Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20684)

Vierailija
1461/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt monta päivää jo pyörittänyt mielessäni ajatusta, että mitä merkitsen muille ihmisille? 

Vierailija
1462/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin joulun vieton, keitin riisipuuroa. Maistui hyvältä, kanelia ja sokeria päälle. 

Ai nam, mitä herkkua🧑🎄

N62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt monta päivää jo pyörittänyt mielessäni ajatusta, että mitä merkitsen muille ihmisille? 

Oletko tullut jonkunlaiseen johtopäätökseen? Mistä moinen pohdinta?

N62

Vierailija
1464/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys v*tuttaa, ei kosketusta, läheisyyttä tai sekisä. Jotenkin turhalta tuntuu elämä. Mutta jos noita ei lasketa, niin kerrassaan ihanaa kuuluu.

Tuoko lähestyvä Joulu erityisesti näitä tunteita pintaan?

N62

Vierailija
1465/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy?

Taneli Mäkelä?

Ei kuulu sinulle.

Vierailija
1466/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄Kannattaisi pysyä pois, jos ei osata rakentavasti keskustella. Tosi röyhkeä kommentti sulla yläpuolellani olevalla 

Vierailija
1467/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaa sitten ajattelin, että olisi kiva saada 101 Dalmatialaista -leffa (se näytelty versio) ja tänään mä löysin semmoisen kirppikseltä 50 sentillä :)

Myös löysin Sai bo gu ji man gwen chan a (I'm a Cyborg, But That's OK) -leffan eurolla. Jotain tosi innostavaa aasialaisissa elokuvissa on ja sen takia oon viime aikoina niitä hankkinut. 

Heräsin tänään seitsemältä ja katsoin aamusella elokuvankin (Triple 9). Tosi inhottavaa herätä viikonloppuna noin aikaisin. Kävin syömässä puoliltapäivin Subwayssa ja näyttää siltä, että oon tehnyt uutta tuttavuutta siellä :)

Tuntuu aika peruspäivältä ja kohta voisin katsoa Jurassic Park 2 -leffan. Ei tässä muutakaan tekemistä ole. Pitäähän mun joskus näitä elokuvianikin katsoa.

M30

Vierailija
1468/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli yhden tuntemani ihmisen siunaustilaisuus. Tänään kävelin pitkän lenkin ja muistelin häntä ja hänen kohtaloaan. Mieleeni jäi kuva hänestä vilkuttamassa portilla, kun olin kerran lähdössä. 

Vierailija
1469/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukset hain vintiltä ja odotan, että tämä yskä ja nuha loppuu jotta pääsisin vaikka hiihtämään.  Jotakin kuntoilua on pakko harrastaa tässä iässä :)

Vierailija
1470/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten ajattelin, että olisi kiva saada 101 Dalmatialaista -leffa (se näytelty versio) ja tänään mä löysin semmoisen kirppikseltä 50 sentillä :)

Myös löysin Sai bo gu ji man gwen chan a (I'm a Cyborg, But That's OK) -leffan eurolla. Jotain tosi innostavaa aasialaisissa elokuvissa on ja sen takia oon viime aikoina niitä hankkinut. 

Heräsin tänään seitsemältä ja katsoin aamusella elokuvankin (Triple 9). Tosi inhottavaa herätä viikonloppuna noin aikaisin. Kävin syömässä puoliltapäivin Subwayssa ja näyttää siltä, että oon tehnyt uutta tuttavuutta siellä :)

Tuntuu aika peruspäivältä ja kohta voisin katsoa Jurassic Park 2 -leffan. Ei tässä muutakaan tekemistä ole. Pitäähän mun joskus näitä elokuvianikin katsoa.

M30

Uutta tuttavuutta???🤔. Kerro lisää...

Ootko laskenu, monta elokuvaa sulla on?

N62

Vierailija
1471/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30. Oletko katsonut Stephen Kingin kirjaan liityvää sarjaa Under the dome? Perustuu Kingin kirjaan Kuvun alla. Viime kesänä minulla ei ollut luettavaa niin poikani toi sen minulle ja luin sen kaikki tuhat sivua. Mieheni kanssa katsomme sarjaa parhaillaan,  ajattelin että voisi olla sinullekin mielenkiintoinen sarja. Minä ja mieheni kanssa ollaan jo eläkkeellä,  mutta  osu ja uppos meihin. 😁 Hyvää alkavaa viikkoa kaikille lukijoille. 

N64v 

Vierailija
1472/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut ihanasta vapaapäivästä! Aamulla skypetin vanhalle isälleni ja hän avasi joulukalenterin, jonka olen hänelle tehnyt. Oli ihana viihtyä hänen seurassaan ja nähdä hänen ilahtuvan pussin sisällöstä.

Sen jälkeen kuuntelin puhelimessa siskoni vuodatusta kivuista, huolista ja murheista. Tuntui pahalta se, miten hän on kietoutunut kärsimykseen. Hän on pohjimmiltaan hyvin empaattinen ihminen, mutta tuossa tilassa ei muista edes kysyä mitä meille kuuluu. Olo parani, kun paketoin kaikki lahjat ja kirjoitin kortit kuunnellen joululauluja.

Olen niin kiitollinen elämästäni! Kovia polkuja olen joutunut kulkemaan ja käyttämään kaikki keinoni löytääkseni mielenrauhaa tämän kaiken hulluuden keskellä. 

Vierailija
1473/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N62:lle: 

No, juteltiin samalla kuinka hyvin muistetaan toisemme ja lähes tietää mitä tilaan. En ole laskenut elokuviani, sillä siihen menisi koko päivä.

N64:lle:

Katsoin Under The Dome sarjan ekan kauden. Se oli hyvä, mutta en jaksanut toista kautta katsoa kokonaan ja sain jostain kuulla, että koko sarja laitettiin jäihin.

M30

Vierailija
1474/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sarjoihin palaten niin mun lemppari sarjat ovat Squid game, Sweet tooth, Sweet home, The Haunting of Hill House, Lupin ja Wednesday. Paljon animeakin katson ja ne jätin kokonaan pois laskuista.

M30

Vierailija
1475/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla oli tanssitunti, nyt työvuoro menossa, eli täällä kotona yksin istun, mies meni kaverilleen. Tympäsee talvi ja se ettei mieheen saa oikein mitään otetta. 

Vierailija
1476/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten pelailin yhtä ajopeliä, kun multa kyseltiin tuttavuuksista ja Under the Domesta. Eli olinpas irti tältä palstalta. Ruokailin sillä välin myös. Toivottavasti ette odotelleet multa vastausta kysymyksiinne. En mä koko aikaa roiku tällä palstalla. Vähän väliä olen tällä palstalla ja teen jotain muuta ja taas tuun tänne ja niin edelleen...

En mä sittenkään tänään katsonut Jurassic Park 2 -leffaa, kun koukutuin peliä pelaamaan moneksi tunniksi.

M30

Vierailija
1477/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, M30, meillä on toinen kausi vielä dvd.nä pöydällä odottamassa. Täytyy kysyä pojalta noista sarjoista joita mainitsit, hän kun tietää niistä enemmän.  🙂. Tv.stä kun ei paljon katseltavaa tule. Perikato elokuvan katsoimme hiljattain, se kuvaa todella raakaa historiaa🤔.  

Vierailija
1478/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on jotenkin sujahtanut käsistä. En ole käynyt missän, enkä oikein tehnyt mitän ja kello on kohta kahdeksan! Ihmettelin joskus, miten joku voi pitää pyjamapäivän, ja nyt huomaan, että näin se päivä voi tosiaan sujahtaa, puolihuomaamatta. Tää on mulle ihan uutta, yleensä sunnuntait kuluu etanavauhtia. 

Vierailija
1479/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, M30, meillä on toinen kausi vielä dvd.nä pöydällä odottamassa. Täytyy kysyä pojalta noista sarjoista joita mainitsit, hän kun tietää niistä enemmän.  🙂. Tv.stä kun ei paljon katseltavaa tule. Perikato elokuvan katsoimme hiljattain, se kuvaa todella raakaa historiaa🤔.  

Siitä on kauan kun oon nähnyt Under the Dome -sarjan. Katsoin sen silloin, kun sitä näytettiin tv:ssä.

Squid game on korealainen voimakassävyinen selviytymissarja.

Sweet tooth on suloinen pandemia/fantasia sarja.

Sweet home on hirviökauhusarja.

The Haunting of Hill House on kummituskauhusarja ja hyytävä 😱

Lupin on ranskalainen rikossarja.

Wednesday on spin off Addams Familystä eli fantasiasarja.

Kaikki nämä löytyvät Netflixistä ja koukuttavat paremmin kuin Under the Dome mielestäni. Voipi olla myös syynä, että miellän Under the Domen vanhaksi sarjaksi ja sen takia se ei enää innosta tippaakaan itseäni.

Itselläni on Netflixin halvin tilaus eli 8 euroa kuussa maksan.

M30

Vierailija
1480/20684 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin joo! Se unohdin sanoa, että tuo Perikato kiinnostaisi nähdä. 

Jotta ei ole tyhjänpäiväinen kommentti niin tässä tulee ensiviikon ohjelmani:

Ma: Työpäivä ja elokuviin katsomaan Theres Something in the Barn

Ti: Työpäivä ja festarit

Ke: porukoille viettämään itsenäisyyspäivää

To: työpäivä ja elokuviin katsomaan Thanksgiving kauhuelokuvaa

Pe: perustyöpäivä

Saattaapi tässä tulla viikon tauko tälle palstalle. Ehkä viikonloppuna nähdään 🙋

M30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi