Te joilla on joskus ollut napa tulehtunut , kaipaan apua
Miten hoidit? Kauan kesti parantumisessa? Kovasti kutisee ja kirvelee samaan aikaan. On myös erittänyt keltaista, pahanhajuista nestettä? Vaikka pesen ja kuivaan hyvin niin hetken päästä napa on taas kostea ja haiseva Ostin apteekista bacibact lääkepuuteria, saa nähdä auttaako.
Kommentit (8)
Mulla meni napatulehdus ohi, kun huuhtelin napaa vetyperoksidilla aamuin illoin ja kuivasin sen jälkeen pumpulipuikolla.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, hiiva jyllää.
Ei se liity välttämättä ylipainoon. Itse olen hoikka ja kärsinyt joskus samasta vaivasta. Minulla on ns. Syvä napa jonka pohjalle jää helposti kosteutta. Talkki ja desifiointiaine auttoivat. Pidä napa kuivana
Oot saattanut ihoa pestessäsi tai sitten nukkuessasi esimerkiksi raapaista napaa josta on voinut aiheutua pieni ihonaarmu mutta sitäkin suurempi tulehdus. Kysy apteekista enemmän apua. Jos ei mene apteekkituotteilla ohi, suosittelen käymään lääkärissä mahdollisen antibioottikuurin vuoksi
Jos ei liity ylipainoon niin sitten huonoon ruokavalioon liikaa hiilareita ja sokeria. :(
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, hiiva jyllää.
Jaa, pitääköhän minun yksivuotiaankin laihduttaa kun oli napa tulehtunut? Nyt valoja päälle. Kaikki ei aina liity ylipainoon
Apteekissakin osaavat neuvoa, kysyitkö sieltä?
Tärkeää on pitää napa kuivana.
Tiedätkö miksi se on tulehtunut?