Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20720)

Vierailija
1561/20720 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilua 

Vierailija
1562/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen ihanan tunteen, kun oman rakkaan lapsenlapsen saa syliin ja alle puolivuotias supersuloinen nappisilmä tapittaa luottavaisilla silmillään mummia? Leikkii ja touhottaa, oppii jatkuvasti uusia taitoja. Voi sitä elämisen riemua, joka tuo suunnattoman onnen tunteen myös mummin sydämeen. 

Tällaisissa tunnelmissa täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin ahdistaa. Kaikki ilakoi joulusta ja itsekin haluaisin laittaa joulua, mutta rahaa ei ole.

Vierailija
1564/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupoilla eilen ja laitoin joulupataan vähän rahaa. Jokainen, kun edes vähän sijoittaisi siihen rahaa, niin niistä pienistä summista kiertyisi iso summa apua tarvitseville.

Biisiä lainatakseni: 

"Pidä huolta itsestäs ja niistä jotka kärsii anna almu sille joka elääkseen sen tarvii.

Sillä jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa."

Täällä päin hyvin pyyhkii. Sekä vessassa että muutenkin.

Vierailija
1565/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää. Heräsin jo klo 5. Luin paperi-Hesarin ja piakkoin, luulen näin, otan uudet unet. Ihanaa.

Ehkä käyn kävelyllä tänään.

Safka tehty eilen valmiiksi.

Lötköilen. 

Vierailija
1566/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollisin mielin viikonlopusta, joka tarjosi lasten ja lastenlasten supermukavaa seuraa sekä laatuaikaa puolison kanssa. Touhun ja vilskeen jälkeen puolison kanssa oleilua ja löhöilyä, kiireetöntä keskustelua viinilasillisen ja suklaan siivittämänä. Taustalla soi ihana musiikki. Nyt unille, että jaksaa huomenna töissä. 

Valmista ruokaakin jäi huomiselle, niin säästyy kokkaamiselta. Se on luksusta. 

Kohti uutta viikkoa. Ja kohta alkaakin ansaittu joululoma ja saa hengähtää töistä hetken. 

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! 

50+ Mummeli 

Vierailija
1567/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin hyvää.Äitini menehtyi ja hautajaiset on ensi perjantaina.Sumussa mennyt koko joulukuu...

Vierailija
1568/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeessa ja muutenkin kipeänä meni tämä päivä. Koronassa. Toivottavasti oltaisiin koko perhe jouluna terveinä.

Vierailija
1569/20720 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuilua täälläkin. Hartiaseutu on helevetin kipeä ollut koko viikonlopun ja tänään se kipu on levittäytynyt koko yläkroppaan. Tämä päivä on suurimmaksi osaksi ollut nukkumista, kun oikeasti on paha olla. Siskollani on myös hartiaseutu kipeenä.

Vierailija
1570/20720 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kovin hyvää.Äitini menehtyi ja hautajaiset on ensi perjantaina.Sumussa mennyt koko joulukuu...

Otan osaa suruusi

Vierailija
1571/20720 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti nukuttu yö takana. Töissä tarkkuutta vaativia hommia, joten vähän jännittää miten selviän niistä tänään pää pökkyrässä. Mutta ei auta kuin parhaansa yrittää... Toivottavasti ensi yö menee paremmin. 

Vierailija
1572/20720 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkipäivä.

Vierailija
1573/20720 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhukas päivä ensin töissä, ja kotona illalla hyvää ruokaa. Joulua ja pientä lomaa odotellessa.

Pieni lapsenlapseni on koronan vuoksi kuumeessa, huolestuttaa vähän. 

Kaunista on luonnossa.  

Vierailija
1574/20720 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Voimia.

Vierailija
1575/20720 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä on tehty ja oltu kipeenä taas kerran viime päivinä. Huomenna ajattelin mennä katsomaan elokuviin Aquaman and the Lost Kingdom -leffan 3D näytöksenä. Mä ihailen James Wanin elokuvia, joten tätä leffaa odotan innolla, kunnes pääsen katsomaan. Edellinen Aquaman elokuva oli myös Wanilta ja parhaiten Wanilta tunnetaan Saw ja Conjuring -elokuvat. Huikea kauhuelokuvaohjaaja, mutta Aquamanit edustaa supersankari fantasiaa.

M30

Vierailija
1576/20720 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiptap kaikille, täällä N63:

Oikein Rauhaisaa Joulua Sinulle, jolla surua ja sairautta. Sinulle, jolla on taloudellisia hankaluuksia. Sinulle, joka koet yksinäisyyttä. Ja kaikille muille myös.

Onnellista Uutta Vuotta

Vierailija
1577/20720 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi työpäivät takana tältä vuodelta. Sain 250 euroa lahjakortteina ja valkoviiniä joulun kunniaksi pomolta. 

Huomenna on firman jouluruokailu hotellilla ainoastaan ja sitten pääsen joulun viettoon. 

Eihän se joulu olisi ilman jotain haaveria, sillä tänään tuli kaaduttua fillarilla ja sain kivan haavan reiteen, kun fillari kaatui jalkani päälle. Ulkona on nyt todella liukasta. Suosittelen varovaisuuteen ulkona liikkuessanne. 

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille! 

M30

Vierailija
1578/20720 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea N63:lle synttäreiden kunniaksi milloin sitten täytitkään. Mites muuten vietät joulua? Itse vietän vanhempieni luona minne koko perhe saapuu. 

Tätä iltaa vietän Cast Away - Tuuliajolla elokuvan parissa. Äsken söin palapaistia oluen kanssa, että itse aloitin nautiskellen lomani. Toinen päivä ensimmäistä takaisin töihin. On siis aikaa itselläni levätä.

M30

Vierailija
1579/20720 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ähkyyn, oksensin ja loppupäivän vaan löhöillyt. Onneksi kukaan ei ollut todistamassa örvellystäni. Jotain sopimatonta tuli syötyä. Luulen, että vatsani ei kestänyt sinihomejuustoa mitä söin piparin kanssa yhteen. 

Tällä kertaa ahneella oli yrjöinen loppu eikä paskanen.

Vierailija
1580/20720 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänytkin tämä ketju nyt lukematta. Itse olen tehnyt nyt paljon. Kirppiksella vaatteita myynnissä ja vien myöhemmin lisää. Sitten olen maalannut seiniä ja kattoa. Meinasi mennä pieleen, mutta korjasin tilannetta. Ehkäpä ihan siedettävä lopputulos. On vaan ikävää paneelia mitä vaikeaa maalata. Sitten olen leiponut. Joulu on tulossa, mutta vaikeaa on nyt rauhoittua. On ollut tosi raskas vuosi tämä. Nyt kaikki vähän paremmin. Silti fiilis ei ole jouluinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi