Söin pussin uunijuureksia, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kamala nälkä oli!
Onko vakituinen ruokavaliosi? Tai osa sitä. Itse syön pussillisen pakasteherneitä päivittäin ja/tai muita kasviksia.
Oliko niissä perunaa ja palsternakkaa mukana?
Pussin? Hyi staatana. Itse söin juuri lasirasiallisen uunijuureksia, olivat aivan taivaallisen hyviä! Noi pakastetut on pskaa, vetisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko vakituinen ruokavaliosi? Tai osa sitä. Itse syön pussillisen pakasteherneitä päivittäin ja/tai muita kasviksia.
Ei mene näin paljon kasviksia muuten päivittäin :-(
Vierailija kirjoitti:
Oliko niissä perunaa ja palsternakkaa mukana?
Joo se oli joku kaupan valmissekoitus.
Maustoitko lisää? Olen joskus ostanut pakasteesta, on ollut aika mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Maustoitko lisää? Olen joskus ostanut pakasteesta, on ollut aika mautonta.
Laitoin vähän valkopippuaria
Vierailija kirjoitti:
Oletko seonnut?
Teki mieli jotain hyvää
Miksi ihmeessä et kunnon ihmisen tapaan ostanut kokonaisia juureksia vihannesosastolta, ja kuorinut, pilkkonut, maustanut ja paistanut niitä? Sen sijaan ostit jotain avuttomien pullamössöjen pakastettua tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä et kunnon ihmisen tapaan ostanut kokonaisia juureksia vihannesosastolta, ja kuorinut, pilkkonut, maustanut ja paistanut niitä? Sen sijaan ostit jotain avuttomien pullamössöjen pakastettua tuotetta.
En jaksanut alka tehdä tuota ja oli kova nällkä ja hlausin jotain terveellistä. Ensin pyörin pizza osastolla mutta sitten päädyin näihin
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvää?
juuh!
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä superhidasta, mutta myös niin superhyvää, että on ajankäytön arvoista!
Mä laitan uunijuureksiin myös keltaista ja punaista paprikaa, varmaan neljä kokonaista valkosipulia kynsineen, kelta- ja punasipulia... nam nam nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut alka tehdä tuota ja oli kova nällkä ja hlausin jotain terveellistä. Ensin pyörin pizza osastolla mutta sitten päädyin näihin
Hyvä sinä!
Miksi?