pitääkö enään ilmoittaa, jos käy kylässä se sairastuu seuraavina päivinä?
Kommentit (7)
Itse aina ilmoitan.
Se on enää eikä enään.
Vierailija kirjoitti:
No jos on mahdollista että ihmiset kenen luona kyläilit on menossa juuri tapaamaan vaikka isovanhempia niin kyllä itse ilmoittaisin
Itse ilmoitan. Miksi salisin asian?
Minulla kävi vieras. Ilmoitti viikon päästä hänellä ja hänen Ex vaimolla on korona. Ex appiukko kipein oli.Siis viikon päästä .Viipyi kotini vajaa tunnin ja oneksi en saanut tartunta. Täysin tahditon tyyppi.Tietä keuhkoni huonot ja koronan jos saan voi olla menoa. Minulla keuhkoissa ei montaa tervettä ilma rakkulaa ole
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi vieras. Ilmoitti viikon päästä hänellä ja hänen Ex vaimolla on korona. Ex appiukko kipein oli.Siis viikon päästä .Viipyi kotini vajaa tunnin ja oneksi en saanut tartunta. Täysin tahditon tyyppi.Tietä keuhkoni huonot ja koronan jos saan voi olla menoa. Minulla keuhkoissa ei montaa tervettä ilma rakkulaa ole
Ethän tapaa ketään jos noin pelottaa. Neljä viikkoa sitten perjantaina vierailin ystäväni luona, sunnuntaina sukulaisissa ja kun oireet maanantaina alkoivat soitin niin sukulaisille kuin ystävälle, koska en tiennyt olevani sairas aiemmin. Kukaan muu kuin minä ei onneksi sairastunut, enkä edes tiedä oliko korona.
En nyt muista montako päivää koronaa voi levittää oireettomana, eli itämisaikana, muttei kai kukaan voi jokaisen kohtaamansa ihmisen jälkeen olla viittä päivää karanteenissa?
No jos on mahdollista että ihmiset kenen luona kyläilit on menossa juuri tapaamaan vaikka isovanhempia niin kyllä itse ilmoittaisin