Rva Nordin ei pääse yli miehensä aiheellisesta syrjäytyksestä
Olen käynyt Instassa katsomassa ja monta päivää on jauhanut asiasta. Mikä ongelma? Missä positiiviset ajatukset ja se kuuluisa KIITOLLISUUS?
Kommentit (42)
Yllättäen puoskari-Maria ei elä niinkuin opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen puoskari-Maria ei elä niinkuin opettaa.
Nyt todellakin käyttäytyy oppiensa vastaisesti.
Reino ei päässyt Roosa nauha - lähetykseen. Jos Maria sairastuu syöpään, hän saa mun puolesta olla ilman hoitoja. Ajatelkoot itsensä terveeksi, sehän riittää.
🇺🇦🇮🇱
Ah. Nautin tästä.
Syö pskaa, Maria.
Maria käy yksinäån alapeukuttamassa 🤣🤣
Siis pikkasenko olisi ollut absurdia mikäli hän olisi ollut RoosaNauha lähetyksessä! Mariahan olisi mennyt tälle lapsensa menettäneelle äidillekin selittämään, että lapsi vaan ajatteli väärin.
Tsiisus että kehtaa vielä jossain somessa itkeä asiasta.
Tainnut tulla Reinolta sanomista, kun vaimon puoskarointi vie miehen työt.
Siellähän se tuoreimmalla syötteen julkaisulla hokee thank you thank you ja samaan aikaan valittaa, kun on niin epäreilua XD
Asia muuttuu kunhan vaan toimii oikein. Maria ei selkeästi ole toiminut, koska tilanne jatkuu.
Joko viimeisin kakara on syntynyt orgasmin kera?
Eikä hyväksy ajatusta, että tuo oli Syöpäsäätiön ja syöpäpotilaiden oma toive, että R Nordini ei esiinny.
Ei siis TTK ohjelman toive
Kannattaa olla kiitollinen oikealla tavalla, niin asia muuttuu. Nordin yrittää väärin, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan hän on tuotteistanut ja käyttää hyväkseen markkinoinnissa tätäkin lasta, vaikka hyvä että sikiökalvot ovat edes puhjenneet
Kaffebulla kirjoitti:
Reino ei päässyt Roosa nauha - lähetykseen. Jos Maria sairastuu syöpään, hän saa mun puolesta olla ilman hoitoja. Ajatelkoot itsensä terveeksi, sehän riittää.
Se mieli muuttuu syövän edessä jopa kovimmilta fundamentalisteilta jotka uskovat ja julistavat että rukoilemalla se tauti paranee. Olen aikoinaan tällaisiakin hoitanut kun eivät uskallakaan luottaa näihin metodeihin mitä toisille mainostavat. Veikkaisin Mariankin hakeutuvan ihan oikeisiin hoitoihin jos sairastuu itse.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut tulla Reinolta sanomista, kun vaimon puoskarointi vie miehen työt.
Reinolla ei kyllä ole varaa sanoa Marialle yhtään mitään, jos vähän mietit mitä Reino on vastaavasti tehnyt Marialle. Esimerkiksi pettänyt, ja Maria oli vieläpä silloin raskaana, hyh yök mikä ukko!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla kiitollinen oikealla tavalla, niin asia muuttuu. Nordin yrittää väärin, ei voi mitään.
Väärin kiitetty, kyllä.
Tais kolahtaa...