Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua todella loukkaa ystavani kommentit, etta han TIETAA mille mun vanhemmista tuntui, kun veljeni kuoli 3,5 vuotiaana, koska sai jokin aika sitten keskenmenon raskausviikolla 6.

Vierailija
03.11.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jättää hänen kommenttinsa omaan arvoonsa.

Vierailija
2/11 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenoa ei todellakaan voi verratan lapsen kuolemaan.

Itsellä ei tosin kummastakaan kokemusta (onneksi), mutta johan tuon sanoo terve järkikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surra lasta, jonka kanssa on elänyt 3,5 vuotta kuin sitä, jonka on menettänyt rv 6. Ja en nyt halua mitenkään väheksyä keskenmenon kokeneita, totta kai sekin on suuri suru.

Vierailija
4/11 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle anteeksi, sillä hän ei tiedä mitä tekee...

Ihan oikeasti. Hänellä itsellään on kokemus, miltä tuntuu menettää jotain ja hän luulee, että kokemus sama, menetti lapsen, puolison, isän, koiran, hamsterin...

Kaikille ihmisille ei ole jaettu tunneälyä. Mikä ei sekään vähennä ystävyytesi arvoa häneen.

Vierailija
5/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joo mieletön ero siihen, oletko saanut nähdä lapsesi kasvun ja kehityksen 3 vuoden ajalta ja sitten menettää hänet.

Keskenmenoja kokeneena voin sanoa että joka kerta menetin 1 lapsen. Mielikuvissa sikiöt/alkiot olivat jo todellisia lapsia.

Silti tuska olisi miljoona kertaa pahempi kuin keskenmenossa, jos nyt menettäisin oman rakkaan lapseni joka on lähes 3v. SItä tuskaa en pysty edes kuvittelemaan juuri nyt ja ajatuskin siitä tuntuu niin vastenmieliseltä, että alkaa oksettaa.

Vierailija
6/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli keskenmeno rv10 mutta siis eihän sillä ole mitään tekemistä kuolleen lapsen kanssa. Minulta kuoli sikiö ja tietenkin hänestä olisi tullut ihmislapsi mutta en koskaan saanut tietää minkänäköinen, mitä sukupuolta jne. En siis vielä ehtinyt tutustua häneen. En ehtinyt saada syliisi, halaamaan tai kuulemaan hänen ääntään. En edes ehtinyt tuntemaan hänen liikkeitään. Surin kyllä hetken mutta en KOSKAAN menisi väittämään kenellekään lapsensa menettäneelle, että tiedän yhtään mitään lapsen menettämisestä!!! On eri asia menettää mielikuva lapsesta kun olemassaoleva lapsi. Jestas kun sulla on tyhmä ystävä......

Vierailija
7/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sitä ehkä voi sanoa lapsena, jos menettää sen joskus, kun se on oikeasti jo iso ja lapsen näköinen, mutta viikolla 6 siellä ei todellakaan ole mitään lasta.

Vierailija
8/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen oikea ystävänsä!!!!

Vierailija
9/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni yritti itsemurhaa tuulimunaraskauden jälkeen. :´(

Vierailija
10/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kuoli kohtuun myöhäisillä raskausviikoilla. Toinen kuoli aikuisena. Ei niitä voi tämän läheisen mielestä verrata. Eikä kyllä munkaan mielestä.

Vierailija
11/11 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun kaveri sai keskenmenon 4 raskauskuulla ja puhui kyllä menettäneensä lapsen, oli aivan hysteerinen

Että menetti sikiönsä?? Mun mielestä on ihan normaalia sanoa, että menetti lapsen, koska lapsihan siitä raskaudesta olisi syntynyt jos kaikki olisi mennyt hyvin (no ehkä joku rv4 tapahtunut keskenmeno ei ole sama asia...). 4 kuukaudessa ehtii jo nähdäkin oman jälkeläisensä, joten kyllä se lapselta tuntuu vaikkei ehkä " lääketieteen termein" sitä vielä ole!

Ap:n tapauksessa ystävä on todennäköisesti vielä niin järkyttynyt tapauksestaan, että luulee keskenmenon olevan sama kuin elävän lapsen menetys!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi