Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20684)
Kiitos kysymästä. Aamupäivällä kävin kirkossa, ja tuntui taas hyvälle veisata tuttuja virsiä kuten Hoosianna, Tiellä ken vaeltaa ja Avaja porttis, ovesi.
Iltapäivällä kävin katsomassa vakavasti sairasta ystävääni, joka pystyi syömään vain muutaman lusikallisen soseutettua keittoa ja kiisseliä, ja jaksoi laulaa vain vähän joululauluja. Hän ei puhu kuolemasta, enkä nosta aihetta esiin. Taidamme kuitenkin molemmat arvella samalla tavalla, että aikaa on enää vähän jäljellä.
Kotimatkalla kävin kaupassa, ja ostin ainekset myös taatelikakkuun, mutta tänään en jaksanut leipoa. Lisäksi toinen ystäväni soitti, ja kertoi olleensa vähän kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Aamupäivällä kävin kirkossa, ja tuntui taas hyvälle veisata tuttuja virsiä kuten Hoosianna, Tiellä ken vaeltaa ja Avaja porttis, ovesi.
Iltapäivällä kävin katsomassa vakavasti sairasta ystävääni, joka pystyi syömään vain muutaman lusikallisen soseutettua keittoa ja kiisseliä, ja jaksoi laulaa vain vähän joululauluja. Hän ei puhu kuolemasta, enkä nosta aihetta esiin. Taidamme kuitenkin molemmat arvella samalla tavalla, että aikaa on enää vähän jäljellä.
Kotimatkalla kävin kaupassa, ja ostin ainekset myös taatelikakkuun, mutta tänään en jaksanut leipoa. Lisäksi toinen ystäväni soitti, ja kertoi olleensa vähän kipeänä.
Kiva juttu toi kirkossa käynti. Ikävä asia, että ystävä on noin vakavasti sairas. Voimia ja siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Sukset hain vintiltä ja odotan, että tämä yskä ja nuha loppuu jotta pääsisin vaikka hiihtämään. Jotakin kuntoilua on pakko harrastaa tässä iässä :)
Hienoa jos teillä on jo ladut. Täällä ei ole vielä. Niin siis missä iässä?
Lähden puhumaan terapeutin kanssa, selvisi että miesystävälläni on ollut monta kuukautta toinen nainen Ratkaisi sitten meidän ongelmat noin kun itse toivoin kommunikointia.
Kivan vilkasta täällä, joskin myös surullisia kuulumisia. Vastaukset viiveellä on ihan ookoo, ei kai kukaan täällä "päivystä", ei kai?
Mukavaa ja lämmintä Adventtien aikaa Kaikille
N62
-14C ja ei latuja meilläkään - vielä. Lunta kyl on, upeat maisemat🤔
Ah, maanantai! Rakastan arkipäiviä ja maanantai on paras, kun siitä alkaa taas viisi uutta arkipäivää. Juuri nyt oon kahvitauolla lempikahvilassani.
Vierailija kirjoitti:
Lähden puhumaan terapeutin kanssa, selvisi että miesystävälläni on ollut monta kuukautta toinen nainen Ratkaisi sitten meidän ongelmat noin kun itse toivoin kommunikointia.
Kurja tilanne jos olisit halunnut jatkaa suhdetta. Ja toisaalta säästyt paljolta. Tsemppiä!
Hyvää syntymää päivää tässä itselleni toivon. Fiilis on ihan hyvä, vaikka vain yksi läheinen (eipä minulla sellaisia montaa ole) muistaa. Kyllähän joskus mietin, että olisi kiva tehdä jotain erikoista ja saada tämä päivä näyttämään enemmän syntymäpäivältä eikä joltain tavalliselta maanantailta. Toisaalta alan ehkä vähitellen päästä eroon tunteesta, että olen tämänkin päivän se yksinäinen jota kukaan ei muista. Alan hyväksyä sen asian. Välillä juuri se tuo surua, että tulee taas vuosi lisää ja on kuin näkymätön. Sitten taas kysyn itseltäni tahtoisinko jotkut isot juhlat ja paljon hälinää. Vastauksen tiedän ja tuo ei ole minun juttuni. Silti olisihan se kiva jos olisi joku joka haluasi yllättää minut pienelläkin kivalla asialla.
Tämä yksi läheinen ei oikein tiedä mikä minua kiinnostaa ja hän ei voi mitään kalliita juttuja ostaa. Näin se jää oikeastaan siihen onnitteluun yms. Hän kuitenkin onnittelee. Enkä minä mitään aineellista juttuja kaipaa. Jokin luontoretki yms talvisäässä jonkun kanssa olisi jo hieno lahja. Joku tahtoisi sen minulle järjestää ja ajattelisi minua. Kirkkaat talvipäivät ovat lapsuudesta asti olleet lemppareitani. Mikään ei voita niitä. Olen muutenkin varsinkin hyvässä fiiliksessä ollessani aina talvi-ihminen. Joskus jos voin huonommin niin talvi voi väsyttää ja pimeys. Nyt vuodessani paremmin nautin talvesta. Näihin ajatuksiin tänään.
Kiitos näistä tiedoista 🙂 tuo Lupin vois olla mielenkiintoinen. Olen huono katsomaan kauhuleffoja . Hohto kirjassa ja elokuvassa taitaa mennä mun raja.
Hyvää itsenäisyyspäivän odotusta kaikille
N64
Lomalta palattu töihin ja se vähän harmittaa. Muuten menee aika mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syntymää päivää tässä itselleni toivon. Fiilis on ihan hyvä, vaikka vain yksi läheinen (eipä minulla sellaisia montaa ole) muistaa. Kyllähän joskus mietin, että olisi kiva tehdä jotain erikoista ja saada tämä päivä näyttämään enemmän syntymäpäivältä eikä joltain tavalliselta maanantailta. Toisaalta alan ehkä vähitellen päästä eroon tunteesta, että olen tämänkin päivän se yksinäinen jota kukaan ei muista. Alan hyväksyä sen asian. Välillä juuri se tuo surua, että tulee taas vuosi lisää ja on kuin näkymätön. Sitten taas kysyn itseltäni tahtoisinko jotkut isot juhlat ja paljon hälinää. Vastauksen tiedän ja tuo ei ole minun juttuni. Silti olisihan se kiva jos olisi joku joka haluasi yllättää minut pienelläkin kivalla asialla.
Tämä yksi läheinen ei oikein tiedä mikä minua kiinnostaa ja hän ei voi mitään kalliita juttuja ostaa. Näin se jää oikeastaan siihen onnitteluun yms. Hän kuitenkin onnittelee. Enk
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ sinulle! Minullakin on tänään syntymäpäivä, melkein 70 vuotta, lapsenlapsi sanoo:-" Sata ainakin, vanha oot! "Ja sitten hän nauraa kikatti skypessä. Yksin minäkin tätä vietän, mutta minä olen onnellinen. Minulla on maailmalla lapsia ja lapsenlapsia, jotka joskus soittelevat. Se riittää. Tänään soitti ja se oli ihanaa. Keitetään hyvät synttärikahvit, eikös!
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt monta päivää jo pyörittänyt mielessäni ajatusta, että mitä merkitsen muille ihmisille?
Tähän voin itsekin vastata pohtineeni samaa. Oikeastaan se lopputulos on se, että minulla on vaan vanhemmat. Kenellekään muulle en merkitse mitään. Vanhemmat tutut sukulaiset ovat jo kuolleet. Muuten en ole ketään läheisiä. Sitten, kun vanhempia ei ole niin olen tällä menolla täysin yksin ilman ketään. En useinkaan halua miettiä koko asiaa, koska se alkaa ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla oli tanssitunti, nyt työvuoro menossa, eli täällä kotona yksin istun, mies meni kaverilleen. Tympäsee talvi ja se ettei mieheen saa oikein mitään otetta.
Hmm, mitäpä jos yllättäisit miehesi?
Laita sauna päälle ja kerro että peset selän ja hierontaa lopuksi. Tai sitten menet ovelle aamutakissa ja vilautat sxx-alusasua? Kyllä miehen yleensä jollakin saa otteeseen, kunhan selvität että mistä se tykkää?
Eli voithan kutsua vaikka pilkkimään Itseäisyyspäivänä, valoisan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos näistä tiedoista 🙂 tuo Lupin vois olla mielenkiintoinen. Olen huono katsomaan kauhuleffoja . Hohto kirjassa ja elokuvassa taitaa mennä mun raja.
Hyvää itsenäisyyspäivän odotusta kaikille
N64
Hohtohan on yksi kaikkien aikojen vaikuttavimmista kauhuelokuvista. Monet muut kauhut jäävät helposti kauas jälkeen, että aika korkealta sun rajasi menevät.
Oma päiväni on mennyt töitä tehdessä ja iltamyöhäsellä menen katsomaan elokuvateatteriin teurastusleffaa Thanksgiving. Tästä kohtapuolin alan syödä spagettia ja jauhelihakastiketta 🍝
Alkaa uuvuttaa työnteko, kun joka päivä vaan pelkkää pimeyttä alkaa olla. Kaamos on syvältä.
Eilen olin katsomassa Pasia ja Anssia, Basic Element:a, Bat ja Ryyd:a 😂 ja Portion boys:a. Oli meininkiä siellä.
Tänään on sitten päänselvittelyä ja katson nyt porukoilla Jurassic Park 2 -leffaa takkatulen äärellä. Uunissa on paistia tulossa. Voihan sitä itsenäisyyspäivää näinkin viettää.
Ehkä illemmalla katson vähän linnanjuhlia ja ei käy kateeksi siellä olijoita, kun katsotaan minkälaisessa meiningissä eilen ja aamuyöstä olin.
Pasin ja Anssin takia ensisijaisesti hankin lipun tuohon tapahtumaan. Enpä ollut muitakaan ennen nähnyt, joten kiva siinä suhteessa oli hankkia se lippu tuohon tapahtumaan.
Eipä tässä mitään kiirettä pitele, että sen takia taas ajauduin tälle palstalle.
M30
Oon löhönny netissä koko päivän. Leikkasin ite hiukseni. Jatkoin löhöilyä netissä. Muutin mielipiteeni Sanna Marinista. Sehän on symppis!
Vierailija kirjoitti:
tuo Perikato kiinnostaisi nähdä.
Joo-o. Nähdä. Muttei kokea!
Kuolla kuuluu- herra vanhempi kadetti.
Huvittaa toi mun aikaisempi kommentti edellisellä sivulla 😂
Se yläpuolellani ollut viesti poistettiin niin nyt kommenttini osuu ihan toiseen kommenttiin. No, sopiihan sanomani siihenkin kommenttiin 😂