Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, kertokaa nyt miltä se tuntuu

Vierailija
18.10.2022 |

Kun saatte suun täyteen spermaa? Olen kuullut että se tekee suun jotenkin liukkaaksi ja että se jotenkin tarrautuu suuhun ja kurkkuun. Tarkentaisitteko mikä sen tekee epämiellyttäväksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. Mitä väliä, ja ei se nyt ole mitään hupia. Ei mitään nautintoa.

Ja nyt toki kiljuvat 20 vee naiset hakee taas ihastelua, ja kirjotavat "upeeta ihanaa, ja nautin"....

Vierailija
2/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon nyt luulisi olevan kohtuullisen helppo itsekin testata, ettei tarvitse kuulopuheisiin turvautua? Raportoi palstalle sitten kun testi on suoritettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt toki kiljuvat 20 vee naiset hakee taas ihastelua, ja kirjotavat "upeeta ihnaa, ja nautin"....

En ole hakemassa ihastelua saati 20v nainen, mutta ihmettelen miten tiedät muiden puolesta. Mulle suuhun laukeaminen ja sperman nieleminen on ihan neutraali asia. Yleensä siinä vaiheessa suussa on paljon sylkeä enkä kalu suussa sitä spermaa varsinaisesti edes tunne muuta kuin lämpimänä nesteenä syljen mukana. Hieman se kihelmöi kitalakea. Ei ole mun mielestä mitenkään tahmeaa tai epämiellyttävää. Kurkkuun se solahtaa helposti syljen mukana.

Vierailija
4/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävältä. Kyllä siinä saa vähän keskittyä ettei oksennus tule. Se tarttuu joka paikkaan ja tuntuu ettei vedelläkään saa huuhdeltua pois. Ja se venyvä limaisuus...

Vierailija
5/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt toki kiljuvat 20 vee naiset hakee taas ihastelua, ja kirjotavat "upeeta ihanaa, ja nautin"....

Sinä lienet sama joka täällä on kertonut ettei saa miestä laukeamaan suuhun?

Vierailija
6/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin karvaan tai happaman tai pistelevän makuista ja se on siinä pahinta. Muutenhan se on miellyttävää, liukasta ja lämmintä nestettä. Kovin hyvällehän se ei tuoksu valitettavasti myöskään. Jos sitä tulee kovalla paineella kohti nielua tai suuria määriä, on sitä tuon maun vuoksi vähän ikävä alkaa yhtäkkiä nieleskellä kun vaistomaisesti mitään pahanmakuista ei tietenkään haluaisi nielaista joten se pitää vaan erikseen päättää tehdä tilanteessa missä sitä vaan pulppuaa kohti nielua (menee mulla ainakin helposti myös pikkaisen nenäänkin/poskionteloihin jos kovaa tai paljon tulee). Ei se mitään suuhun tai kurkkuun tarraudu, mutta maku jää suun limakalvoja karvastelemaan ja siitä tulee varmaan tuo kuvailukin tarrautumisesta/tarttumisesta. Suun purskuttelu vedellä auttaa ja tunne menee ohi viimeistään kymmenessä minuutissa ilman purskutteluakin. Suuhan on syljestä jo muutenkin liukas niin siihen en osaa ottaa mitenkään kantaa. Iholla se on ihanan liukasta ja miellyttävää kyllä.

Vierailija
7/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varsinaisesti miltään tunnu, sylkäisen useimmiten sen paperiin. Makuunkin olen tottunut.

Vierailija
8/24 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kh:n tekstiä ilmiselvästi. Hän on harmitellut täällä kun ei miehensä laukea suuseksissä.

Vierailija
9/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt toki kiljuvat 20 vee naiset hakee taas ihastelua, ja kirjotavat "upeeta ihnaa, ja nautin"....

En ole hakemassa ihastelua saati 20v nainen, mutta ihmettelen miten tiedät muiden puolesta. Mulle suuhun laukeaminen ja sperman nieleminen on ihan neutraali asia. Yleensä siinä vaiheessa suussa on paljon sylkeä enkä kalu suussa sitä spermaa varsinaisesti edes tunne muuta kuin lämpimänä nesteenä syljen mukana. Hieman se kihelmöi kitalakea. Ei ole mun mielestä mitenkään tahmeaa tai epämiellyttävää. Kurkkuun se solahtaa helposti syljen mukana.

