Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20400)
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä poistetaan asiallisia viestejä pois? Mikä mättää.
Tänne on ilmeisesti tullut sama viestien poistelija kuin yhteen toiseen ketjuun.
Olet koko päivän poistattanut asiallisia viestejä. Kerro välillä kuulumisiasi. Niitä olis mukavampi sinulta saada. Mitä oot tänään tuumaillut?
Täältä poistui ainakin eräs viesti, joka oli tullut oman viestini jälkeen jossa toivotettiin hyvää viikonloppua. Luin sen ja, kun vähän ajan päästä palasin niin kadonnut oli ja mietin mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Doris palannut kostamaan?
Ei, poistattaja ei ole Doris ja tiedät sen itsekin. Kerro nyt omia kuulumisiasi, mitä oot tuumaillut tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris palannut kostamaan?
Ei, poistattaja ei ole Doris ja tiedät sen itsekin. Kerro nyt omia kuulumisiasi, mitä oot tuumaillut tänään?
Olen jo pari kertaa kertonut asialliset kuulumiseni tänään tänne mutta huomasin että ne on poistettu. En oikein nyt ymmärrä kuka niitä poistattaa ja poistelee? Tuli vaan Doris mieleen kun joku täällä on kyseenalaistanut sen toimia.
Enkunkielellä aloitin yhden ketjun. Olis ollut kiva pitää kielitaitoa yllä... eipä onnistunut.
Aamukahvia. Aurinkoinen päivä. Mukavaa puuhaa pihalla, halkojen pinoamista liiterissä. Saunan lämmitys. Kiva tavallinen lauantai.
Jospa teilläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kommentoida kivaa iltaa viestiin naisporukassa uloslähtevälle, mutta oli mennyt poistoon, minkähän vuoksi???
Sivulla 989 on tuo visti tallessa!
989 on eri viesti. Tänään oli viesti jossa mentiin ulos porukassa, joka oli tuntenut toisensa teini-iästä saakka. Samoin Pirkka-kaljaa juovan viesti oli poistettu.
Huomasin myös että viestini poistunut, mutta olimme eilen sillä porukalla ensin pitsapaikassa, söin kebab kermaperunoilla ja sitten kävimme yhdessä uudentyyppisessä baarissa Kyllikki nimisessä. Siellä oli sisustettu -70 - 80 luvun tyyliin, eikä ollut tungosta. Oli oikein kiva ilta.
Taas poistui viestini jonka laitoin eilisestä illanvietosta. Onko joku niin katkera että harmittaa muiden tuntemattomien päivän tapahtumat joka on tämän ketjun tarkoitus, mitä kuuluu
Hyvää huomenta viestien poistajallekin.
Viestien poistelija lienee sama henkilö, joka aiemmin sabotoi tätä ja toista yksinäisten kuulumisketjua viestitulvallaan ja ap:n syyttämisillä.
Miksi mode poistaa hänen ilmiantamansa asialliset viestit? Koko eilisen päivän teki tätä ja näköjään tänään jatkaa.
Täällä vaikuttaa hupsulta nää viestit, kun välistä joku pöljä poistelee. Seuraavassa kun viitataan edelliseen, mitä kohta ei olekaan.
Pöljä! Lopeta!!! Olet lapsellinen, ja täm oon moite, ei kehu :(
Kirjoita poistojen sijaan omia kuulumisiasi, aatoksiasi. Sullakin niitä lienee?
Vierailija kirjoitti:
Viestien poistelija lienee sama henkilö, joka aiemmin sabotoi tätä ja toista yksinäisten kuulumisketjua viestitulvallaan ja ap:n syyttämisillä.
Miksi mode poistaa hänen ilmiantamansa asialliset viestit? Koko eilisen päivän teki tätä ja näköjään tänään jatkaa.
Ollaan yhteydessä ylläpitoon, vaaditaan vastaus. Korvamerkitään yhteydenotossa nämä kaksi ketjua.
Naurettavaa touhua !
Vierailija kirjoitti:
Juu, tätä myöskin ihmettelin, ei ole mitään perusteluja poistoon.
Laitan nyt vielä uudelleen eilisen illanvieton naisporukalla kanssa, ensin pitseriassa, minä söin kebab kermaperunoita sitten kävimme uudessa baarissa, Kyllikki nimisessä, oli sisustettu -60-70 luvun tyyliin ja musa sen mukaista.
Tuosta edellisestä viestistä (19852/4.10.) tuli mieleeni, että milloinkahan olen viimeksi käynyt pitseriassa, samaten baarissa... siitä on kyllä tosi kauan aikaa:)
Aamu kuudesta lähtien olen tehnyt erilaisia kotiaskareita; järjestellyt paikkoja, puhdistanut karpaloita, tehnyt vähän ruokaakin.
Laitoin juuri leivinuuniin tulet, paistan siellä omenakaurapaistoksen ja mustikkapiirakan, kunhan ensin lämpiää.
Nyt pidän kahvitauon ja sitten pesen astiat. Nämä hommat riittävät tälle päivälle, lopun päivää laiskottelen.
Vierailija kirjoitti:
Laitan nyt vielä uudelleen eilisen illanvieton naisporukalla kanssa, ensin pitseriassa, minä söin kebab kermaperunoita sitten kävimme uudessa baarissa, Kyllikki nimisessä, oli sisustettu -60-70 luvun tyyliin ja musa sen mukaista.
Kiva viesti, nyt minäkin ehdin lukea. Laitan nyt ylläpitoon sähköpostia !
Vierailija kirjoitti:
Oliko baarissa oikein jukeboksi vai dj:n valitsemat levyt? Nuo jukeboksit oli mun lapsuudessa ensikosketus pop-musiikkiin. Meidän kyläkahvilassa oli sellainen. Sama paikka, mistä haettiin 5 pennin tikkareita. Jos oli mieluista musiikkia, niin sitähän jäätiin kuuntelemaan. Harvemmin meillä tenavilla oli rahaa laittaa jukeboksiin (50 penniä kipale? 🤔), kyllä ne tikkarit meni edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko baarissa oikein jukeboksi vai dj:n valitsemat levyt? Nuo jukeboksit oli mun lapsuudessa ensikosketus pop-musiikkiin. Meidän kyläkahvilassa oli sellainen. Sama paikka, mistä haettiin 5 pennin tikkareita. Jos oli mieluista musiikkia, niin sitähän jäätiin kuuntelemaan. Harvemmin meillä tenavilla oli rahaa laittaa jukeboksiin (50 penniä kipale? 🤔), kyllä ne tikkarit meni edelle.
Oi. Jukeboxit :)
Ne pahvilippuset käpertyi ja kellastui, missä luki biisien nimet. Jossain keppanapaikassa oli tanssit jukeboxin tahtiin. Muistan, että mm Sylvian joululaulu oli meidän kyläbaarin valikoimassa.
Laitoin ylläpitoon viestiä, odotan vastausta.
En ollut noita viestejä nähnytkään...