Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on joskus ollut napa tulehtunut , kaipaan apua

Vierailija
05.11.2022 |

Miten hoidit? Kauan kesti parantumisessa? Kovasti kutisee ja kirvelee samaan aikaan. On myös erittänyt keltaista, pahanhajuista nestettä? Vaikka pesen ja kuivaan hyvin niin hetken päästä napa on taas kostea ja haiseva Ostin apteekista bacibact lääkepuuteria, saa nähdä auttaako.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissakin osaavat neuvoa, kysyitkö sieltä?

Tärkeää on pitää napa kuivana.

Tiedätkö miksi se on tulehtunut?

Vierailija
2/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, hiiva jyllää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni napatulehdus ohi, kun huuhtelin napaa vetyperoksidilla aamuin illoin ja kuivasin sen jälkeen pumpulipuikolla.

Vierailija
4/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lävistys?

Vierailija
5/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, hiiva jyllää.

Ei se liity välttämättä ylipainoon. Itse olen hoikka ja kärsinyt joskus samasta vaivasta. Minulla on ns. Syvä napa jonka pohjalle jää helposti kosteutta. Talkki ja desifiointiaine auttoivat. Pidä napa kuivana

Vierailija
6/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot saattanut ihoa pestessäsi tai sitten nukkuessasi esimerkiksi raapaista napaa josta on voinut aiheutua pieni ihonaarmu mutta sitäkin suurempi tulehdus. Kysy apteekista enemmän apua. Jos ei mene apteekkituotteilla ohi, suosittelen käymään lääkärissä mahdollisen antibioottikuurin vuoksi

Vierailija
7/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei liity ylipainoon niin sitten huonoon ruokavalioon liikaa hiilareita ja sokeria. :(

Vierailija
8/8 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta, hiiva jyllää.

Jaa, pitääköhän minun yksivuotiaankin laihduttaa kun oli napa tulehtunut? Nyt valoja päälle. Kaikki ei aina liity ylipainoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi