Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää tiedä mikä on miellyttämistä ja mikä ei

Vierailija
25.10.2022 |

Olen aiemmin ollut jonkinsortin miellyttäjä, mutta nykyään oon vaan joku ihme mörökölli.
Havahduin äsken ajattelemaan, että enhän minä osaa enää edes hymyillä ihmisille sellaista aitoa iloista hymyä, koska jos tekisin niin tulisi vahva pelko siitä että sitä katsotaan pahalla tai sillä tavalla että olen joku miellyttäjä tai bimbo tai muu vastaava.

Miten tässä nyt pitäisi järjestää ajatuksensa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi.

Vierailija
2/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi.

Kyllä, sitähän toivoisi muiltakin. On vaan päähän pinttynyt sellainen uskomus, että kaikki mistä pidän, kaikki mitä minä olen, on huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos koko maailma halveksii mua jos näytän todellisen itseni? Entä jos päädyn katuojaan sen vuoksi?  

Vierailija
4/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi.

Kyllä, sitähän toivoisi muiltakin. On vaan päähän pinttynyt sellainen uskomus, että kaikki mistä pidän, kaikki mitä minä olen, on huonoa.

Puhkase negatiivinen ajatuskupla. Elä itsellesi, älä muille. Oot aina jonkun mielestä vääränlainen.

Vierailija
5/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttämistä on monenlaista. Jos sinulle tulee paha olo (jälkeenpäin) siitä että yrität miellyttää muita, silloin on menty väärään suuntaan. Jos taas sinulle tulee hyvä olo siitä että miellytät muita kaikki on hyvin. Ihmisten kanssa toimeentulo ja miellyttäminen ovat diplomatian liimaa. Joskus vain miellyttämällä asiat hoituvat paremmin, mutta tietty raja on pidettävä. Kynnysmattona ole ei tee hyvää kellekään.

Vierailija
6/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos koko maailma halveksii mua jos näytän todellisen itseni? Entä jos päädyn katuojaan sen vuoksi?  

Mä vaihdoin miehen Justin nukkeen. Oikeastaan voimaannun yhteiskuvista muovisen nuken kanssa. Kavereilla on mies ja lapsia. Todellakin vaikutan tärähtäneeltä. Päätin ottaa saman asenteen mitä Ylen Perjantai dokkarissa olleilla reborn harrastajilla. En vaan välitä! Elän oman näköstä elämää.

Vierailija
7/7 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttämistä on monenlaista. Jos sinulle tulee paha olo (jälkeenpäin) siitä että yrität miellyttää muita, silloin on menty väärään suuntaan. Jos taas sinulle tulee hyvä olo siitä että miellytät muita kaikki on hyvin. Ihmisten kanssa toimeentulo ja miellyttäminen ovat diplomatian liimaa. Joskus vain miellyttämällä asiat hoituvat paremmin, mutta tietty raja on pidettävä. Kynnysmattona ole ei tee hyvää kellekään.

Kiitos, tämä laajensi mun ajatuksiani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme