Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet uimahallissa nuoren naisen jolta on poistettu rinnat (eikä tilalle ole mitään)?

Vierailija
02.11.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todennäköisesti ensimmäinen ajatus olisi sääli. Eipä siinä paljon muuta voi ajatella.

Vierailija
2/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä siinä sitten pitäisi ajatella? Mielestäni hienoa jos elää normaalisti sairauden jälkeen, monet rintasyöpäpotilaat häpeävät leikattua rintaa / sen puutetta.

Väittäisin, että ihminen on henkisesti vahva, sinut itsensä kanssa eikä koe proteesileikkausta tarpeelliseksi. Hatunnoston arvoinen juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä mielessä käy, että toivottavasti syöpä on saatu kokonaan kuriin.

Vierailija
4/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ajattelee sinut rohkeana kun et häpeile! Hatunnoston arvoinen juttu!

Vierailija
5/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en välittäisi niistä, jotka tuntevat sääliä - on osoitus siitä, etteivät ole sinut oman kehonsa kanssa.

se, joka aiemmin ketjussa nosti hattua

Vierailija
6/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silti enemmän nainen kuin mitä minä olen 2 tissini kanssa. Porskuta vaan eteenpäin. Joku saattaa katsella uimahallissa ihmisiä " leipätyökseen" , joten tod. näk. arpinen ja kurttuinen vatsani, riippuvat tissini, ym. saavat varmasti säälin sekaisia tunteita myös osakseen ;)

Vierailija
7/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä olisi hyvä vastata, ettei lapsi alkaisi pelätä?

vai kannattaisikohan sovinnolla pitää sitä uikkaria suihkussa?

ap

Vierailija
8/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläkin joku päivä.

Vierailija
9/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako udella miten paha syöpäsi on ollut kun molemmat rinnat on poistettu ja meinaatko teettää korjausleikkaukset? Voimia!

Vierailija
10/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaasti kasvaimia molemmissa rinnoissa, ei ollut levinnyt. En usko että aion ottaa tissejä enää, täytyy vielä sitä toki miettiä.

siinä vähän ajatteln niin, että jos näette uimahallissa silikonit nuorella naiselle niin ajatteletteko ekana että sillä on poistettu rinnat ja sen takia sillä on silikonit vai että on ottanut ne pinnallisuuttaan..

Niin, itse ajattelisin tuon jälkimmäisen..

En tiedä mitä teen tisseillä tiellähän ne vähän urheilussa on : )

ap

Vierailija
11/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen asiaa miettinyt, ja en varmaan ottaisi rintoja jos nämä leikattaisiin pois. :)

16

Vierailija
12/12 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän aikuiset jos jotkut.. Mummi otti (teko)hampaansa pois, lasten lapset vain katsoivat enemmän ihmetellen ja jatkoivat leikkejään, minä " järkytyin" paljon enemmän, en ollut mummiani nähnyt ennen ilman hampaita enkä tiennyt että muuttaa ulkonäköä niin paljon, leuka ns hävisi melkein kokonaan...

Pointtini siis se, että en usko lasten pahemmin ihmettelevän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme