Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun tekee joka päivä mieli makeaa

Vierailija
28.10.2022 |

..mutta en vaan syö koska lihavuudenpelko.

Tässä ilmainen vinkki kaikille jotka taistelee painonsa kanssa. Olisin varmasti satakiloinen jos söisin niinkuin haluaisin. Nyt painan 50kg ja syön terveellisesti. Yhtenä päivänä herkut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka päivä voi syödä makeaa. Kyse on siitä kuinka paljon sitä syö. Itse otan aina ruuan jälkeen pienen makean palan, joko suklaakonvehdin, keksin tai hedelmän.

Vierailija
2/5 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa makeanhimo. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka päivä herkkuja. Olen normaalipainoinen, harrastan paljon liikuntaa. Mutta määrät ei ole aina kovin isoja, esim joskus saatan syödä 1 lakupatukan.

Vierailija
4/5 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa makeanhimo. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Sehän on sulla ihan hallinnassa, mikä siinä voi masentaa? Ymmärtäisin, jos olisit satakiloinen.

Vierailija
5/5 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeanhimosta pääsee kyllä eroon, jos haluaa. Elämä on helpompaa ilman ylimääräisiä mielitekoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan