Hyi helkkari kun pelästyin äsken
Olin neulomassa ja yhtäkkiä poika tuli ryminällä portaat alas. Säikähdettiin molemmat ja poika huusi mulle että painu v i t t uun kun menin katsomaan. Ei kuulema sattunut. Huikkasin tuolle perään että soittaa jos tulee jotakin. Onneksi nuoret ovat kestäviä. Itsellä olisi varmasti jalka jos käsikin paketissa jos tuolla tavalla lentäisin portaissa nurin.
Kommentit (11)
Mulle kävi toi sama kun olin raskaana. Luojan kiitos vauvalle ei käynyt mitään. Nykyään meillä on portaissa liukuesteteipit. On pysyneet hyvin kiinni. Suosittelen.
Päästit sen ulos? Lääkärissä olisi pitänyt käyttää. Sillähän voi olla vaikka mitä vammoja.
Ihastuttava mies kasvamassa siellä.
Noinko teillä saa puhua aikuisille??
Vierailija kirjoitti:
Ei se yleensä noin puhu. Se selvästi säikähti itsekin tuota tilannetta. En jaksa vetää siitä hernettä nenään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako sitä puhelinta tuijottaa koko ajan?
Ei ne voi sille mitään kun se on kasvanut käteen kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se yleensä noin puhu. Se selvästi säikähti itsekin tuota tilannetta. En jaksa vetää siitä hernettä nenään.
Ap
Kullannupun todellinen luonne näkyy jo. Paitsi äidille.
Itse olisin äitinä tuossa tilanteessa sanoittanut lapselle, että taisit säikähtää tilannetta ja sen takia avauduit tuolla tavalla asiattomasti. Lisäksi olisin tietenkin vaatinut anteeksipyyntöä, ei minun tarvitse tuollaista kuunnella.
Sivistymätön juntti on poikasi. Harmi.
Kannattaako sitä puhelinta tuijottaa koko ajan?