vaadi Reneltä mitään muuta kuin että raapaisee vasurilla tuon tosi runollisen viestin.

"Minä olen herrasmies". Jep jep.

Vierailija
3178/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ota iisii tää aamu"

Mielikuvituksettominta tuotesijoittelua, jota olen pitkään aikaan (ehkä koskaan) nähnyt. Renekin oli aseteltu niin, että kukkapuska näkyi peilin kautta. Nauroin ääneen, kun huomasin tuon. Oli niin huvittavan keinotekoista. 

Räikeätä tuotesijoittelua joo ja mahdollisesti jopa johdateltukin tilannetta, mutta mitä sitten? Rene teki joka tapauksessa kuitenkin eleen lähettääkseen Tildalle kukat. Ei pidä olla koko aikaa niin kyyninen ja etsiä miinuksia. Minä tykkään Renestä, ihan kehityskelpoinen tyyppi. 

Vierailija
3179/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme pyhimykseksi Tiia nostettu täällä. Mielestäni antoi kylmän ja ilkeän kuvan itsestään jo alkumetreillä, kun kertoi, kuinka ei halua kilttiä miestä, sillä sellaiseen Hän pyyhkii jalkansa 😳

Mielestäni oli ihan hyvää kohtalon ivaa, että sai miehen, johon itse ihastuikin, mutta mies ei kiinnostunutkaan hänestä. Nyt saa Tiia tyytyä rappuralliin...

Tiialla on humoristisen räväkkä tapa ilmaista asioita, ei sitä tarvitse niin kirjaimellisesti ottaa.

Mielestäni hän tarkoitti sitä että itsenäisenä, verbaalisena ja prätkäilevänä rokkimimminä ei olisi sopiva pari kiltille ja perinteiselle miehelle.

Niin Tiian useampaan kertaan kertoimia asioita ei tarvitse niin kirjaimellisesti ottaa. Petrin puheista taas huomioidaan kaikki pienet välisanatkin ja kai jo sanomattomat lauseiden välitkin. Niin samanlaisesti osallistujien suhtaudutaan

Mitenköhän olisi suhtauduttu, jos Rene, Petri tai Matti olisivat sanoneet, että heille ei käy liian kiltti nainen tai hän pyyhkii niihin jalkansa. Eli käyttää naista silloin kynnysmattona.

Tai Janne, että pyyhkii häneen jalkansa jos kumppanilla ei ole tarpeeksi itsetuntoa.

En kyllä osaa edes kuvitella heidän kenenkään suuhun sellaista lausetta.

Oli huumoria tai ei, ei tunnu kivalta. Ei kukaan ihminen ole toisen kynnysmatto. Tai jos jollain on huono itsetunto niin sitä ei fiksu ihminen käytä hyväkseen tai ivaile.

Tiiasta välittyi hieman kylmä ja jäykkä vaikutelma. Uskon, että on pohjimmiltaan ihan mukava, mutta itse en tulisi toimeen. Petrikin varmaan toivoi kumppanilta lämpimämpää luonnetta. Ymmärrän hyvin, mitä Petri haki sillä romanttisuus kommentilla. Voin hyvin kuvitella, ettei Tiiaa kauheasti mitkään romanttiset puitteet ja hieno miljöö kiinnosta.

Tiia on varmasti tosi kiva ihminen mutta jotenkin aika arkisen oloinen. Vähän kipinää puuttuu.

Vierailija
3180/4175 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einon reaktiot kyllä kieltämättä pikkasen ihmetyttää. Sinänsä pidän hänestä, on jotenkin symppis ja hauska, mutta vähän tökerö sanoissaan tosiaan kun parin toinen osapuoli on sairaalassa ei niin kovin hyvässä hapessa. 

Tämä pari oli ehdoton lempparini, mutta tosi ikävää että homma päättyi näin. Jannelle kovasti voimia ja toivottavasti tilanne on parantunut. <3  Einollekin ilman muuta kaikkea hyvää, tätä paria olisi ollut kiva seurata. Voi olla että erilaisuutta heidän välillään olisi sitten lopulta ollut liiaksi kuitenkin, mutta nyt sitä emme saa ikinä tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän