Masentunut eron jälkeen
Erosin 1kk sitten vaan 2 vuoden suhteesta.
Oon menettänyt kokonaan mun elämänilon, en saa enää mistään iloa. Päivät menee töissä ollen ja odotellen, joskos mies oisi muuttanut mielensä. Olen käynyt terapiassa, mutta ei siitä ole ollut apua.
Tuntuu etten koskaan enää pysty rakastumaan kehenkään. Vielä kun ero ei johtunut suhteesta vaan hänen haastavasta elämäntilanteestaan. Olisiko kellään neuvoja tähän tuskaan? Läheiseni eivät ymmärrä minua yhtään, heistä minun olisi pitänyt päästä erosta jo yli.
Kommentit (6)
Vasta kuukausi erosta... kestää aikansa, keskity nyt vaan itsesi uudelleenluomiseen ja terapiaan, tulet olemaan vielä kiitollinen että satsasit itseesi, ja omaan oivaltamiseen.
Eikä sitä koskaan tiedä josko vaikka elämäntilanteensa muuttuisi, mutta oletan että niin kauan kuin olet tarvitseva suhteessa häneen hän pysyy kaukana.
Erosit kuukausi sitten ja olet jo ehtinyt terapiaakin. Olet nopea.
Olen lääkinnyt masennustani runsaalla alkoholin käytöllä. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen lääkinnyt masennustani runsaalla alkoholin käytöllä. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Hahaaa hyvä trolli
T. Ap
monet asiat on sellasia et niitä ei koskaan unohda/ pääse yli ja niiden kanssa pitää vaan oppia elämään. Jossain vaiheessa kuitenkin olo alkaa helpottaan.. tsemppiä!:)
Kuukausi on vielä suht lyhyt suruaika. Tunne ne tunteet ja mene eteenpäin.
Joku päivä huomaat että "prkele mä en jaksa porata enää".