Kuules, minä puhun omasta kokemuksestani aivan kuten sinäkin.

Vierailija
10/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis 20 vee kiljuva nainen, kun heidän kokemuksestaan aloit tuossa ihan aluksi puhua?

Vierailija
11/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä nykyihmisten järjen köyhyyttä ja suoranaista pöljyyttä! Miksi kysellä miltä tuntuu ja maistu suussa erite jota ei ole edes tarkoitettu sinne. Kyllä se kuuluu aivan johonkin muuhun onkaloon naisen kehossa kuin ruuansulatus kanavan alkuun.

12/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hyvin tunnettu kiintiötumputtaja tehtaili taas aloituksen.

Vierailija
13/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä nykyihmisten järjen köyhyyttä ja suoranaista pöljyyttä! Miksi kysellä miltä tuntuu ja maistu suussa erite jota ei ole edes tarkoitettu sinne. Kyllä se kuuluu aivan johonkin muuhun onkaloon naisen kehossa kuin ruuansulatus kanavan alkuun.

No kysytäänpä taas muodon vuoksi vastakysymys, johon tälläkään kertaa ei tule vastausta: onko sitten naisen eritteet tarkoitettu miehen suuhun?

Vierailija
14/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mies lauennut sun suuhun? Milloin viimeksi?

Vierailija
15/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kh:n tekstiä ilmiselvästi. Hän on harmitellut täällä kun ei miehensä laukea suuseksissä.

Omalla logiikallaan hän on huono ja typerä nainen. Mikä siinä on niin vaikeaa ettei osaa🥲

Vierailija
16/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysytäänpä taas muodon vuoksi vastakysymys, johon tälläkään kertaa ei tule vastausta: onko sitten naisen eritteet tarkoitettu miehen suuhun?

Aiheuttaa syöpää.

Vierailija
17/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavinta ikinä! Yrjösin välittömästi. Jäi trauma koko munan imemiseen, hyi

Vierailija
18/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä ihmisten ymmärtämättömyyttä muiden mieltymyksiä kohtaan ja suoranaista pöljyyttä! Miksei anneta vaan toisten tehdä seksissä miten haluaa ja hyväksyä se, että kaikki eivät harrasta sitä samalla tavalla kuin itse? Kysyvä ei tieltä eksy. Menee niitä sinunkin pillulimojasi aikamoinen määrä suuhun, kun sua nuollaan. Eihän sitäkään ole suuhun tarkoitettu.

Vierailija
19/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä ihmisten ymmärtämättömyyttä muiden mieltymyksiä kohtaan ja suoranaista pöljyyttä! Miksei anneta vaan toisten tehdä seksissä miten haluaa ja hyväksyä se, että kaikki eivät harrasta sitä samalla tavalla kuin itse? Kysyvä ei tieltä eksy. Menee niitä sinunkin pillulimojasi aikamoinen määrä suuhun, kun sua nuollaan. Eihän sitäkään ole suuhun tarkoitettu.

Hän ei taida nähdä kuin miehiä koskevan negaation ja klitoriksen. Paradoksaalisesti hän kritisoi miehiä jotka mahdollisimman tehokkaasti laittavat sitä sinne toiseen onkaloon.

Vierailija
20/24 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaan kuten ennenkin. Eivät nekään ole ei.

Tosin kysymättäkin, kyllä normaali ihmiselle jo oma järki pitäisi sanoa tuon verran mikä seksissä on fiksua ja mikä ei.

Toisaalta jotkut nyt ovat sillä lailla mielensä perversioiden vankeja, että syövät vaikka lehmän läjän. Normaalit terveellä järjenjuoksulla varustetut sen sijaan tietävät mitä kaikkia terveysriskejä tässä kyseisessä keskustelussa esiin nostettujen perversioiden harrastamisesta voi pahimmillaan seurata.