Aloitin sosionomiopinnot tänä syksynä ja voi luoja
Kommentit (23)
Kokeilepa sairaanhoitaja-opintoja, saatat yllättyä uudelleen.
ylläri pylläri kun sosionomitylleröt yleensä osallistuvat kotona ruoanlaittoon ja yksinhuoltajien haukkumiseen kotona, arki vaikeutuu (oma kohtaista kokemusta)
Eikö ne melkeen kaikissa opinnoissa ole. Työelämä vasta opettaa.
Joo siis tunneilla käsitellään lähinnä erilaisia viitekehyksiä ja tuen tarpeita jotka eivät pohjaudu milään tavalla realismiin
- sosionomialumni joka kuitenkin nyt mielekkäissä töissä
Olet 24 ja vasta nyt aloitat opintoja?
Kyllä se ekana vuonna oli. Tokana vuotena alko kuitenkin näkemään sitä kokonaisuutta. Harkkojen jälkeen tajusin esim luovien hyödyllisyyden. Ikävä ekaa vuotta näin opparin kaa tuskaillessa
T. Kolmannen vuoden sosionomiopiskelija
Vierailija kirjoitti:
koska kaikkihan aloittavat korkeakoulussa 18-19-vuotiaina? haloo, voi sitä olla töissäkin tai matkustelemassa tai mitä vielä, nuori ihminenhän hän vielä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska kaikkihan aloittavat korkeakoulussa 18-19-vuotiaina? haloo, voi sitä olla töissäkin tai matkustelemassa tai mitä vielä, nuori ihminenhän hän vielä on
Mä olen 40 ja aloittelen opintoja :D olen aloitellut muutamaankin kertaan elämäni aikana uudet opinnot. Sellaista se elämä toisilla on. Mummoni valmistui maisteriksi viime keväänä 86-vuotiaana ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40 ja aloittelen opintoja :D olen aloitellut muutamaankin kertaan elämäni aikana uudet opinnot. Sellaista se elämä toisilla on. Mummoni valmistui maisteriksi viime keväänä 86-vuotiaana ;)
Ihana mummu! <3
miksi postailet tällaisia aloituksia etkä ollenkaan avaa mikä opinnoissa on tarkalleen vialla? Sitä paitsi, luuletko että AMK-opet ja rehtorit lukevat vauvapalstaa ja ottavat täältä palautetta vastaan?
Vierailija kirjoitti:
miksi postailet tällaisia aloituksia etkä ollenkaan avaa mikä opinnoissa on tarkalleen vialla? Sitä paitsi, luuletko että AMK-opet ja rehtorit lukevat vauvapalstaa ja ottavat täältä palautetta vastaan?
Ilmoittaudun!
- AMK-ope joka palstailee välillä
Opiskelet sitten kolme ja puoli vuotta että pääset syöttämään lusikalla ja vaihtamaan vaippoja? Kyllä kannatti
Vierailija kirjoitti:
Joo siis tunneilla käsitellään lähinnä erilaisia viitekehyksiä ja tuen tarpeita jotka eivät pohjaudu milään tavalla realismiin
- sosionomialumni joka kuitenkin nyt mielekkäissä töissä
mitä teet sitten työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun!
- AMK-ope joka palstailee välillä
Kuinka paljon olet palautetta ottanut täält vastaan? Miten töissä suhtaudutaan kun ehdotat kehitystä täältä saamasi palautteen vuoksi?
voitko vähän tarkentaa?