Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtuuko alkoholin vaikutuksessa jokin ratkaiseva muutos 25-vuotiaana?

Vierailija
24.10.2022 |

Siis ettei ole yhtä kivaa enää juoda? Itse juonut aina alle 25-vuotiaana vain pari illassa, joten ei oo kokemusta sen suuremmista määristä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. näin +40v:nä viina maistuu edelleen ja jalka nousee tanssilattialla pikkutunnneille asti

Vierailija
2/8 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuu entistä enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, juon tosi harvoin, mutta juominen on minusta aina valtavan hauskaa ja mielellään juon itseni aika ämpärikänniin jos vain seura on samoissa tunnelmissa. Olen pian 29 v eikä koskaan ole ollut kuitenkaan krapulaa. Joskus johonkin juomiseen liittyvään ketjuun jo pohtinutkin tätä, että johtuisiko siitä, että olen niin pienikokoinen ja aivan kännissä sitten vielä heräillessänikin ja varmaan jonkin aikaa siitä vielä niin ei ehdi olla vielä mikään darra seuraavana päivänä? Joka tapauksessa, kun ei tule mokailuja ja morkkiksia eikä niitä edes pelkää niin onhan se ihan hauskaa. En kyllä jaksaisi edes kerran kuussa, mutten ole koskaan jaksanut.

Vierailija
4/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkohooli rappeuttaa kehon nopeasti. Krapula alkaa kestää 2-5 päivää. Juopot ei tietenkään myönnä huomaavansa mitään. Tv. Selkiytynyt alkoholisti.m37

Vierailija
6/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana alkoivat krapulat. Aika moni tuttu on muuten tuumannut samaa, jos on sattunut lähtemään syystä tai toisesta puheeksi.

Vierailija
7/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juot vaan väärässä paikassa.

Setämiehet bailaa pattayalla niinku parikymppiset suomessa.

Vierailija
8/8 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä iästä eteenpäin krapulat pahenevat, kannattaa opetella silloin viimeistään vähentämään alkoholin käyttöä. Muuten menee vain terveys ja rahat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan