Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20732)
Täysi työpäivä tyhty ja fillaroin kotiin. Tuli kaaduttua matkalla, kun ulkona on liukasta ja ihan peilijäätä lumen alla. Sain jalkaani ruhjeet ja kipeää tekee. Tässä kotosalla päivittelen tietokonettani nyt ja tarkoitus olisi pitää leffailtaa tänään.
Joku iäkkäämpi kun menee samasta kohtaa kuin minä niin aivan varmana murtaa paikkansa. Mä osasin aika pehmeäati kaatua, mutta fillarin rattaat viilsi jalkaani.
Teen työtä jonka sisältö ei kiinnosta pätkääkään. Onneksi olen sen verran hyvä näyttelijä että ne henkilöt joiden seurassa olin työasioissa yli 4 h tänään, eivät aavista ollenkaan että mua ei oikeesti kiinnosta tää duuni, ei oo ikinä kiinnostanut. Teen vain koska tässä on vastuuseen ja työmäärään nähden varsin hyvä palkka.
Että sellanen päivä tänään. Vielä pitäs lähteä joogaan.
On ollut aika raskaita asioita.
Iäkäs sukulainen meinasi joutua rahallisen huijauksen uhriksi. Oli muuten työ ja tuska etsiä vedenpitävät todisteet, että uskoi "niin luotettavan ja mukavan miehen" olevan huijari. Onneksi ehdin ajoissa. Kaikkea ne rikolliset ovatkin valmiita tekemään. Ihmetyttää joidenkin häikäilemättömyys. Tuntuu joskus, että kaikki tällainen on vain lisääntynyt, ja se surettaa.
Yksi lapsista on eroamassa. Kireät välit vaikuttavat kaikkiin, lapsenlapsia on saanut lohdutella ja tukea rinnalla. Ei ole kaunista katseltavaa millään mittarilla. Mutta tätähän se elämä välillä on...
Tiukkatahtinen työpäivä edessä. Unta ei tullut niin hyvin kuin olisi toivonut. Toivottavasti jaksan töissä.
Mutta onneksi luonto on niin kaunis lumisine puineen. Kuin sadusta. Ja kiitollinen mieli omasta puolisostani, jonka kanssa on ollut ihana taivaltaa tätä elämää yhdessä.
Kaunista päivää kaikille.
50+ Mummeli
Vierailija kirjoitti:
On ollut aika raskaita asioita.
Iäkäs sukulainen meinasi joutua rahallisen huijauksen uhriksi. Oli muuten työ ja tuska etsiä vedenpitävät todisteet, että uskoi "niin luotettavan ja mukavan miehen" olevan huijari. Onneksi ehdin ajoissa. Kaikkea ne rikolliset ovatkin valmiita tekemään. Ihmetyttää joidenkin häikäilemättömyys. Tuntuu joskus, että kaikki tällainen on vain lisääntynyt, ja se surettaa.
Yksi lapsista on eroamassa. Kireät välit vaikuttavat kaikkiin, lapsenlapsia on saanut lohdutella ja tukea rinnalla. Ei ole kaunista katseltavaa millään mittarilla. Mutta tätähän se elämä välillä on...
Tiukkatahtinen työpäivä edessä. Unta ei tullut niin hyvin kuin olisi toivonut. Toivottavasti jaksan töissä.
Mutta onneksi luonto on niin kaunis lumisine puineen. Kuin sadusta. Ja kiitollinen mieli omasta puolisostani, jonka kanssa on ollut ihana taivaltaa tätä elämää yhdessä.
Kaunista päivä
No kylläpä sulle nyt murheita kertyy, toki se vaikuttaa uniinkin. Kun parhaansa tekee ja tukee vaikeassa tilanteessa, enempää ei voi. Lastenlasten kanssa on kuuntelijan rooli tärkeä, liikaa ymmärtäviä aikuisia ei koskaan ole.
Onneksi sun tukena on oiva kumppani.
Voimia sulle
N63
Minunkin lapseni erosi jo vuosia sitten, heillä oli kaksi ihan pientä lasta. Surin kovasti silloin, mutta nyt huomaan sen olleen ainoa oikea ratkaisu. Onneksi lapseni ja entinen puolisonsa ovat järkeviä vanhempia, muuttivat ihan viereisiin taloihin, jotta lapset voivat juosta toisen vanhemman luokse aina halutesssaan. Nyt kummallakin on aikaa palautua vanhemmuudesta, kun joka toinen päivä on lapsivapaa. En olisi uskonut, että lapset kukoistavat ja ovat onnellisia erosta, mutta niin kävi. Se kyllä vaatii tunneälyä ja joustavuutta vanhemmilta. Mummeli 50+, asia voi kääntyä hyväksi!
Huuuuuih!
Pakkaset on palanneet. Vaalipäivänä saa pukea villaa alle ja villaa ylle. Laskiaismäessäkin posket punertuu. Kaunista on kyllä.
Mukavaa keskiviikkoa Kaikille
N63
Kiitos :) naapuri oli tehnyt leipää, minäkin sain tuoretta leipää. Aurinko paistaa, hyvä olla tänään ei ole pakko lähteä mihinkään. Pakkasta on 23 jalka vielä kipeä mutta toipumaan päin.
🙄 Luulen että N63 ja muut luulee sun kommentin olevan mun kommentin jatkoa.
Mä joka kaaduin fillarilla ja sain ruhjeet niin ruhjeet vieläkin on, mutta ei enää kipeää tee. Se on ollut voimailua tänään töissä ja heräsin tähän päivään puoli kolmelta aamulla. Eilen kuudelta taisin nukahtaa ja nukuin siinä yöuneni. Aika epämääräiseen aikaan tuli nukuttua noi unet, kun tavallisesti puoli seitsemältä tulee herättyä töihin.
Pitkä päivä ollut ja varmaan unikin tulee kohta.
Lämmin kiitos tsempeistä ja myötäelämisestä teille. Onpa mukava, että ketju on pysynyt pääosin positiivisena ja hyvää mieltä tuottavana.
Kyllähän sen tietää, että jo aikuisten lasten asiat menevät niinkuin menevät, varmaankin juuri niin kuin niiden on mentävä... toivon tietysti itsekin, että tilanne rauhoittuu ja eron jälkeen asiat korjaantuvat parempaan suuntaan. Lapsenlapset onneksi pystyvät puhumaan asiasta ja tunteistaan, sekin on jo tärkeää. Ihania rakkaita he ovat onneksi kaikille.
Huomenna on onneksi vapaapäivä ja saan keskittyä omiin, iloa tuottaviin tekemisiin. Olen päättänyt ottaa koko päivän pitkästä aikaa ihan vain itselleni. Toivottavasti ensi yönä nukuttaa jo paremmin. Kohta siis "miehen kainaloon" tuhisemaan ja unten maille.
Kaunista ja aurinkoista (vaikkakin kylmää) loppuviikkoa! Pidetään kuitenkin yllä sydänlämpöä, joka lämmittää meitä sisältä päin...
50+ Mummeli
Manun sanoin ei pidä provosoitua kun provosoidaan, mutta provosoiduin silti.
Päivä alkoi hyvin. Nyt illalla luin hallituksen päätöksestä leikata eläkkeistä. Eläkeläiset kärsivät jo nyt eniten leikkauksista, terveydenhuoltoa ei ole. Sairaalat lakkautetaan. Diktaattori, hirmu valtias voisi tehdä jotain noin julmaa, mutta nyt sen tekee suomalaisten itse valitsema hallitus. Ja kohta loppuu viimeinenkin tasa arvo, kun uusi presidentti pääsee polkemaan köyhät kyykkyyn. Ja sekin on suomalaisten itse valitsema tie.
Alkaa uusi rikollisten siivittämä aika kausi. Hyvinvointi loppuu, rikokset tulevat tilalle. Eli kyllä tässä vaikea on kertoa, että voisin hyvin.
Kävin koiran kanssa pitkällä lenkillä.
Pudotin kirjelaatikkoon postejani, nyt syön karkkia ja katson the big bang theorya, hiukan ottaa päähän kun on yksinäistä.
Koht lukemaan ja nukkumaan.
Taidan ottaa tuplaunilääkkeen kun ukkoki lähti baanalle. Ei huvita mikään.
Mulle kuuluu hyvää, kiitos kysymästä.
