Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nyt koronaa sairastavia paikalla? Mitä oireita?

Vierailija
25.10.2022 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa. itse vielä terve. tosin tänään väsytti ihan älyttömästi ilman mitään syytä ja niskat on jumissa.

Vierailija
2/6 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiinnostaa. itse vielä terve. tosin tänään väsytti ihan älyttömästi ilman mitään syytä ja niskat on jumissa.

Mulla toista kertaa just nyt. Yskä, nuha ja väsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla korona vai ei? Itsellä alkoi viime perjantain ja lauantain vastaisena yöllä vilunväristyksillä eli kuume nousi. Ramppasin kusella varmaan 10 kertaa. Aamulla mittasin ja oli 37.5. Huono, vetämätön olo ja kurkku kipeä ja jäseniä särki. Koronatesti heti positiivinen. Kuume laski maanantaihin mennessä ja kurkkukipu häipyi. Nyt tiistaina on vielä väsynyt olo, hieman lihaskipuja ja tukkoinen nenä.

Vierailija
4/6 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla korona vai ei? Itsellä alkoi viime perjantain ja lauantain vastaisena yöllä vilunväristyksillä eli kuume nousi. Ramppasin kusella varmaan 10 kertaa. Aamulla mittasin ja oli 37.5. Huono, vetämätön olo ja kurkku kipeä ja jäseniä särki. Koronatesti heti positiivinen. Kuume laski maanantaihin mennessä ja kurkkukipu häipyi. Nyt tiistaina on vielä väsynyt olo, hieman lihaskipuja ja tukkoinen nenä.

Mulla on korona. Virallinen testi positiivinen. Yskä, nuha ja väsymys. T. Ap

Vierailija
5/6 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas-ja päänsärky, nuha, yskä sekä maku- ja hajuaistit poissa.

Vierailija
6/6 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, päätä vähän jomotteleepi ja leukaperiin vihlaisee joskus. Ei nuhaa tai yskää, makuaisti toimii, mut kuumetta voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi