Julkkiskampaaja pilkkaa asiakkaita
Pitäisi ymmärtää kuka palkan maksaa! Nyt tämä irvailee IG-tilillään asiakkaalle, joka haluaa tietyillä spekseillä tietyn lopputuloksen. Asia on varmasti asiantuntijoiden kesken vitsi, mutta ei välttämättä asiakkaalle.
Kannattaisi olla varovainen!
Kommentit (23)
Ap on vähän turhan herkkä, jos tuollaisesta mielensä pahoittaa. En ole edes kampaaja, mutta kyllä mäkin tiedän että mustasta platinablondiksi yhdellä istumalla on ihan höpöhöpötoive.
Tottahan tuo on. Mikä tässä nyt oli niin ikävää? En ole itse kampaaja siis.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas oli kyllä typerä.
Ei asiakaspalvelija silti voi ruveta julkisesti pilkkaamaan.
Tietäisittepä millaista asiakaskuntaa vaateliikkeissä on...🧐
Vierailija kirjoitti:
Se että kirjoittaa siitä julkisesti asiakasta ivaavan tekstin. Olisi pitänyt selittää asiakkaalle miksi toivetta ei voi toteuttaa nopealla aikataululla.
No jaa, luulin tuosta otsikosta, että hän olisi oikeasti kertonut yksittäisestä asiakkaasta jotain tunnistettavia yksityiskohtia. Tuohan on tuollainen geneerinen yleistys, varmasti yhdistelmä monista asiakkaista. Ei ole minusta kovin paha.
No olisi tuonkin voinut ilmaista asiakaslähtöisemmin, esim "välillä tulee asiakkaita, jotka toivovat mustista hiuksista yhdellä istumalla platinanvaaleita. Valitettavasti se ei onnistu yhdeltäkään kampaajalta."
Tuosta kieltämättä tuli fiilis, että haluttiin saada asiakas tarkoituksella tuntemaan itsensä typeräksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut avautua asiasta vaikka anonyymisti vauvapalstalla. On mielestäni aika typerää arvostella julkisluontoisesti asiakasta, joka varmasti tunnistaa itsensä, vaikka kukaan muu ei tunnistaisikaan.
Tietysti voi olla, että asiakas on puhunut kampaajalle vielä epäkunnioittavammin, tiedä vaikka riehunut ja uhkaillut, mutta sitähän postauksen lukijat eivät voi tietää. Nyt jää vain käsitys, että kampaajalla on tapa puhua asiakkaistaan ilkeästi selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisittepä millaista asiakaskuntaa vaateliikkeissä on...🧐
Minä tiedän mutta en ala omalla naamalla ja nimellä kenenkään toiveita arvostelemaan.
Ehkä hän olisi voinut muotoilla tuon eri sävyyn, mutta ihan järkeväähän tuosta asiasta on tehdä julkaisu, jos on joutunut toistuvasti vastaamaan tuollaisiin epärealistisiin toiveisiin. Se on ihan yleisön palvelemista, että kerrotaan kaikille tietämättömille tiedoksi, ettei tuo onnistu ihan noin.
Ymmärrän kampaajan (ja oikeastaan kaikkien asiakaspalvelijoiden) turhautumisen, mutta asian viestiä tyylikkäästi ja hauskasti, tai sitten voi olla kuten Umppu. Jos asiakkaana tunnistaisin tai luulisin tunnistavani itseni tuollaisesta purkauksesta, en kyllä veisi enää rahojani tuohon putiikkiin.
Hyvä! Asiakas sai ansionsa mukaan. Jos olisi ollut hiemankin älliä päässä, olisi googlannut tuon operaation ja tajunnut, ettei se onnistu.
Linkki?