Pitkästä aikaa olin puhelimessa rakkaan ystäväni kanssa, oli kyllä mukava turista.
Sain edistettyä omia tulevaisuuden suunnitelmia ja asiat näyttävät loksahtavan mukavasti eteenpäin. Se tuntuu mukavalta.
Tänään, pakkassäästä huolimatta, tein melkein tunnin lenkin. Vähän poskia kylmi, mutta muuten tarkenin hyvin, kiitos kunnon toppavarusteiden. Kiva että aurinko on paistanut ja päivät jatkaneet valoisaa aikaa.
Elämä on kivaa. Tällaista tänään.
Vierailija kirjoitti:
Päivä alkoi hyvin. Nyt illalla luin hallituksen päätöksestä leikata eläkkeistä. Eläkeläiset kärsivät jo nyt eniten leikkauksista, terveydenhuoltoa ei ole. Sairaalat lakkautetaan. Diktaattori, hirmu valtias voisi tehdä jotain noin julmaa, mutta nyt sen tekee suomalaisten itse valitsema hallitus. Ja kohta loppuu viimeinenkin tasa arvo, kun uusi presidentti pääsee polkemaan köyhät kyykkyyn. Ja sekin on suomalaisten itse valitsema tie.
Alkaa uusi rikollisten siivittämä aika kausi. Hyvinvointi loppuu, rikokset tulevat tilalle. Eli kyllä tässä vaikea on kertoa, että voisin hyvin.
Leikkaukset toki tuntuvat ikävälle, mutta tässä taloustilanteessa ovat varmasti välttämättömiä, että ylivelkaantunut yhteiskuntamme pyörisi jatkossakin.
Tuleva presidentti, olipa hän kumpi hyvänsä, on tasa-arvoa kannattava. Ei presidentin valtaoikeuksiin kuulu "köyhien polkeminen", saati valtion taloudesta vastaaminen, vaan ulkopolitiikka ja arvojohtajuus. Presidentti, tuleepa kumpi hyvänsä, varmasti tekee parhaansa, että Suomi säilyy itsenäisenä ja mahdollisimman turvallisena. Pyritään omalta osalta tukemaan tulevaa maan johtoa hänen tärkeässä tehtävässään. Nyt enemmän kuin mitään, tarvitsemme yhtenäistä kansaa, oman maan puolesta.
Jospa emme siis maalaisi piruja seinille, vaan yritetään jokainen omalta osaltaan vaikuttaa siihen, että ympärillämme olisi hyvä elää ja asua.
Jänniä aikoja eletään, toivon niin, että Pekka kirii voittoon. Alex on niin ylimielinen, en voi ymmärtää hänen suosiotaan, en vaan voi.
🔟🔟🔟🔟🔟🔟🔟🔟🔟🔟🔟🔟🔟
Onpa kylmä ulkona 🥶
Mitään ihmeitä ei ole tapahtunut tänään, että aika neutraali päivä. Töissä ja kaupoilla kävin, mutta ne kuuluu rutiineihini. Makoilen nyt peiton alla ihan vaan lämmittelemässä.
Vanhan äitini asioita jouduin hoitelemaan.
Tokmannilta löysin edulliset hyvät college-housut. En edes sovittanut, kun väsytti. Kotiin palattuani vetäisin jalkaan ja totesin että hyvin istuvat.
Olen yrittänyt tänään opetella itselle vierasta taitoa, kun kiinnostaa. Mutta eihän se helppoa ole ja välillä meinaa mennä hermot 🤣 Mutta toivottavasti sujuvaan oppimiseen ei mene montaa kuukautta.
Kylmä on ulkona, tietää asuvansa Suomessa. Onneksi on uuni tuvassa, niin saa lempeää lämpöä vaikka pakkanen paukkuukin.
Aamulla jumppasin parikymmentä minuuttia ja äsken kävin pienellä sauvakävelyllä. Naapurikin oli lähtenyt kävelylenkille, vaihdettiin kuulumiset kun ei olla aikoihin nähty.
Iltapäiväkahville on Runebergin tortut varattuna, äkkimakeetahan se on, mutta päivän kunniaksi syödään.
Mukavaa päivää kaikille!