Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uudelleenverhoilu-kannattaako ja kokemusta?

04.11.2006 |

Vanhat design nojatuolit kaipaavat kunnostusta mutta ei ole alan liikkeistä minkäänlaista kokemusta.Onko hintaerot suuret? Ja onko yleensä hinta ja laatu oikeassa suhteessa?Oletteko olleet tyytyväisiä lopputulokseen?Kokemusta ja vaikka hintaesimerkkeja kaipaisin.Saa myös suositella hyviä liikkeitä pks!

Kyselin hintaa alkup.valmistajalta ja hoito tulisi maksamaan n.530+kangas :=(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeat ja arvokkaat niin silloin saattaa kannattaa.

Itse selvitin 1 sohvan (tavallinen mutta ihana) ja 2 40-luvun nojatuolin päällystämisen hintaa (irtohuput rungolle ja sohvan tyynyt) ja hinta oli 1000¿ sohva ja tuolit 500¿ kpl.

Lopputulos, vanha sohva kiertoon, kaupasta uusi saman mallinen ja tuolien mekot tein itse - materiaalit taisivat maksaa n. muutaman kympin. 2 muuta sohvaa päällystin täysin itse - hinta n. 200¿

Esim ammattikoulut eivät edes ota tehtäväksi kuin antiikkia, muu ei kannata.

Vierailija
2/5 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päällystin joku aika sitten ison, muhkean 30-luvun nojatuolin, siitä tuli tosi hyvä ensikertalaisen työksi, eikä se nyt niin hirveän hankalaakaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kursseista ei tuu mitään...aika on kortilla ja toisaalta jos ryhdyn laittamaan raha niin haluan laadukasta,en usko omiin taitoihin.Vaikuttaa enemmänkin siltä että jos ryhtyy vanhaa korjaamaan ominpäin saa enemmän pahaa aikaan...näin juuri on käynyt meidän tuoleille ja sen takia ammattiapu on tarpeen.

Täytyy ryhtyä tarjouskyselyihin...

Vierailija
4/5 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoilutimme ja korjautimme 50-luvun nojatuolit. Ja mielestäni saimme tuolit, joilla on elinikää 50-vuotta lisää, koska nykyään ei valmisteta yhtä tukevia tuoleja ja materiaaleista, jotka kestävät. On aivan eri asia onko tuolin sisus vaahtomuovia vai meriheinää. Kangas kannattaa valita kestäväksi.

Hintaa taisi tulla saman verran kuin hyville uusille tuoleille, jotka olimme samaan aikaan ostaneet. Katsotaan kummat kestävät kauemmin :)

Vierailija
5/5 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

mä olen verhoiluttanut huonekaluja. Mun kannalta homma on kannattanut, koska uskon, että tavaroita kannattaa korjauttaa. Olen verhoiluttanut muutaman ruokapöydän tuolin, joissa pehmuste, kolme nojatuolia ja sohvan. Kyseessä ei mitään erityistä antiikkia, vaan ihan käyttöhuonekaluja.

Nojatuoli maksaa ehkä noin 300 euroa, jos joutuu kovasti tekemään jousten kanssa töitä, niin enemmän. Sohva sitten ehkä 500:sta eurosta ylöspäin.

Kankaat ovat kalliita, mutta tietty kun työkin maksaa, niin kannattaa ottaa laadukasta kangasta.