Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko napakoru?

Pelokas nuori
06.11.2022 |

Oon 13v tyttö ja haluaisin ottaa napakorun. Oon alkanut tykkäämään mun kropasta ja uskallan käyttää nykyään semmosia vähän cropattuja ja tiukkojakin paitoja. Oon myös tykästynyt matalavyötäröisiin housuihin, niin mietin että napakoru näyttäisi varmaan tosi kivalta. Vanhemmat suostui tähän mutta ei siis olla varattu aikaa mihinkään eikä mitään semmosta ku en oo itekkään vielä ihan varma että otanko. Mun parilla kaverilla on napakoru ja ne sano et ei satu paljoo, mutta mun äitillä oli nuorempana ja sillä kävi niin että sen elimistö niinku hylki sitä korua ja se neula vaan työntö pois niin että siinä kesti tosi kauan ja sitä neulaa piti painaa kovaa niin sillä se sattu ihan sikana niin mua pelottaa että mullaki käy niin. Oisko jollain jotain vinkkejä miten lievittää kipua tai jännitystä? Ootteko kokeillu laittaa esim. emlavoidetta lävistyskohtaan ja onko siitä ollu hyötyä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jättää korun ottaminen väliin jos mikään siinä vähänkään mietityttää.

Vierailija
2/4 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja ota se koru niin asia selviää. Äidiltäkään et tarvitse lupaa kun et ole 13-vee tyttö vaan 57-vee pera. 

Ja jos napakorun kipu noin mietityttää niin ota samaan aikaan se albertti niin napakipu ei tunnu missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu varsinkin kun tarttuu paitaan kiinni ja riuhtaiset paidan päältäsi.

Vierailija
4/4 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset osta niitä...no onko ne feikkinapakoruja tai mitä lie, semmossii tarrajuttuja? Voisit vaihdella hurumykky. kirjoita haku fake navel piercing mutta älä liimaa kynsilakalla!

Mä teetätin reijät korviin 15v ja arvaappa kaduttaako vieläkin! Joo. Hetken hullutus joka meni muutamassa vuodessa ohi! Rumat korvanlehdet kun ne reijät näkyy vieläkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä